petak, 10. feb 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Društvo > Otkazana Povorka ponosa

subota, 19. sep 2009, 11:25 -> 01:56

Otkazana Povorka ponosa

Povorka ponosa otkazana zbog bezbednosnih rizika. Vlada preporučila izmeštanje kod Palate Srbija, što su organizatori odbili. Od ponedeljka pregovori o novom datumu Povorke.

Povratak na vest

komentari broj komentara 160 | cwpošalji komentar
(subota, 19. sep 2009, 11:54)
Momek [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Sramota za nasu drzavu jer nije u stanju da garantuje bezbednost svim svojim gradjanima.

1
(subota, 19. sep 2009, 11:54)
Wampiritza [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbiji treba ravnopravnost

Steta stvarno. Ja ne mogu verovati da ni u 21 veku ljudi ne mogu slobodno da paradiraju, a jos vise da ne mogu da se opredele za seksualnu orjentaciju, a da ih ovamo ne tuku ili ne pljuju. Sve zbog drzave u kojoj zivimo. Ja sam bila za paradu ponosa i stvarno mi je zao sto se nece odrzati. Ja se samo nadam da ce jednog dana doci vreme za ravnopravnost u ovoj nasoj "nazovi drzavi"!

1
(subota, 19. sep 2009, 11:55)
Jelena [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo!

Bravo! Prava odluka!

1
(subota, 19. sep 2009, 11:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Izem ti drzavu!

Za vecinu demokratski orijentisanih STREJT biraca povorka ponosa je daleko vise bila test sposobnosti drzave da se izbori protiv huligana nego hoce li povorke biti ili nece. Regovanje najvisih drzavnih organa je i sramno i zalosno.

1
(subota, 19. sep 2009, 11:57)
ТО БРЕ! [neregistrovani]
opošalji odgovor

:)

Разум је тријумфовао!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:03)
Zemun79 [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo!

Tako je ipak najbolje!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:03)
Pera [neregistrovani]
opošalji odgovor

bravo

Najbolje resenje!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:04)
Marko [neregistrovani]
opošalji odgovor

Poraz države

Mislim da je ovo šamar u lice državi, poraz države, koja je pokazala da je nesposobna da garantuje prava sopstvenim građanima na mirno okupljanje. Pokazala je da je slabija od onih koji su pretili linčom svojih sugrađana. Strašno sam razočaran kao čovek i kao građanin.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:04)
Jelena Djordjic [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Sramota za drzavo, koja pretenduje da bude demokratska. Zabraniti one organizacije, koje su dovele do ovoga, do ranjavanja Francuza, do prebijanja po autobusima, do maltretiranja Roma i Jevreja.......Pozdrav od mene i mog decka-ni mene ni njega ne ugrozavaju homoseksualci, vec kreteni koji su uzeli sebi za pravo, da odredjuju ko moze u ovoj zemlji da protestvuje, a ko ne......

1
(subota, 19. sep 2009, 12:05)
Dusan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Svaka cast

Odlicno, pametno i razlozno...skrenuli ste dovoljno paznju na sebe i samim najavama parade. Mislim da je pametnije da se otkaze. Nastavite da zivite svoj zivot i cuvajte svoju intimu za sebe. Imate moju iskrenu podrsku.....ali parada ponosa....zaista je samo izazivanje. A medije pozivam da dozvole ovim ljudima da pricaju o svojim svakodnevnim problemima na TV i radiju. Ja nikad necu podrzati gay populaciju u njihovoj orijentaciji ali moraju ostati slobodni gradjani i da i za njih vazi zakon kao i za sve. Jos jednom svaka cast na razumu.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pohvala

Mudra odluka organizatora i nadleznih. Posle svih zadnjih desavanja, ova parada bi bila dolivanje ulja na vatru.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala Bogu

Hvala Bogu! Samo da se izbegne haos!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:11)
Bojan [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Hvala Bogu!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:13)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Savest

Ipak postoje savesni funkcioneri u ovoj drzavi, koji misle o bezbednosti i dostojanstvu ove napacene zemlje!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:16)
:( [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da, to smo mi

Još jedan ekser u kovčegu zvanom Srbija...

1
(subota, 19. sep 2009, 12:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

kapitulacija

Ovo je kapitulacija drzave, drzava je priznala da je slabija od sacice navijaca i klerofasista. Nije vazno da li protestuju seksualne ili neke druge manjine. Ovo je poraz drzave.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:29)
Branko [neregistrovani]
opošalji odgovor

??

Nadam se da nece! Ne zato sto imam nesto protiv gej populacije vec zato sto je glup nacin na koji to rade...

1
(subota, 19. sep 2009, 12:30)
Dejan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Drzavo, stidi se!

A ja ću preventivno da odem iz ove zemlje prvom prilikom, jer ne mogu da verujem da njome i dalje haraju huliganske bande i da država popušta pred njima!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

!

Hvala Bogu da je otkazana...

1
(subota, 19. sep 2009, 12:30)
Zoran [neregistrovani]
opošalji odgovor

Za sada je bolje tako

Bolje je izbeci problem nego ici glavom kroz zid. Svi koji su pretili nasiljem treba da budu pohapseni i osudjeni. Smatram da bi svima koji se ne slazu sa seksualnim opredeljenjem ljudi koji su hteli da ucestvuju u povorci bilo daleko bolje da su izasli da prate povorku i svoj stav pokazali okrenutim ledjima ili ne dolaskom na paradu. Sada je najvaznije razbiti i zabraniti sve organizacije koje su zagovarale nasilje u prethodnom periodu, pa makar to bili i navijaci Zvezde i Partizana.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razmislite

Pametno je što otkazali zbog njihove bezbednosti, a i zbog bezbednosti otalih gradjana i policije.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Sramota me je sto zivim u zemlji gde su huligani i nasilnici jaci od sistema drzave i sto ljudi ne mogu da izraze slobodno svoje misljenje i probleme a da im neko ne razbije glavu zbog toga i naravno prodje nekaznjeno.
Ovo nije pitanje samo gej i lezbejki ovo je pitanje svih gradjana koji su obespravljeni u nekom smislu i koji nisu u vecini. Danas su to gej i lezbejke koji su diskriminisani. Do nedavno su to bili crnci, ljudi koji su nosili naocare, levoruki, ljudi druge vere i mnogi drugi sto nam sada zvuci smesno...
Mislim da smo mi jos mnogo daleko od civilizovanog i humanog drustva i vrlo sam tuzan zbog toga. Posle se cudimo sto je toliko nasilja i batinasa na ulicama.

Najgore od svega je to sto se danas otkrilo da drzava nije spremna da stiti svoje sopstvene gradjane i da primenjuje svoje sopstvene zakone.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Gde ja zivim

Sramota za drzavu. Ovo nije smelo da se desi.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kapitulacija

Dokaz da država ne postoji, da je kapitulirala pred nasilnicima.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:40)
Dragoje [neregistrovani]
opošalji odgovor

Brežice

Pravilno da je povorka ponosa otkazana. Razlog je razumljiv. Lako bi došlo do velikih nereda, pa i fizičkih obračuna ovako mirna glava ne boli.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:43)
David [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Srbija je danas pokazala da ne postoji, da nije drzava. Nama huligani odredjuju buducnost i pravo na dostojanstvo i zivot.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milim stvarno

"Организатори скупа питали су представнике МУП-а због чега је безбедније одржати скуп на Ушћу и због чега не може да им се обезбеди логистичка подршка у центру града."
Svakome je jasno zasto je bezbednije na Uscu i da je tamo lakse obezbediti manju grupu setaca nego u centru grada . Drago mi je sto je parada otkazana jer bi gradanji Beograda opet platili najvecu cenu, suzavac polomljena dobra itd. Srbija nije spremna za takvu paradu i ima mnogo vece probleme da resi jedan od njih je i glad .

1
(subota, 19. sep 2009, 12:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kapitulacija

Ovo je kapitulacija države pred bezumnim huliganima i protivnicima napretka Srbije.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Svaka cast MUP-u

Prvo su ekspresno uhapseni osumnjiceni za napad na Francuza, a sad i otkazana vasa parada, bravo za MUP !

Svaka cast MUP-u, polako pocinjete da opravdavate svaki dinar narodnih para koji se slije u budzet drzave na ime vas i vaseg rada. S postovanjem
poreski obveznici

1
(subota, 19. sep 2009, 12:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Resenje

Ipak po meni to je najbolje resenje za citav Srpski narod...

1
(subota, 19. sep 2009, 12:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Napokon pametan potez..

Napokon nesto pametno i od Vlade. Bar sto se tice ovog problema. Prvo ispitajte da li bi takva parada isprovocirala gradjane, pa onda razmisljajte o organizovanju tako necega.

1
(subota, 19. sep 2009, 12:54)
Ana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Mozda nekad...

U buducnosti mozda...Ali sada bi povorka bila bukvalno stavljanje glave u torbu. Ucinjena je najrazumnija stvar u celoj situaciji

1
(subota, 19. sep 2009, 12:55)
Yug [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Ovde vladaju zakoni dzungle - zakon jaceg. Kuda ide ova zemlja!

1
(subota, 19. sep 2009, 12:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Madona

Ako je Madona mogla da ima koncert na Uscu, koji je razlog da parada ponosa ne moze da se odrzi tamo?

1
(subota, 19. sep 2009, 12:57)
Dusan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala ti Boze!!!

Skoro nisam procitao ovako radosnu vest!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hocu na Usce

Pa i normalono je da se odrzi na Uscu, jer je tamo mnogo lakse da se bezbednosno osiguraju ucesnici.

Ne znam samo zasto organizatori nisu prihvatili ovaj predlog. I nije mi jasno sto sve organizacije koje organizujuju neka okupaljanja to zele da rade u centru? Kada je Usce idealan prostor za okupaljanje ljudi....

1
(subota, 19. sep 2009, 13:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala Bogu

Konačno da čujem neku dobru vest u poslednjih nekoliko dana.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:08)
nsboy [neregistrovani]
opošalji odgovor

Срамота!

Гади ме се од ове државе! Капитулирала пред шачицом хулигана! Ма који безвизни режим, ма каква Европа!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala Bogu

u potpunosti se slazem. Radosna vest

1
(subota, 19. sep 2009, 13:09)
lala [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota za vlast

Mislim da je velika sramota za vlast da kapitulira pred pretnjama drzavi. Morala je da se odrzi pa makar zvali strane legije i policije u pomoc za obzbedenje. Nikada mi necemo nikuda sa Balkana a pogotovu ne u E.U.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:11)
Pajko [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Pa zar ovo da urade dan pre parade

1
(subota, 19. sep 2009, 13:14)
mm [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dacicu hvala ti!

Sada mozemo da provedemo normalan vikend, bez jednih i drugih!!!!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:14)
нермин [neregistrovani]
opošalji odgovor

Слом демократије

Отказивање Поворке и одбијање надлежних органа да пруже заштиту скупу представља слом демократије и победу дискриминације.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:19)
Петар [neregistrovani]
opošalji odgovor

:(

Навистина жалосно. А што се случува со либералноста? Поддршка од Македонија!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:21)
jovana [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

Zasto se zahvaljujete Bogu?! Da li zato sto i dalje tapkamo u mestu?! Zato sto zivimo u srednjem veku? Cime bi Vas isprovocirali? Pesmom, igrom i desetominutnim govorom?! I ko ste Vi, da bi ikome sudili?
Gej populacija je tu - to je Vas komsija, Vas poznanik, Vasa frizerka, mozda i Vas najbolji prijatelj koji bi Vam rado rekao to, ali ne sme znajuci kakav ste homofob! Ko zna, mozda biste i njemu razbili glavu :(
Ne vidim cemu tolika mrznja, ljudi... oni samo vole!
svako ko je siguran u svoju seksualnost, podrzava gej paradu, slobodu izrazavanja i borbu za osnovno ljudsko pravo - da se voli...bilo ko!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:22)
Hafa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ostavka

Drzava nije sposobna da pruzi bezbednost svojim gradjanima. Navijaci jaci od policije! Dacicu, znas sta sledi iz ovoga - ostavka!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:24)
Natasa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala Bogu,

Neizmerno se radujem i nadam se da je otkazano zauvek.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:27)
Ivan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dobra vest

Svaka cast,da cujemo i jednu lepu vest posle nekoliko dana!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:28)
marko [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Ovom odlukom drzave smo i zvanicno opravdali imidz pecinskog naroda koji imamo u svetu.
Svaka vam cast!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

tako je najbolje i za njih i za beograd

1
(subota, 19. sep 2009, 13:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odlaganje

Sve je verovatno samo odlozeno!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jedino ispravno

Pravo olaksanje, nisam za diskriminaciju, al' ovako nesto nema veze sa tim, jednostavno neka svako bude to sto jeste ali u svojoj sredini i okruzenju. Sto je najbitnije mislim da izbegosmo sigurno nasilje!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Strah i nema demokratije

Pravi razlog otkazivanje Povorke Ponosa po meni je strah i nema jos demokratije u Srbiji, treba jos 50 godina da se Srbija demokratise za tako nesto jer je Balkan zaostao za tim, raduje me Slovenija gde je Gay populacija u toj susednoj drzavi na visokom nivou.
Srbija jos ima vremena da dodje na svoje noge ali bice jako tesko da Srpski narod to shvati.
Ja sam Gay iz Danske i za nekoliko meseci idem na operaciju promene pola i gde drustvo ima razuma prema toj populaciji.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:35)
Паметњаковић [neregistrovani]
opošalji odgovor

Напокон

Напокон да се деси нешто нормално по том питању. Ово је супер вест.
Сад сви можемо да се вратимо својим животима.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:36)
Деки, Нови Сад [neregistrovani]
opošalji odgovor

Хришћански

Ово је прави потез. Браво!!!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:38)
Урош-Палилила [neregistrovani]
opošalji odgovor

Тако је!

Поздрављам одлуку Владе!!! Иако сам опозиционар.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Hocete da kazete drugim recima da je parada otkazana zbog pretnje huligana i zbog toga sto policija ne moze da sacuva 200 ljudi u centru BG-a od istih... Skandal!!! Samo u zaostaloj zemlji Srbiji je ovo normalno.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Победа

Браво Србијо! Традиционалне вредности су победиле и због тога ми је драго. Ова вест ми је улепшала дан.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala bogu!

Konačno da i država uradi nešto normalno!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kapitaluacija

Ovo je kapitulazija drzave, koja ne moze da se odbrani od 300 bednih navijaca, a ima monopol na primenu fizicke sile. Zapravo nema je, drzava vise ne postoji. I mi cemo da branimo Kosovo, ne mozemo da se odbranimo od sacice huligana. Oj Srbijo.

1
(subota, 19. sep 2009, 13:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosno!

Drukcije se nije moglo ni ocekivati! Ua, drzavo!

1
(subota, 19. sep 2009, 13:54)
AS [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto

Ne razumem zasto se vecina plasi slabijih od sebe.
I zasto je biti "JAK" u stvari jurenje slabijih?!
Zasto se to zvanicna Srbija uvek nekoga plasi?

1
(subota, 19. sep 2009, 13:55)
Milos [neregistrovani]
opošalji odgovor

Najbolje resenje

Tragedija je izbegnuta, ovim cinom su ipak dokazali da misle o narodu, jer bilo bih mnogo materijalne stete....Bravo za vladu iako sam opozicionar...

1
(subota, 19. sep 2009, 14:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ohoho

Konachno je ova vlast neshto dobro uradila !!!!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:03)
srbija 19. vek [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Nemam nista protiv ovih osoba, ali sam bio protiv odrzavanja parade. Ipak ovo pokazuje da drzava i policija ne mogu da se usprotive nasilja. Dacicu, daj ostavku!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo za Vladu.

Ne razumem komentare gej-osoba. Sad smo, kao, pecinski narod, samo zato sto oni ne mogu da paradiraju. Pa, gospodo, ne mozete vi nikoga naterati da vas prihvati. Drago mi je sto je vlast shvatila da bi ovo dovelo do jos veceg jaza izmedju hetero i homoseksualne populacije. Jos jednom, svaka cast, i nadam se da se vise nece ovako nesto ni razmatrati.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bruka

Sramota za celu Srbiju! Ako su slobodni ljudi najavili svoju manifestaciju ko sme u tome da ih spreči? Demokratska vlast ili huligani koje ista vlast pušta da maltretiraju Srbe, Francuze, hendikepirane, Rome...? Qou vadis Serbia!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota!!!

Srbija više nije država, tu ne vladaju zakoni, tu nema slobode...

1
(subota, 19. sep 2009, 14:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razum

Svaka čast i organizatoru i Vladi. Razum je na kraju ipak pobijedio!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:16)
Blagoje Jovovic [neregistrovani]
opošalji odgovor

Danska

Postovani gospodine iz Danske,

Niko prema Vama ne bi pokazivao nekakvu netoleranciju ovde. Zasto bi? Takvi ste kakvim Vas je priroda stvorila i tu nema mnogo sta da se prica.

A zbog cega bi Vi setali centrom grada, propagirajuci nekakav "ponos"? Pobogu covece, budite normalni, i to je cela poenta. Zasto da svojim licnim stvarima bodete u oci celom narodu, praveci setnje i sprdnju?

Sjajna vest, da odmorimo malo od ove medijske torture.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:18)
Glasač [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kad dođu izbori

Dobro. Neka bude tako sa ovim skupom. E sad: kada budu sledeći izbori, molim da stranke više ne prave mitinge po ulicama i trgovima, već da to čine na Ušću. Pa ko dođe, dođe. To bi bio pravi odraz snage svake od njih, jer im skupove ne bi činili slučajni prolaznici i radoznalci. A naročito će to biti bitno zbog buduće bezbednosti građana: kada bilo koja od njih dođe na vlast, kao što vidite, nijedna građanima ne garantuje bezbednost. Zato je bitno da im apstinencijom i ignorisanjem njihovih demagogija damo do znanja da svi moraju da odu, a da na vlast dođu oni koji će raditi za građane, i koji će umeti da rade. Ušće im je nekako i prirodno i simbolizuje ideologiju svake od današnjih stranaka.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:20)
mila [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Srbija nije demokratska zemlja. Tuzno je da se ova manifestacija odlaze i ne podrzava. Dogadjaji poslednjih dana u nasem Beogradu to takodje potvrdjuju. Bruka!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:20)
Косовка [neregistrovani]
opošalji odgovor

Разум побеђује!

Одличан поступак власти, није нам био потребан још једном демолиран Београд. Поздрав из Косовске Митровице.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Raznorazni

Nemam nista protiv gej populacije, ali trenutno nije vreme za to. Realno je da Drzava smatra da ovaj skup ne bi mogla prventivno da sacuva.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

slazem se

sa Jovaninim komentarom!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:23)
Ivana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hm

A zashto mislite da su samo osobe homoseksualnog opredeljenja ovde ostavljale komentare pune razocharenja? Ja sam strejt i meni je zao sto je Vlast ovde drzave nesposobna. Zao mi je sto udaraju na slobodu govora novim zakonom o informisanju. Zao mi je sto Petnici i dalje ne ispaljatjuju pare koje po ugovoru duguju. Zao mi je sto je tako mnogo ljudi u Srbiji funkcionalno nepismeno. Zao mi je sto se ne smem sama vracati kuci navece. I zao mi je sto ne postoje uslovi za odrzavanje Parade Ponosa. Mislim daj, sta vas boli uvo ko sa kim kopulira? Hajde, organizujte i vi strejt paradu. Svejedno je.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:25)
Jovan Mirkovic, Amerika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pobeda,

U ovom slucaju drzava Srbija je izgubila demokratsko ponasanje i dozvolila da svi oni koji prete drzavnim vlastima i drugima, dobiju u svim smislima.
Nazalost sto je sluzba bezbednosti dosla do ovakve odluke. Nikada se ne sme dozvoliti da bilo ko preti drzavnim vlastima i ostalim gradjanima i da im se njihovi zahtevi ostvaruju.
Velika glupost za Srbiju da klekne pod huliganskim pretnjama, demokratja se ne postuje na takvom nacinu. Svi uslovi demokratije su naruseni ovakvom odlukom.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:26)
Ivana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tacno.

Tacno tako, marko.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:27)
jovo [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razborito resenje

Hvala Bogu da su odgovorni ljudi doneli ispravnu i razumnu odluku kojom stite sigurnost svih gradjana i tako sprecavaju mogucnost da Srbija opet bude prozivana i stavljena na strub srama u slucaju nekih mogucih ispada.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:30)
realist [neregistrovani]
opošalji odgovor

.........

Pametan potez vlade..., ako je to zaista. Ako nije samo jedna obmana kojom bi se ohladlie "usijane glave", a parada odrzala. (Iskreno se nadam) pametan potez vlade!!!

1
(subota, 19. sep 2009, 14:32)
Jelena [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zivi i pusti druge da zive

Nemam nista protiv gay populacije.Jednostavno, na ovom svetu je oko 10% ljudi koji se okrecu sopstvenom polu i to je prosto tako i to ne moze da se ignorise. Sta vise, uopste me ne interesuje nicija sexualna orjentacija sem moje i mog muza. Sta ko radi u svojoj sobi je licna stvar, bitno je da su ljudi srecni i da niko nikoga ne ugrozava. Zivi i pusti druge da zive. Sto se tice parade, mislim da nasa drzava stvarno nije u stanju da u potpunosti obezbedi taj skup koji ocigledno (hteli mi to ili ne da priznamo) puno znaci ovoj manjinskoj grupi. Ispade da je desnica jaca od nase policije i da se mnogo bolje i brze organizuje od bilo koje institucije u nasoj zemlji. To je stavrno zalosno.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:33)
Micic Milan -Neu-Ulm [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbijo, stidi se!

Da li je ovo dokaz da se i u buduce, nece smjeti odrzavati bilo kakve manifestacije prije nego se pitaju dezurne "Patriote". Ni tri dana nije proslo od lincovanja navijaca Francuske a evo dogodio se novi skandal. Cuj poruke idite na Usce - to je tipicno Komunisticko ponasanje. Tako je vlast govorila i za devetomartovske demonstracije 1991. Sve u svemu losa poruka demokratskom svijetu iz zemlje Srbije tamnog vilajeta.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:37)
Стефан [neregistrovani]
opošalji odgovor

Право решење

Веома паметан потез Владе Србије,поздрављам ову одлуку.Србија још увек није земља за овакве скупове.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Cirkus

Hvala za ovu odluku. Ukoliko ce odrzavanje gej parade da dokaze da mozemo "u Evropu" - onda ja necu u tu "Evropu". Neka Evropa dodje u Srbiju. Daleko od toga da sam za nasilje bilo kakave vrste, posebno ne ovakvo kakvo se propagira poslednjih dana, ali ne zelim da mi bilo ko mase pred ocima svojim izborom i jos da me ubedjuju da ja to prihvatim! Pa ne volim ni da me trgovci u radnji ubedjuju da nesto kupim, ako ja to ne zelim!
DA, smeta mi kako reče "njihovo igranje i pevanje", jer sad bi mozda bila setnja, a ko zna kakav bi oblik poprimilo za koju godinu. Pogledajte kako izgledaju parade u drugim krajevima "demokratskog sveta". Ne zelim to u Srbiji, na ulici! U svom dvoristu neka radi ko sta hoce. Nemam nista protiv.
Cirkusa ima i previse.

1
(subota, 19. sep 2009, 14:53)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zivi i pusti druge da zive

Sve si to lepo rekla,i slazem se sa tobom,ali kad je tako,onda cemu javno paradiranje ? Ovde se ne radi o tome sta oni rade u privatnosti svojih domova,nego je problem u tome sto oni svoju orjentaciju uporno iznose na ulice.Mene uopste ne zanima njihov nacin zivota.Ako je njima lepo tako,neka zive i uzivaju.Ali neka ne bodu oci svima nama zbog svoje sklonosti,i bice sve OK.A jos je bilo najavljeno i paljenje zastave drzave Srbije..Svako ko zeli da pali zastavu ove zemlje,treba da ide iz nje i trazi sebi bolju drzavu.A ne da pali simbole nase drzavnosti,i to u centru nase prestonice.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:04)
Milan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bas mi je zao

Sa zaljenjem sam primio vest o otkazivanju
najdemokratskijeg skupa na ovim prostorima u poslednje vreme. Uskoro ce takav skup biti moguc i u Teheranu, a kod nas ne. Kako smo mi zaostali... A zamislite koliko bi novih ljubavi i prijateljstava bilo sklopljeno na toj manifestaciji. Alternativna lokacija Usce je neprikladna. Voda je u blizini, vlaga, treba li da nazebu ili da se ubudjaju?

1
(subota, 19. sep 2009, 15:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pametno

Puna podrška! Sačuvani su životi i imovina. A i mediji su mi se smučili sa tom povorkom...kao da se ništa drugo, mnogo bitnije ne dešava: povorka, pa povorka i samo povorka. Dosta više s time.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

..!

Znaci postoje i oni koji su jaci od drzave, neverovatno...

1
(subota, 19. sep 2009, 15:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosna vijest

Nazalost nesposobnoscu i nespremnoscu da odrzi Gay Pride paradu Srbija je pokazala da vrijednosno i sustinski ne pripada krugu zapadnih, tolerantnih i demokratskih drzava - jer nije moguce organizirati dogadjaj koji je od kljucne vaznosti ne samo za status manjinskih spolnih zajednica - vec upravo za principe sustinske demokraticnosti i otvorenosti prema razlicitima od sebe. Posebno suosjecam sa homoseksualcima i lezbijkama u Srbiji koji nemaju mogucnost emigriranja na zapad; iako dokaz da je u vasoj drzavi nemoguce odrzati i jedan ovako benigan dogadjaj trebao bi biti dovoljan dokaz koji je potreban stranim vladama za odobravanje azila gradjanima Srbije alternativnih seksualnih orijentacija. Zalosno!

1
(subota, 19. sep 2009, 15:21)
Dimitrije [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nije ni vreme ni mesto

Srbija jos uvek nije mesto za organizovanje ovakvih skupova. Mislim da imamo mnogo vecih problema od organizacije gay parade. U Beogradu jos mnogo toga treba da se izgradi, popravi... Ovakav protest bi po tom pitanju bio sam jedan korak unazad. A ako je organizacija ovakve parade korak napred prema Evropi, a ne neke druge, ozbiljnije stvari, onda nam Evropa nije ni potrebna.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:22)
sanfran [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota me je sto sam iz srbije

Namerno pisem ime zemlje malim slovom, jer ovo je krajnji bezobrazluk. Drzava treba javno i glasno da kaze da ovo ne sme da se ponovi, a sve bezbednosne agencije treba da lociraju klerofasisticke elemente i sto rece Dacic, preventivno ih obrade.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dobra vest

raduje me ovakva odluka

1
(subota, 19. sep 2009, 15:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vlada..

Povlacim onaj moj komentar od juce, u kojem sam pozvao na obaranje Vlade. :) Izgleda da mozda ima neke nade da se Vlada osvesti. Sve u svemu, ovo je najpametniji potez vlasti u poslednjih godinu dana. Samo tako nastavite.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:29)
Jelena [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zivi i pusti druge da zive

Koliko sam ja shvatila (mozda gresim), mislim da sa tom paradom ponosa, gay populacija zeli da objasni ljudima da su i oni deo naseg drustva i da ih prihvatimo kao takve i da jednostavno shvatimo da pored nas zive ljudi sa drugacijim izborima u zivotu. Meni je to prihvatljivo. Sto bi mene vredjalo da neko izadje i paradira sto je gay? Bas me briga. Mene to ne fascinira, sto se mene tice nek izadju sve manjinske grupe da paradiraju ako im to nesto znaci u zivotu, bitno mi je da me pritom niko svojim izborima ne ugrozava. Sto neko rece, granice moje slobode je tudja sloboda. Nas problem, generalno je, sto vise volimo da gledamo u tudje zivote i da ih komentarisemo nego da se pozabavimo sopstvnim.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbija

Ponosan sam sto zivim u Srbiji !!!!!!! Zivela Srbija i tradicionalne vrednosti !!! Bravo Vlada..Popravljate se.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:40)
Mj [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bacanje pare

Neka vas bude sram, Vlada Srbije!!!

Gde je demokratska Evropska Srbija?

1
(subota, 19. sep 2009, 15:40)
Nick [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odlicno

Mislim da je ovo velika pobeda za sve građane Srbije ali bas sve ukljucujuci i gay populaciju.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:43)
Михаил Россия [neregistrovani]
opošalji odgovor

Отличная новость!

Svaka cast za Vladu Srbiji!
Zastitili su glavno pravo coveka na zivot i bezbednost. Tako i kod nas u Moskve zabranili to iz bezbednostnih razloga i time zastitili zivot, zdravlje i bezbednost nasih drzavljana.
Pozdrav i podrska iz Peterburga!

1
(subota, 19. sep 2009, 15:44)
Маторац [neregistrovani]
opošalji odgovor

Разумно

Потпуно разумна одлука и једино право решење. Чуди ме само што нико није потегао питање цене обезбеђивања једног таквог скупа. Цене коју бисмо платили ми, порески обвезници. Мало нам је трошкова, само нам још тај фали.

1
(subota, 19. sep 2009, 15:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dobro je..

Dve dobre vesti danas: pohapseni napadaci na Francuze a s druge strane izbegnuto nepotrebno izazivanje nereda! Zivela mirna Srbija!

1
(subota, 19. sep 2009, 15:52)
zdrava [neregistrovani]
opošalji odgovor

super vest

hvala drzavi!!!

1
(subota, 19. sep 2009, 15:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Aplauz

Pravi potez drzave.

1
(subota, 19. sep 2009, 16:21)
Tanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

ko zna zasto je to dobro...

Sa jedne strane moram da priznam da mi je drago sto je otkazana parada: znam da ne bi mirno proslo i opet bismo poslali losu sliku u svet. A sa druge strane, nemam nista protiv gej populacije, svako vodi zivot kakav zeli i ima pravo na slobodan izbor dokle god nikog ne ugrozava. Samo je mozda sledeci put bitno napraviti pametniju organizaciju - ako se vec zna da ce se naici na otpor onda bar ne "gurati prst u oko" i raditi to na primeren nacin ili na bilo kakav nacin izazivajuci nekoga. Miran i primeren protes nije nikom naudio. Mozda nije vreme da se izadje na ulice ali ima i drugih nacina...

1
(subota, 19. sep 2009, 16:37)
... [neregistrovani]
opošalji odgovor

Супер

Хвала Богу!

1
(subota, 19. sep 2009, 16:43)
Katarina [neregistrovani]
opošalji odgovor

Civilizacija

Nemam nista protiv gay populacije. Bila sam protiv organizivanja parade jer mislim da Srbija nije spremna na to. Ali sam bila i protiv otkazivanja jer time pokazujemo da nismo dovoljno zreli, tolerantni, da jos zivimo u srednjem veku cim ne mozemo da prihvatimo drugacije od sebe. A ko kaze da smo bas mi ispravni u svemu? Ako njima znaci u zivotu, nek protestuju, sta me briga. Jeste da su mogli da prihvate i Usce, odavno to nije neka "livada". Ne moraju da insistiraju bas na centru grada...to mi se nije dopalo. Ali mi se jos manje dopada srednjevekona Srbija i cinjenica da gey populacija u nekome izaziva takav strah, bes, mrznju, sta god, da bi im "razbili glavu"... nije to nacin. Nema ovo veze sa Evropom, daleko smo mi ne samo od nje nego i od civilizovanog ponasanja... :(

1
(subota, 19. sep 2009, 16:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosno

Vlada je u pravu sto nemoze da garantuje bezbednost. I zalosno je sto je drustvo takvo da je objektivno moralo da se to uradi.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:02)
Sladja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hvala Bogu

konacno neka radosna vest u Srbiji

1
(subota, 19. sep 2009, 17:11)
jeca [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odgovorno

Opet ce neko biti kriv, kako god da okrenes ne valja.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:13)
Marija [neregistrovani]
opošalji odgovor

Konacno i nesto pametno

Dacicu ovo je jedna od najboljih odluka, jednostavno ovaj skup nema nikakvog smisla sem sto moze da izazove velike sukobe medju gradjanima nase drzave, bez obzira da li vole vise zene ili muskarce. I za sve je najbolje tako.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:13)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosno...

Iznenadjena sam komentarima, a posebno onim u kojima se spominju 'hriscanske vrednosti' i stavljaju u kontekst sa ovom pricom. Ako ste vec toliki puritanci, onda bi trebali da znate da pravo na ulogu sudije ima samo Gospod, kao i da je jedna od najvecih hriscanskih zapovesti "Ljubi bliznjeg svog kao samoga sebe". Koliko vidim, vi ste svi odmah potrcali da kazete koliko ste srecni sto svi ljudi u nasoj zemlji nemaju pravo na jednakost, jednostavno receno, obradovali ste se tudjoj nesreci i sto je najgore uopste to ne uvidjate.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sta je demokratija?

Demokratija je,kad jedna takva povorka ide kroz centar grada.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Konacno

Konacno i ova Vlada da nesto pametno odradi. Dobro je da se prekine da Parada i da se vratimo na bitnija pitanja kao sto je nezaposlenost i stabilisanje Srbije na ekonomskom smislu. Nije vreme za parade, vec je vreme za reforme i promene u ovoj jadnoj drzavi.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:35)
Brash [neregistrovani]
opošalji odgovor

Upravo tako!

Slažem se, isto htedoh da kažem!

1
(subota, 19. sep 2009, 17:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Brash

A da li je možda građane "isprovociralo" to što je vlast ustuknula pred nasilncima?
Ili možda mislite da Vas se to ne tiče??? E, pa, evo Vam odmah i odgovora: itekako Vas se tiče. Osim ako ne želite da živite okruženi prokletim siledžijama.

1
(subota, 19. sep 2009, 17:40)
Brash [neregistrovani]
opošalji odgovor

A u čemu se sastoji ta radost?

Možda u činjenici da su nasilnici izuzetno uticajni u ovom društvu?

1
(subota, 19. sep 2009, 17:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Mozda je i bolje tako...

1
(subota, 19. sep 2009, 17:47)
Brash [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da, da...

Samo ti provodi svoj "normalan vikend", dok se drugima preti jer žele da ostvare svoja prava, dok stranci odlaze kao invalidi iz Srbije, samo zato što su došli na utakmicu, dok gomila popaljenih manijaka "slavi" otkazivanje jednog civilizovanog protesta tako što se opija i sprema da batina nedužne građane... Samo se gosti, krtice jedna!

1
(subota, 19. sep 2009, 17:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Recimo

Dobra vest ,Dobro da su organizatori shvatili rizik kojim se izalazu ma ne samo oni nego rizik kojim bi bili izlozeni policajci pa i "huligani"ma opste svi mi bespotrebno (Netreba drugi da nam se smeju sa strane).E ovako niko nece biti povredjen ni gay ppl ,ni policija ni "huligani"i to je ono najbolje u svemu .Mogu reci da je ovo mudar potez od strane organizatora ali posto su oni pokazali razumevanje za vecinu bilo bi lepo da i Vecina pokaze isto prema njima pa recimo da ima grad Beograd ponudi nesto mozda gay SAJAM to bi bilo bolje nego parada ,posto ta parada nije za nas koliko vidim ,zato sto Parade ima svuda na zapadu ,sto Srpski gayevi nebi napravili NESTO NOVO nesto po cemu bi bili poznati u celom svetu i cime bi se ponosili isto. GAY SAJAM ili gay FESTIVAL nije sve u paradi ako se "tamo" moze i nikom nesmeta mozda nasi gayevi mogu i "ovde" naci nesto sto nikom nesmeta.To je nekakvo moje misljenje.Sve u svemu treba im pomoci oko organizacije necega,neceg veceg i pokazati da nije bas da ih ljudi mrze,nego drugim ljudima smeta parada samo ,to bar vecini ,zato eto ideja GAY SAJAM ILI GAY FESTIVAL pa neka naprave nesto Svetski a znam da mogu.Tako da nije bas sve crno u zemlji Srbiji ipak su to NASI ljudi

1
(subota, 19. sep 2009, 18:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Poruka svom narodu

Ne tražite više da putujete bez viza u Evropu jer ako nemate mentalni kapacitet da prihvatite evropske vrednosti, onda nista. Evropska Unija će nama mladima da ostane samo lep san.

1
(subota, 19. sep 2009, 18:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dragon

I tako se država pretvorila u Obraz, pokret 1389... Nema Ujedinjene Evrope, tamo gde se brani Nasa stvar, a izvrgavaju ruglu javne slobode i pravo da si drugaciji. Srbija vec deceniju fingira demokratiju i stiti one koje ne treba da stiti, od onih kojima je zaista zaštita potrebna. Gey nisam ali pokusavam da budem slobodan covek i misim svojom glavom.

Zmaj od Nocaja

1
(subota, 19. sep 2009, 18:59)
sasa kg [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bedno

Mene je zaista sramota sto zivim u ovoj zemlji, strasno, nesposodna nam je drzava!

1
(subota, 19. sep 2009, 19:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Svakojakih li komentara

Pola ljudi kao da nisu ni citali ni slusali sta Dacic prica. Covek je lepo ponudio da se organizuje povorka gde oni mogu da garantuju sigurnost. Pa normalno je da je bolje da upozore ili da sprece nego da posle ratuju sa pola Beograda sto bi prouzrokovalo i brojne materijalne stete. Sama drzava je ravnodusna sto se tice povorke pa zato i tako reaguje. I ja sam za to da se izbore prava za sve i da svako ima pravo na svoje opredeljenje,ali organizatori se mnogo prave ludi i kao da su pali sa marsa pa ne znaju gde zive i da je na balkanu to jos skroz neprihvatljivo. Morace da sacekaju jos neke generacije da prodju sta da se radi jer ne moze 20% ljudi da promeni 80% koji su protiv homoseksualizma(verujem da je takav odnos),nije logicno.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:08)
Milorad Norveska_Srbija [neregistrovani]
opošalji odgovor

Svaka cast

Svaka cast ministre Dacicu. Vidise da covek voli svoju zemlju i ne zeli krvoprolice.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:30)
Admir Kopenhagen [neregistrovani]
opošalji odgovor

Svest

Cudi me kako jos u Srbiji nije sazrela svest da je Gay zivot priznat u svetu, nije greh biti homoseksualac ili lezbejka jer je to za mene normalno. Dok se secem raznim gradovima Evrope i sveta gde je taj zivot priznat i ljudi vole to, nazalost Srbiji treba dug put ka Evropskoj Uniji i Homofobiji da dodje na svoje noge.
Kada gledam Ljubljanu ili Amsterdam gdje se muskarac i muskarac ili zena i zena vode pod ruku znaci da tamo ima demokratije i niko ti prstom nece nista reci. To me raduje.
Dok smo mi Balkanci primitivan narod.
Admir.
Kopenhagen.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

......

Po meni ovo je razumno resenje. Ne zbog toga sto imam nesto protiv odrzavanja parade i same gej populacije, nego zbog huligana,navijaca i svih ostalih idiota ispranog mozga. Vidim da mnogi krivicu svaljuju na vladu, po meni ni vlada ni gej populacija nije problem nego upravo iskompleksirani idioti koji ne znaju sta u zivotu da rade. Tu su naravno i "hriscani", koji da to zapravo i jesu, ne bi razmisljali ovako, biti vernik ne znaci mrzeti druge ljude, zato i stavljam navodnike. Dok god u Srbiji budu ziveli ljudi koji nisu zavrsili proces evolucije, bicemo tu gde jesmo.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sta je ovo

Ovo je vrhunac svi koji su bili protiv setnje sad kao zale sto je otkazana i oni su ogorceni sto je nece biti
gde su sad te Palme i Velje ovo je zbilja drzava po njihovoj meri. Ziveli.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nista novo

Nisam ni osoba koja je protiv a ni za odrzavanje ovakvih skupova ali...nista novo..drzava postoji samo na papiru.. to je neki tigar od papira koji preti praznom puskom...

1
(subota, 19. sep 2009, 19:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Predala se drzava

Znaci ako siledzije sutra hoce da zatvore neku ulicu ili neku ustanovu iz bezbednosnih razloga drzava ce im to dozvoliti...

1
(subota, 19. sep 2009, 19:53)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Sramota za drzavu koja nema snage da svojim gradjanima obezbedi sigurnost. Nisam gay, imam dvoje dece doselio sam se pre koji mesec, ali imam prijatelje koji jesu. Ovo je sramota... Ovo je sramota... Znaci briga vas za ljude koji seku prste o njima niko nista ne pise, i one ljude koji su u Pionirskom parku strajkovali jer nemaju hleba, a ovde se protivite nekome ko seta i ko hoce da kaze da postoji. Sramotaaaaa....drzavo moja Srbijo. Osta ti zemlja seljaka na brdovitom Balkanu, i posle 1oo godina.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:55)
Sinisa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razum prevladao

Veoma pametna odluka nasih vlasti.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:55)
Marko [neregistrovani]
opošalji odgovor

Beograd

Licno sam bez misljenja oko Povorke Ponosa, ali sam zestoko razocaran da je razlog njenog stop-a pretnja nasiljem. Narode, pogledajte oko sebe i shvatite u kakvom mi drustvo zivimo. Svake godine nam se zemlja smanjuje pod stranim silama, a nas saka jada nemoze da zivi zajedno bez nasilja i mrznje. Zapamtite da nama nije pravo ziveti u Srbiji vec je privilegija, za koju se mozemo zahvaliti nasim precima koji su ginuli za svaki hektar ove nase Srbije. Nas cilj treba biti da zivimo u jednoj solidnoj i cvrstoj drzavi, u kojoj svaki gradjanin moze da se oseca kod kuce, i to znaci da Srbin na Srbina nikad nebi smeao da digne ruku. Mogli bi svi da probamo da pruzimo ruku i pomognemo svojim sugradjanima. Slazem se da Gej-Prajd parada mozda nije najbolji nacin kroz koji da se postigne ravnopravnost u ovoj drzavi, ali budale po ovok drzavi nebi smele da dele svoju pravdu. Inace, mi se kao jedno drustvo i jedan narod mozemo oprostiti ideje da ce Srbija jednog dana biti bolja.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Oni

Oni koji su rusili i pretili su izgubili jer su homoseksualci dobili simpatije gradjana Srbije.

1
(subota, 19. sep 2009, 19:59)
Василеја [neregistrovani]
opošalji odgovor

Одлично

мислим да је влада први пут показала професионалност са овим потезом

1
(subota, 19. sep 2009, 20:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odlična Odluka

Odlična odluka, i mislim da organizatorka greši uveliko kad tvrdi da je država kapitulirala nad ostalim građanima. Ova država ima odgovornost za 100% populacije, a ne samo za manifestacije homoseksualaca.

Ova manifestacije je izazvala knjav i ne popularnost među građanima čitavog grada. Ja vidim ovu manifestaciju jedino kao provokaciju većinu građana koji se ne slažu sa paradom.

Pored toga, parada je dovela u pitanje bezbednost svih očekivanih posetioca parade, i stim dovela do mogućeg ugroženja zdravlja većinu građana.

1
(subota, 19. sep 2009, 20:24)
logika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razmisljanje

Ako drzava ne moze da zastiti svoje gradjane u okviru svoje teritorije kako ce onda zastiti Srbe na Kosmetu, sramota za drzavu sta radi i kako se ponasa prema svojim gradjanima, bicemo deo Evrope samo geografski i nikako drugacije, ovo je pokazalo koliko smo nekulturni i netolerantni prema pojedincima koji su manjina a koji su svuda oko nas i koji su deo drustva, koliko smo puni mrznje umesto razumevanja, koliko su ljudi primitivni jer im je prebijanje nekoga zadovoljstvo a samo zato sto je drugaciji od njih, koliko su ljudi zedni nasilja, umesto da pune skole, fakultete, uce, trude se da od sebe naprave zdravog, svesnog coveka zdravog razuma, oni pune ulice zbog nasilja, stadione ne zarad slave sporta vec zarad svog praznjenja u pogledu nasilnosti prema drugima, pljackanja, vulgarnosti, najbolji primer je mladic iz Francuske koga su pretukli navijaci ni iz kakvog razloga, odnosno ipak postoji razlog, bio je drugaciji od njih, bio je navijac protivnicke ekipe i zbog toga mu je zivot sada ugrozen, da li je to delo zdravog razuma, nije, niti ce ikada biti, a takva ce Srbija biti i ostati nezdrava, primitivna, nekulturna nazalost, koliko se svi ti busaju u Srpstvo i otadzbinu a svi gledaju da odu iz zemlje zarad boljeg zivota jer ovde ne mogu da budu placeni za svoj nerad i gluposti.

1
(subota, 19. sep 2009, 20:27)
str8 [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Još jedan dokaz u prilog tvrdnji da je srpska Vlada licemerna. Nisam se za ovakvu demokratiju borila! Treba sada svi da izađemo na ulicu (kao devedesetih), pa da vidimo ko su ti huligani i koliko ih ima. Ne želim da živim u srpskoj Vajmarskoj Nemačkoj, a ovu državu ću napustiti pre nego što usledi ono nakon nje. Ja sam građanka sveta!

1
(subota, 19. sep 2009, 20:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nobelovac

‘’Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватање једног народа да здрав разум и прав суд њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла, него и своју сопствену корист од очигледне штете.”
- Иво Андрић

1
(subota, 19. sep 2009, 20:39)
Boris [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odlična vest!!!

Da je parada održana, bilo bi ko zna koliko povređenih (pri tome verovatno i dosta policajaca). Onda bi neki mediji mogli da pričaju mesec dana kako smo nedemokratska država i fašisti. Pošto je preporučeno da se parada preseli na sigurnije mesto, gde verovatno neće biti incidenta, to im naravno ne odgovara, jer će na onom ogromnom platou 400-500 ljudi dovedenih iz svih Balkanskih državica izgledati smešno. Sada od preporuke da se parada preseli prave vest da je zabranjena! Na sajtu b92 je trenutno prava histerija, a vidim da je mnogo onih koji se "stide" i ovde ostavilo komentar. Pa super, neka se i dalje stide, ali Srbija nije ni V.Britanija, ni Francuska, ni po istorijskim okolnostima, ni po standardu, ni po događajima u proteklih 60 godina. Hrvati imaju već par godina ovu paradu, ali stiče se utisak da je kao i ovde to učinjeno na silu. Na jednog demonstranta dolazi 10 policajaca i mnogo više onih koji su protiv.

1
(subota, 19. sep 2009, 20:40)
Ams [neregistrovani]
opošalji odgovor

"Srbiji nije mesto u Evropskoj Uniji"

Ovo je naslov na zvanicnom websajtu federalnog udruzenja homoseksualaca u Holandiji COC Nederland.
Organizacija je aktivna i u Srbiji i smatra da je sramno sto je srpska vlada popustila pod pritiscima nacionalista "1389".
Sledeci koraci ce biti zahtev svim evropskim vladama da razmotri ovo pitanje prilikom odlucivanja o prijemu Srbije u EU.
http://www.coc.nl

1
(subota, 19. sep 2009, 20:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Demokratija

I neko prica da u Srbiji ima demokratije!!! Ni D od demokratije. Vlada Srbije a najvise Ministarstvo unutrasnjih poslova nije u stanju da zastiti sve gradjane i nije u stanju da sprovedu mir i red. To je bio samo test EU da li ce nam ukinuti vize da li je ministarstvo unutrasnjih poslova toliko sposobna koliko se i hvali ... a na zalost nije jos dugo dugo...

1
(subota, 19. sep 2009, 21:12)
schillgia [neregistrovani]
opošalji odgovor

Koliko nas to godina/decenija/vekova deli od savremenog drustva?

Pitam se da li cu doziveti (a 29 mi je) da na beogradskim ulicama vidim bar pola od parade koju pratim svake godine u San Francisku. Koliko je to vekova potrebno da Srbi prerastu homofobiju i pocnu da postuju drugacijost, ma kakva ona bila?

1
(subota, 19. sep 2009, 22:02)
Snezana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bogu hvala

Srecna sam zbog odluke da se parada "ponosa" ne odrzi u nasem glavnom gradu.Pozdravljam pravo na razlicitost, ali, smatram da parade ove vrste, s obzirom da se odnose na nesto licno i neciju intimu, mogu, a ako i trebaju neka se odrzavaju u "njihovom" krugu. Licno, vise mi smeta licemerje u smislu, da moramo posto poto da se, pa cak i ovim ovde komentarima koje citam, dodvoravamo, udvaramo, "nekom tamo dmokratskom svetu". Licno ne verujem da ce ovaj moj komentar biti objavljen, mada nikoga ne vredjam, ne govorim "govorom mrznje", ali takodje sam svesna da nije stav "naprasne vecine", koja silno ima zelju da bude "IN" u "civilizovanom" svetu.
Ne mogu da se setim, neka me podseti neko, gde behu koreni civilizacije, da li u San Francisku, ili...? :)))

Pozdrav Snezana

1
(subota, 19. sep 2009, 22:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Пустите ме да живим

Ово није капитулација државе већ права одлука да би се избегло насиље. Уосталом, у Русији су из истог разлога отказали поворку кроз центар Москве. Подржавам сексуалну оријентацију али не по цену разлупаног града због тврдоглавих из оба табора. Идите кући и волите се, не желим да знам ни за једне ни за друге.

1
(subota, 19. sep 2009, 22:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Muka

E stvarno mi je muka od ovih koji kad god im se nesto ne svidi pocnu da kukakaju, ovo je propast Srbije, porede svoju drzvu sa mrtvackim kovcegom, prete: odoh ja odavde, ovde ne vredi vise ziveti... A sigurno jedanom broju njih u relativno poznim godina mama jos kuva rucak, ustaju ujutru u deset sati i prvo radno mesto im je kafic u kome ne mogu da se nadive politickom lideru koji bi "preuzme odgovornost" za sve poslove u drzavi - samo ne moze da predje cenzus u Zemunu i jos jedno stotinak opstina u Srbiji.
A sto se tice gej populacije oni su dobro iskoristili medijski prostor i otvorili raspravu o svojim pravima. Treba samo da ostanu na tom kursu i stvari ce se, korak po korak promeniti.

1
(subota, 19. sep 2009, 23:17)
Aleksandar [neregistrovani]
opošalji odgovor

Iz supljeg u prazno

Kritikujemo ministarstvo unutrasnjih poslova, kritikujemo i gej alijansu, a ne kritikujemo sami sebe!!! Smatram da je to glavni problem u celoj ovoj prici. Koliko god MUP da dobro obezbedi mesto na kome ce oni paradirati, nikad ne mogu da garantuju njihovu bezbednost.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 00:10)
Jasmina [neregistrovani]
opošalji odgovor

Skretanje paznje

Bas me briga i za paradu, i za huligane, ovo je samo jos jedan nacin da nas mediji i vlast zamajavaju. Umesto da se bave pravim problemima, ekonomijom koje nema... oni nam ispiraju mozak paradama, hoce li biti ili ne.... BAS ME BRIGA!!!!!!!!!!!!!

1
(nedelja, 20. sep 2009, 00:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kavo licemerje!

A koji su to pravi problemi, ako ne unapredjivanje demokratije, borba protiv nasilja, zivot SVIH - ama bas SVIH - ljudi i bez ugrozavanja bilo kakvih prava (sloboda izjasnjavanja, okupljanja...) ....? To su pravi problemi iz kojih onda sve proistice, pa i ekonomija. Znaci sloboda rada, pa putovanja.... itd., itd. A ova Povorka ponosa je ukazivala na sve to, samo sto mi necemo da shvatimo sustinu. I dalje vazi ono: Ne talasaj da nam ne bude gore.
A gore ne moze da bude. Nikako.
A koliko je samo licemerja u floskuli: "Nemam nista protiv gej populacije i Povorke, ali (medjutim)..." i: "Nisam gej, ali (medjutim)..."
Plasite li se sta ce vam reci (ako vam prepoznaju komentar) rodjaci i prijatelji?
Najzad, moram li biti Crnac, da bi bio protiv aparthejda i rasne diskriminacije?
Aferim, Srbijo.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 01:14)
Dejan sa Vracara [neregistrovani]
opošalji odgovor

Molba

Bez obzira na vrlo ,,zabrinjavajucu,, situaciju u drzavi koju prouzrokuju razne interesne grupe koje se interesuju za nebitnost, sutra cu gledati finale protiv spanije i razmisljati o interesantnosti zlatne ili srebrne medalje. Kad na doceku budem slavio, molim interesne grupe da se sklone sa ulica da ja mogu slobodno da mislim o savrsenstvu sadasnje i buduce srpske kosarke. Hvala na razumevanju i laku noc.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 01:15)
Mokrogorac [neregistrovani]
opošalji odgovor

Demanti

Samo da odgovorim jednom koji je rekao da bi na to jpardi bilo paljenje zastave.
NIJE ISTINA!
Upućen sam u zbivanja i svih dvadesetak organizacija kažu da je to podmetačina.

Neki tip se na fejsbuku predstavio kao gej, otvorio lažan profil i lažnu grupu podrške i 2 dana pred paradu poslao pismo svim novinama kako će njegova fejsgrupa da zapali zastavu Srbije u znak protesta zbog diskriminacije.

Ja sam bio član te grupe i niko nikog nije konsultovao. Gejevi su se jednostavno nasukali na podmetačinu.
Huliganima je podmetačina trebala da bi podigli homofobiju na još veći nivo.

Nijedna od organizacija učesnica nije planirala da pali zastavu. Imate sajtove svih organizacija pa proverite.
Neverovatno kakve se pidmetačine rade samo da bi se još više uništili ljudi, koji nisu krivi što su rođeni drugačiji i koji samo žele javnim skupom da pokažu na svoje postojojanje. A životu su im verujte teški.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 02:24)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ocekivano skandalozno

Pozdravljam jucerasnji nastup gospodina Zorana Dragisica.
Nek se ugledaju na SAD iz 1963, gde je, po naredjenju Vasingtonske administracije, citava brigada Nacionalne garde vodila dvoje crnaca na upis na Univerzitet u Alabami, cak uprkos direktnom otporu i samog guvernera Alabame, drzavne i gradske policije. Tako se sprovode ljudska prava ! A o tome da je na komunistickoj i jednopartijskoj Kubi, u Havani ove godine odrzana gej parada, koju je predvodila licno cerka predsednika Raula Kastra, sramota je u ovoj situaciji i govoriti !

1
(nedelja, 20. sep 2009, 02:26)
Hriscanin [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pozdravljam odluku!

Potpuno podrzavam odluku da se "parada" ne odrzi.
Hvala dragom Bogu, ima jos pametnih ljudi.
Pozdrav iz Kanade!

1
(nedelja, 20. sep 2009, 07:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

a vi ste mirni?

Ja zivim u Teksasu i ovde se ne odrzavaju gay parade, i ne verujem da ce da se ikada odrze, jer su rizicne za javni red i mir.
Americke vlasti znaju sta rade. Srbija je uradila isto sto Teksas radi godinama, sta je tu cudno, cega ima drzava da se stidi ako stiti svoje gradjane?
Srbija je uradila isto sto i 80% americkih dsrzava radi, i sta je tu cudno?
Da vas podsetim Amerika je najdemokratija zewmlja na svetu. Tako da Dejane koji bi da odes iz zenlje, evo pozivam te u Teskas. Izvoli u demokratiju.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 07:55)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Demokratija?

O kojoj ti demokratiji pricas? Srbija je u redu sa demokratijom. U Americi do 1998 do slucaja Pleasy vs Frrguson, policija je mogla da uhapsi dva homoseksualaca i da ih strpa u zatvor. Gay parada ima u 3, 4 drzave.
Svaka normalna, i savesna drzava brine da se ne dogodi sukob medju gradjanima, pa i Srbija kao i Amerika. TO nije slom demokratije nego dokaz da u drzavi postoji ZAKON, koji ce te i ako vam se ne svidja morati da posujete.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 07:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nikad u E.U?

Nikada u E. U. zbog toga styo nije odrzana gay parada? O cemu ti covece pricas? Kakve pa veze ima ta mnifestacija sa Evropskom Unijom? Mesas babe i zabe...
Srbija ce u Evrospsku Uniju kada ispuni ekoniomsku i politicku stabilnost. Kakva gay parada? Svasta... Nemam protic homoseksualaca ama bas nista, ali ne mogu da citam ovakve nonsens vise.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 08:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

za Jovanu

Ja sam sigurna u svoju seksualnost, nisam homofob, ali ne podrzavam gay paradu.
Znam da vas ima, najbolji drug mi je gay, i on se ne slaze sa paradom.
Ama niko vas ne dira. Postali ste mnogo napani i nasilni, smirite se malo.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 08:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

za Jovana Mirkovica iz Amrerike

Jovane u kojoj drzavi americkoj zivis?
Komentar ti nije na mestu. Ja zivim u Americi i znam da se parade odrzavaju samo u 3,4 najvise 5 drzava, a znas li koliko Amerika ima drzava?
Je l si ti iz Ajove, Masacusetsa, odakle si?
Ja ne razumem sta pricas.
Pozdrav iz TX-a.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 08:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

opet za Brash

Boze, kako si ti nasilan, vredjas, zsoves ljude krticama?
Sta ti je? Pa ko ti brani da budes gay? Ja nemem nista protiv tebe, ali bih te zaoblazila da mi ne razbijes glavu u besu jer sam straight.'
Ja to vama nikada ne bih uradila Sram te bilo za ovakve niske i bezobrazne komentare. Bas si necivilizovan.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 08:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ZA" NE TRAZITE VIZE"

Mentalni kapacitet? Pobogu, ja sam clan "Mensa"-e i protiv gay parade.
Zivim u Americi, Srbin sam, doktor nauka, i ti pricas o necijem mentalnom kapacitetu samo zato sto neko ima drukcije misljenje od tebe?
Da li si ti tolerantna i da li je tvoj kapacitet na nivou kad kategorises ljude u mentalno subordinant zbog toga sto ne misle kao ti?
Kakve veze pa gay parada ima sa Evropskom Unijom? Svasta...Nonsens,...

1
(nedelja, 20. sep 2009, 09:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ugledajte se na USA?

Pa zasto mi ti pricas o borbi i marsu crnaca?
Kakve veze ima rasa sa seksualnom orijentacijom?
Ja zivim u USA, i nemoj da mi pricate da ovde ima gej parada svuda.
Dodjite pa je odrzite.
Meni nije poznagto da je to dozvoljeno. U nekoliko drzava da, ui vecini ne.'
Bravo za srpsku vlast. Ucite od Amerike demokratiju, tako treba.

1
(nedelja, 20. sep 2009, 09:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bolje je ovako

Posle bi se danima pricalo o balkanskom primitivizmu

1
1