subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Region > Dodik: Turski plan za centralizaciju BiH

utorak, 24. avg 2010, 08:10 -> 08:23

Dodik: Turski plan za centralizaciju BiH

Turska ima plan za BiH, koji podrazumeva jačanje centralizacije pod formom funkcionalne BiH, rekao premijer RS Milorad Dodik. Sadašnja vlada Turske vraća BiH na "islamske pozicije", ocenio Dodik.

Povratak na vest

komentari broj komentara 79 | cwpošalji komentar
(utorak, 24. avg 2010, 10:07)
Филиповић Денис [neregistrovani]
opošalji odgovor

???????

Ја не видим шта сад турска има ту да тражи када она није део дејтонског споразума, тако да не видим ко је она да одлучује о туђој територији са које смо је протерали још пре 500 год, али види се да данашња власт у турској је све више склона радикалној исламизацији зато је и у конфликту са њеном војском, може турска да се меша ако жели али само у босни када Република Српска буде постала самостална и независна држава.

Поздрав из Швајцарске

1
(utorak, 24. avg 2010, 10:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Baš tako

Voleli ili ne Dodika,nemožete biti ravnodušni kada dublje uđete u analizu njegovih zaključaka. Čovek je 100% u pravu.Mnogi ga nevole,i ne žive sa njim u istom vremenu,jer on zna i prošlost,a mnogi gledaju samo u budućnost,a snovi su ipak IZMEĐU.

1
(utorak, 24. avg 2010, 10:55)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne Ne

Niste u pravu gospodine Dodik ada bas nikako

1
(utorak, 24. avg 2010, 11:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

turska

Slazem se sa gospodinom Dodikom, treba se zapitati koje su prave namere Turske politike, zadnji incidenti u Raskoj oblasti otvaraju nedoumice....

1
(utorak, 24. avg 2010, 11:27)
Svetlan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Naivnost

Samo naivan covjek moze misliti tako nesto. Znate li Vi uopste sta je to politika? Ako mislite da je to skup medjunarodnih sporazuma onda ste vrlo naivni. Gospodin Dodik je ipak drzavnik i mnogo, mnoooogo upuceniji i obrazovaniji od mnoooogih nas. Zato mu treba vjerovati , naravno ako zelite dobro Srbima i RS-u.

1
(utorak, 24. avg 2010, 11:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dodik je u pravu

Gospodin Dodik je, kao i obično, apsolutno u
pravu. Miješanje Turske u život u BiH dovodi
do daljih podjela u ovoj nesretnoj zemlji.
Dok ih Bošnjaci objeručke dočekuju, reis
Cerić izjavi da Turska kasni u povratku na
Balkan čitav jedan vijek, Srbi i Hrvati se
pribojavaju još većeg prisustva 500-godišnjeg
okupatora u svojoj državi. Tim prije što se
Turska otvoreno stavlja na stranu samo jednog
naroda u BiH, Bošnjaka. Vidjeli smo i na šta
je ličilo njihovo posredovanje u dolasku
Harisa Silajdžića u Beograd.

1
(utorak, 24. avg 2010, 11:55)
Nikola Pajevic,Tuzla [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milorade,

sta Rusija radi u BiH? Nisu li oni za ukidanje OHR-a, odnosno njihov ambasador Bocan Harcenko? Zar to nije mjesanje jedne strane zemlje koja nije potpisnik Daytonskog mirovnog sporazuma u unutrasnje stvari BiH? Ti se ljutis sto se stranci mjesaju, zar ne, ili sam nesto propustio

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

kompenzacija

Dodik je u pravu, Balkan je kompenzacija Turskoj za neulazak u EU, Srbija mora biti oprezna jer se Turska povezuje sa Kosovom, Sarajevom, Albanijom,Raskom oblasti....

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

turska

rekao bih da je dodik u pravu, turci hoce sve, hoce i cjelu bih i sandzak, malo su se presli, eto njima cela bih, a vi nama srbiju nediraj te
kakva je takva je, vama vase a nama nase, rs je svejedno entitet u sastavu bih a sandzak je uvek bio i ostace srpski

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:51)
Nada iz Srpske [neregistrovani]
opošalji odgovor

Re: Nikola Pajević, Tuzla

Propustili ste, gospodine, i to mnogo. Kad je
potpisivan Dejtonski sporazum, u Parizu su
svojim prisustvom svjedočili postizanju mira
predstavnici svjetskih sila: Bil Klinton (SAD), Žak Širak (Francuska), Džon Mejdžor
(Velika Britanija), Helmut Kol (Njemačka),
Viktor Černomidin (Rusija) i Karl Bilt (u ime
EU). Sve ove zemlje imaju svoje predstavnike i u Upravnom odboru Savjeta za provodjenje
mira (PIC). Gospodin Bocan Harčenko, ambasador Rusije u BiH, član je PIC-a i ima
puno pravo da učestvuje u odlučivanju i o
OHR i da o tome govori, isto kao i ambasadori
drugih pomenutih zemalja. Jeste li primijetili da se Turska nigdje ne pominja i
da je neumjesno da se, kad je u pitanju BiH,
poredi sa Rusijom.

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:53)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Turci

Turci mogu da guraju svoj nos u politiku BiH JEDINO kad Republika Srpska bude samostalna drzava. E onda Turci mozete da radite sta god vam se svidi. Ali sada, dok je tu RS, NE! Ovo mesanje Turaka u politiku BiH treba jako ozbiljno shvatiti! A Dodik je potpuno u pravu u tom smislu. Koliko god mu ga ljudi ne voleli, on je jedan od najboljih srpskih politicara!

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:54)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

centralizacija

Centralizacija BIH je opasan i poguban projekat u pojedinim krugovima MZ, koji ce dovesti do stvaranja islamske drzave BIH, to je jasno svakom prosecno inteligentnom, Turska podrzava centralisticku opciju Bosnjaka i kao takva ne doprinosi stabilnosti

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

paralela

Imam utisak da neki krugovi zele da povezu pitanje Sandzaka sa Srpskom, to ne treba dozvoliti , Srpska je federalna jedinica, a Sandzak ni ne postoji kao region

1
(utorak, 24. avg 2010, 12:59)
dragan pajic [neregistrovani]
opošalji odgovor

oprezno

Danasnja BIH je drzava nastala u Dejtonu kao rezultat dugotrajnih i mukotrpnih pregovora, ako Turska preko PIC zeli da slabi Srpsku i prenosi joj nadleznosti,mesa se u unutrasnje stvari BIH, onda Srpska treba da izadje iz takve drzave, Republika Srpska je garant opstanka Srba zapadno od Drine

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

interesi

Gospodin Dodik vazi za veoma dobro obavestenog politicara, sigurno da Turska ima neke interese na balkanu, obzirom da nece uci u EU, jer je kandidat vec 30 godina

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:05)
младен [neregistrovani]
opošalji odgovor

једнострано

Свако једнострано мешање Турске и њено сврставање уз само једну опцију, довешће до још дубљих подела у БИХ, господин Гул и Ердоган треба да схвате да је време отомонског царства прошло...

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:07)
iz Republike Srpske [neregistrovani]
opošalji odgovor

Re: turska

Ma ko ste vi da nudite Turskoj cijelu BiH? Mi
volimo i poštujemo Srbiju, ali ne mogu ni njen predsjednik, ni Skupština i(li) Vlada da
bilo kome nude Republiku Srpsku, pa ni Turskoj. O Srpskoj odlučuje njen narod i
legalno izabrani organi vlasti.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

притисак

Обзиром да запад ствара државу Косово на једној страни, а жели да укине Српску на другој, Срби морају бити јединствени и стрпљиви, додатни ангажман Турске у региону само даје крила појединим бошњачким круговима и то треба узети у обзир

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:13)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

турска

Мислим да је господин премијер Српске у праву, данашња Турска није она од пре 20 година, њено мешање у проблем снабдевања Газе, инцидент са конвојем бродова, показују да из анкаре дувају нови ветрови, треба бити опрезан, а не чудити се када нам пале државну заставу исти они који машу турским заставама по Србији

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

притисци

Једнострано мешање и уцене са стране једино могу довести до распада БИХ, и то мора сваком бити јасно

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Rusija ne moze traziti

da se destabilizuje BiH ukidanjem OHR-a i voditi Srpsku politiku! To Rusija radi! Koristi svoje ovlasti iz PIC-a da bi ostvarila svoj uticaj na Balkanu! To je krsenje Daytonskog mirovnog sporazuma! Doduse, Daytonski sporazum je privremeno rijesenje i entiteti ce se ukinuti, kad tad!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

питање

Свако наметање и развлашћивање Српске може да доведе до дестабилизације региона, можда то неком и одговара?

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

турска

Очигледно да Бошњаци перципирају Турску као свог савезника и заштитника, то неће ништа добро донети за БИХ ако се настави једнострани ангажман турске дипломатије.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

додик

Свака част премијеру Српске, човек без длаке на језику!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:22)
милица [neregistrovani]
opošalji odgovor

Српска

Српска има легално изабране представнике који одлично перципирају ситуацију у региону, не верујем да Турска може наштетити српским интересима

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

re:Rusija ne moze traziti

Otkud vam ideja da Rusija vodi srpsku politiku u BIH?Vecu nebulozu nisam u zivotu cuo....

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

za Nadu iz Srpske

Rusija krsi daytonski sporazum ma koliko ona bila u PIC-u! Ne mogu oni voditi politiku Bosanskih Srba i nagovarati ih da rade onako kao bi Rusi htjeli! Rusi ocigledno vode politiku kao i Amerikanci, zalazu za kao Daytonski sporazum a ovamo su za njegovo krsenje! Kad cemo shvatiti da smo marionete u rukama dvije svijetske sile! Sada se umjesala i Turska koja sve vise jaca! Tesko nama svima!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

BIH

Stanje u BIH je komplikovano, i jednostrani angazmani zemlje koja je ovde upamcena po 400 godina ropstva, nabijanju na kolac , odsecanju glava, nije bas pozeljno, bar ne u politickoj sferi

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nepoverenje

Jedini nacin za BIH je dogovor naroda koji u njoj zive, ovo jednostrano ukljucivanje Turske samo ce izazvati nepoverenje i podozrenje kod Srba

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

sile

Ako je amerika mogla da bombarduje Republiku Srpsku, zastrasuje gradjane, uvodi sankcije, sprecava investicije u Srpsku, zasto Rusija ne bi pomogla Srbima? Nije dobro da se sprovodi politika samo jedne sile, takav sistem ne funkcionise....

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

tacno

Ja verujem gospodinu Dodiku, obicno bude u pravu.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

realnost

Neki moraju da shvate da nastaje nova realnost na balkanu, stvari se resavaju dogovorom a ne vaskrsavanjem otomanske politike ne stetu srpskih interesa.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:41)
Nada iz Srpske [neregistrovani]
opošalji odgovor

Re: za Nadu iz Srpske

Pobogu, otkud Vam takve ideje? Rusija krši
Dejtonski sporazum i vodi politiku Srba u BiH? Zato što se, za razliku od nekih zapadnih ambasadora u PIC-u, zalaže za provodjenje slova, a ne duha Dejtonskog sporazuma? Zanimljivo je da vam smeta Rusija
koja nije nikad uradila ili rekla nešto protiv Dejtona i ravnopravnosti dva entiteta
i tri naroda u BiH, a ne pada vam na pamet da
i pomenete ambasadore koji vrše otvoren pritisak na vodjstvo Srpske da dalje prenosi
nadležnosti na nivo BiH i tako se samoukida.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

pozicija

Slazem se da Turska menja kurs svoje politike, i gradi poziciju sile u regionu, uskoro predsednik Gul dolazi u Sarajevo

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Entiteti

Entiteti ce se ukinuti ali trenutno idu vise u pravcu nezavisnosti sto je i realnost i sto je trebalo odavno da se uradi.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

??

Upitno je sta zeli Turska u bosni ako na pola BIH stanovnistvo percipira Tursku kao potencijalnu pretnju?

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

izjava

Ostra i precizna izjava gospodina Dodika

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

drzave

Tacno tako, jedini nacin da se ukinu entiteti je nastanak 2 nove drzave, to je najrealniji scenario, niko ne moze naterati narode silom u drzavu ako oni to ne zele, a turska ce samo ubrzati proces.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

narod

Narod u Republici Srpskoj nikad nece pristati da ukine svoj entitet! Vi bosnjaci treba da se uzmete u pamet pa sa onim sa cime raspolazete da vladate a ne da mastate o vlasti nad srbima i Srpskoj republici!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:53)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nepovjerenje 2

Pa Bosnjaci se boje uticaja Rusa! Sta su to Rusi bolji od Turaka? To sto podrzavaju Srbe, a Turci podrzavaju muslimane! Zasto bi jedni mogli imati uticaj a drugi memati?

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:54)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

BL

Zasto predsednik Turske ne ode u Banja Luku? Takav stav koji zaobilazi 2 konstitutivna naroda u BIH nece popraviti situaciju.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:54)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ma da nema podrsku Rusa

nebi on tako govorio! A izbori se blize!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

podrška za Dodika

Puna podrška za gospodina Dodika i Srbe u Republici Srpskoj. Svima je jasno da turska želi svojevrsno post-otomansko "carstvo" na Balkanu. Srbi, ali ne samo i Srbi već i drugi balkanski narodi, Bugari, Grci, moramo odlučno da kažemo ne Turskoj na Balkanu. Bila je 5. vekova i opustošila ovo područje, a hrišćanski narod je propatio.

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

rusija

Ruska federacija je privatizovala rafinerije u Brodu i Modrici, normalno da nece dozvoliti nestabilnost u BIH i pritiske na Srpsku

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nado iz Srpske

Reci mi a kako ne vodi politiku Bosanskih Srba? Ona se mozda ne ukljucuje direktno kao Amerika i EU, ali onako ispod stola vuce konce i to je dovoljno! Ipak imaju uticaj i to je vidljivo!

1
(utorak, 24. avg 2010, 13:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

!!!

Сви ово знају, само Милорад има петљу да то каже. Браво за премијера!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

cudno

Sta su se ovi Bosnjaci uhvatili za Ruse?? Prvi put cujem da je rusija angazovana u BIH!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

podjednako

Slazem se da Turska treba pomoci BIH, ali i Srbe i Bosnjake podjednako, sa investicijama, a ne jednostrano filozofirati po Sarajevu o otomanskom carstvu, to nece poboljsati situaciju!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dodik

Gospodin Dodik je veoma hrabar, zavidim narodu Srpske na takvom politicaru...

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:04)
Samo BIH [neregistrovani]
opošalji odgovor

@ narod

Ma nemoj! Sto je najgore vi bi da vladate nad Bosnjacim, to ste oduvijek htjeli, ali raznih Jugoslavija vise nema! Bosna i Hercegovina je za Bosance i Hercegovce svih vjera i to je oduvijek bila!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zavisi

BIH je jugoslavija u malom, i ako narodi koji su u njoj ne budu nasli zajednicki jezik, normalno je da ce se entiteti razici, tako sledi iz stava MSP

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

@ cudno

Sta ste se vi uhvatili Turaka? Sta je to u skorije vrijeme Turska uradila, a da i Rusija nije? Turska je vladala Balkanom a Rusija nije! Turska ima vecu obavezu na ovim podrucijima nego Rusija! Turska je uvijek bila i ostala sila i zeljna je pomoci! Dosta primitivizma i zatucanosti! Grci i Turci su sada u dobrim odnosima pa sto nebi ostatak Balkana bio! Vrijeme imperija je prosao!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mesanje

Turska nema pravo da diktira Srpskoj sta da radi, vreme otomanskog carstva je proslo, da podsetim da je Turska ucestvovala u bombardovanju Srpske i Srbije

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nije isto

Alo covece, ruski predsednik i premijer ne ordiniraju po BIH svakog meseca kao ovi iz Turske!!

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

rusi

Dodik nema podrsku Rusa, srpski narod zapadno od Drine IMA podrsku Rusa

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:18)
ana [neregistrovani]
opošalji odgovor

centralizacija

Nasilna centralizacija BIH dovesce do raspada zemlje, to jednostavno nije moguce

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:19)
djole [neregistrovani]
opošalji odgovor

Manjina

stvar je veoma jasna.turska ima 72,561,312 miliona stanovnika.jednoga dana , kada svi budemo u sretnoj evropskoj porodici,i kada svi ti milioni ljudi krenu na balkan , ima da se usrecimo za narednih 500 godina.... :-)))

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:21)
uros [neregistrovani]
opošalji odgovor

situacija

Obzirom da se menja geostrateska situacija u regionu, Bosnjaci treba da su svesni da nema vise nametanja i pritisaka, u igru su usli novi, mocni igraci

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dejton

BIH je nastala u Dejtonu, sastavljena je od 2 entiteta, ako nema Dejtona, nema ni BIH....

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

re:centralizacija

Centralizacija omogucava preglasavanje naroda i njihovu marginalizaciju, zbog preglasavanja Srba od strane muslimana i Hrvata, poceo je rat 1992...

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

stav

Koliko sam pratio, Dodik ima konstantan i nepromenjiv stav vec 4 godine po ovom pitanju, ne bih se slozio da su izbori svake godine?

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:38)
lazar [neregistrovani]
opošalji odgovor

homogenizacija

Jednostrani pritisci Turske i pojedinih zapadnih drzava nece promeniti stav Srpske, samo ce jos vise homogenizovati Srbe

1
(utorak, 24. avg 2010, 14:52)
Nada iz Srpske [neregistrovani]
opošalji odgovor

Re: Nado iz Srpske

Eto, rekoste: EU i SAD otvoreno podržavaju
Bošnjake u namjeri da naprave unitarnu BiH.
Rusija to ne radi. Samo zato što se, kao i
Srbi, zalaže za doslovno provodjenje Dejtona
(kojeg je, DOBROVOLJNO, potpisao i Alija
Izetbegović u ime Bošnjaka), te da se sva
važna pitanja u BiH rješavaju dogovorom tri
naroda u BiH, a ne nametanjem, kažete da vodi
politiku Srba u BiH. Htjeli to vi ili ne,
tako će i biti, jer je u Dejtonski sporazum
ugradjen upravo takav zaštitni mehanizam. Ne
vjerujem da ćete opet žrtvovati mir, ovaj put
za unitarnu BiH. Uostalom, da je to i tačno,
što bi vam to smetalo, kad su SAD i mnoge druge uticajne zemlje uz vas? Valjda neko
može biti i na strani Srba, naročito ako je u
pitanju provodjenje jednog medjunarodnog
mirovnog sporazuma, koga su pripremile upravo
SAD.

1
(utorak, 24. avg 2010, 15:27)
iz Hercegovine [neregistrovani]
opošalji odgovor

Re: @narod

Bio je dug, predug period u našoj zajedničkoj
istoriji kad ste vi vladali nama. Pokojna
baka nam je pričala da ste nastavili s vlašću
i s nipodaštavanjem Srba i u vrijeme kad je
BiH pripadala Austrougarskoj. Nikad više toga
vremena, gospodine! A u obje Jugoslavije vi
ste imali sva prava, izuzev što ste se, po
vlastitom izboru, opredjeljivali da li ste
Srbi, Hrvati ili neopredijeljeni. Sada, Bogu
hvala, imamo u BiH entitete, županije, kantone. Da niko ni nad kim ne bi vladao. A
vi bi da se sve to ukine. Ko to onda želi da
vlada nad drugima? Još nešto: u BiH žive
Bošnjaci (ranije Muslimani), Srbi i Hrvati.

1
(utorak, 24. avg 2010, 16:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sacekajmo izbore,Dodik!

Tada cemo po ko zna koji put videti tvoje pravo lice! Da vidimo hoce li sve ostati na recima!

1
(utorak, 24. avg 2010, 17:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ispravka

za tebe samo obavestenje NE POSTOJE NI BOSANCI NI HERCEGOVCI KAO NAROD TAKO DA TU OPCIJU SLOBODNO OTPISI .
Tako su se nekad zvali u vreme velike Juge a kao sto kazes vise Jugoslavija nema i sad se to malo drugacije gleda i sada su Srbi , BOsnjaci i Hrvati to je jedino ispravno

1
(utorak, 24. avg 2010, 17:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jedino rijesenje

Rodjen sam u BiH, pola sam Hrvat, a pola Srbin, pola Bosanac, a pola Hercegovac i smatram da BiH ne treba nestati, ali se svakako i za dobrobit svih naroda treba podjeliti na srpsku, hrvatsku i muslimansku BiH, sve ostalo je prazna prica i agonija u nedogled.

1
(utorak, 24. avg 2010, 18:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nije istina

Mi nezelimo da vladamo vama bosnjacima, mi samo nezelimo da zivimo sa vama,imate vas entitet pa tamo vladajte i radite sta hocete a miSrbi-Bosanci imamo nas i micemo da vladamo kod nas. Ali problem je sto vama nije dovoljan vas entitet pa bih teli i ceo nas, e to nece moci.

1
(utorak, 24. avg 2010, 18:29)
im [neregistrovani]
opošalji odgovor

dodatak

Entiteti ce se ukinuti, i nastace tri nezavisne drzave, Republika Srpska, Herceg -Bosna i bosnjacka Republika

1
(utorak, 24. avg 2010, 19:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

turci

Nemojte da nam dirate Republiku Srpsku!! I sta oce ti turci, ko ih je uopste zvao??

1
(utorak, 24. avg 2010, 20:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

veza

Gospodin Dodik ispravno primecuje da neko zeli da destabilizuje rasku oblast i poveze to pitanje sa statusom Kosova i Srpske, sto je nedopustivo, nasa vlast mora biti oprezna.

1
(utorak, 24. avg 2010, 20:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

jednostrano

Mesanje Turske u unutrasnje stvari BIH samo moze pogorsati situaciju ako je nespretno i jednostrano

1
(utorak, 24. avg 2010, 20:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

усе

Турци боље да гледају своја посла,јер још мало ће им бити free курдистан.

1
(utorak, 24. avg 2010, 21:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

sanjaju

Ma kakva Turska, kakva centralizacija, to je samo pusti san Sarajevskih politicara

1
(utorak, 24. avg 2010, 21:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Курдистан

Мислим да је турцима јасно о чему је реч.

1
(utorak, 24. avg 2010, 22:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

BiH - Turska

Bosna i Hercegovina je od svog nastanka nesretna zemlja. Neprekidno kroz istoriju bila je prostor za potkusurivanje, pa čak i u socijalističkoj Jugoslaviji.

Sve što je nenormalno ovdje je normalno. Normalno je da svako ko nije državljanin BiH ima pravo da određuje šta treba da se uradi, kako treba da izgleda ustavno uređenje, kakvo treba da je pravosuđe, policija, vojska, obrazovanje,porodica i dr. Svima, ali baš svima je dozlogrdilo to stalno tutorisanje.

Međutim, bošnjački političari se nadaju da će po stranom diktatu ukinuti Republiku Srpsku, u BiH obespraviti Srbe, Hrvate i ostale i iz tog razloga prihvataju tutorsto i nametanje ne shvatajući koliko uptravo oni gube. A gube upravo time što svakim danom antagonizmi među narodima rastu. Nivo mržnje je sada zasigurno veći nego tokom rata.

U ovom trenutku je Dodik jedna od najjačih brana ostvarenju tih ciljeva. Iz tih razloga su upregnute sve sile da ga eliminišu iz politike. Bijim se da će na ovim opštim izborima birači birati između Dodika i dijela međunarodnih zvaničnika u BiH.

Što se tiče turskog uticaja samo slijepac i politički nepismen čovjek ne vidi koji su ciljevi i namjere Turske.

Mnogo godina ranije stovrena je strategija "Zelena transferzala". Ko nije upućen neka se malo informiše. A Dodik tačno zna ko kakvu ulogu igra u ovom projektu.

1
(sreda, 25. avg 2010, 16:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Turska - EU - uticaj na Balkanu.

Turska hoce da bude fator koji ce EU respektovati. Umorna i razocarana cekanjem na vratima EU - Turska pojacava svoju diplomatsku aktivnost koristeci svoje istorijske prijatelje nastale u Otomanskom periodu. Bosnjaci na prostoru BiH i Raske su najlaksa poluga za ostvarivanje njihovih interesa. Kosovo takodje. Ona svojim "povratkom na Balkan u stvari zeli pokazati Evropi da relativno lako moze postati regionalna sila sa uticajem znatno visim nego je to imala do sada. Mislim da i Rusija nema nista protiv ove kombinacije prvenstveno iz svoje kombinatorike koja je vezana za planirani gasovod preko Turkse.

1
(sreda, 25. avg 2010, 17:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

O cemu vi to ljudi

Pa pobugu pustite prazne price kakva Turska kakvi bakraci kakva Rusija,pa zar vam nije jasno da se ovdje radi o predizbornoj kampanji joj nikad pameti dost ,doista zivimo 300 godina u natrag dok jos uvjek ovih par politicki stranaka moze da manipulise sa nama specijalno se odnosi na stranke SDA,HDZ,SDS i Dodikova stranka,dajte ljudi ogulisenam kozu a mi jos svadzamo se za njih,veliki pozdrav za sve pamet u glavu i pitajmo i staje sa nasim poslovima.

1
(četvrtak, 26. avg 2010, 23:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo za komentar!

normalan i trezven komentar, za svaku pohvalu! Sve je predizborna kampanja a norod gladuje kao da smo u Srednjem vijeku! Bravo,komentaru!

1
1