subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Region > Mesić veličao NDH

nedelja, 14. feb 2010, 12:18 -> 12:32

Mesić veličao NDH

Hrvatski predsednik Stjepan Mesić priznao da je početkom devedesetih godina prošlog veka veličao NDH. Kao posledica rata u Hrvatskoj pojavilo se tolerisanje falsifikovanja istorije, a uzor se tražio u zločinačkoj NDH, rekao Mesić.

Povratak na vest

komentari broj komentara 38 | cwpošalji komentar
(nedelja, 14. feb 2010, 12:43)
Nikola Janic [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vreme leci rane...

Na kraju se sve sazna, samo jos ne znam kad ce se Srbi (svuda u svetu) i politicari u matici opametiti i shvatiti da SVI MI treba da se pobrinemo da koracanje istine bude sto brze. Korektno i nepristrasno, sto je nesumnjivo od koristi i Srbiji i Republici Srpskoj i gradjanima Srbije, kao i srpskom narodu u celini.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 12:47)
zoff [neregistrovani]
opošalji odgovor

pas ujeo coveka

...isto kao da je izasla vest: predsednik srbije boris tadic dosao na posao u 7h i zapoceo svoje duznosti!
ili: gsp krenuo da vozi po redu voznje u 5h!

1
(nedelja, 14. feb 2010, 12:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nemojmo se zavaravati

Nemojmo se zavaravati. Hrvatsko drustvo i danas u velikoj meri "tolerira" ustastvo, pocevsi od slobodne prodaje suvenira, kojekakvih "analiza" u medijima, do Thompsonovih koncerata koji jos uvek imaju veoma veliku publiku, pa do ocigledne teznje da se relativizuje broj zrtava Jasenovca. To sto Hrvatska ponekad ublazi svoje ocigledne simpatije prema Pavelicu, to radi ne zbog sebe, jer taj narod tamo nije sazreo da se suoci sa svojom genocidnom prosloscu, nego zbog Evrope, koja ipak ne trpi bujanje nacizma.

A osim toga, dokle cemo vise slusati o Mesicu? Covek je BIVSI. Koga vise zanima sta je on govorio, sta nije govorio... znamo svi sta je radio (Oluja, Bljesak - etnicko ciscenje Srba iz Krajine devedesetih cime je nastavio Pavelicevo delo iz cetrdesetih). Ista politika, drugo pakovanje.

Jos jednom, kada su u pitanju Hrvati i Hrvatska, nemojmo se zavaravati.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 12:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ipak je Stipe

I pored svega u zadnje vreme, ipak mislim da Stipe Mesic nije los covek.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 12:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

stvarno nema smisla

Nema smisla da je do toga doslo da sve to kaze i opet nista od toga nema odjeka, ni kod nas ni u svetu. Mislim to se znalo ali covek je priznao, ali dzaba to. Vidi se kakvi interesi vladaju na ovim prostorima.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 13:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

за Хаг

Човеку је место у Хагу, тамо се требао први наћи од свих оптужених са простора бивше СФРЈ.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 13:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

vreme leci sve rane

U svojoj knjizi ,,1984''inace pisana stvarne
1948godine kao jedna vrsta predskazanja
(nije daleko od istine) DZordz Orvel je izmedju ostalog napisao :
Rekli su mi da vreme sve rane leci,rekli su mi da se brzo zaboravi sve a mladost je prosla starost vec dosla a ja jos pamtim trenutke te.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 13:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U Hag

Ako je Šešelj u Hagu već više od 7 godina onda je i Mesiću tamo mesto po istom osnovu. Stipica je čak i priznao da je potpirivao nacionalnu i versku netrpeljlivost i organizovao progon srpskog stanovništva.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 13:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

NDH

samo ga ne uzeti za ozbiljno...on to radi da bi bio popularan za novine i nista vise....NDH nikad vise nece procvetati....

1
(nedelja, 14. feb 2010, 13:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

pa nije....

vidite da se kaje zbog toga....

1
(nedelja, 14. feb 2010, 14:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U Hag

Niko nikada i nije pomisljao da ga pozove na odgovornost jer ga spasava vera,premda je on bio jedan od onih inicijatora i kreatora za sve sto se devedesetih desavalo na Balkanu.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 14:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Na "zapadu" nista novo

Ovo je vec postala rutina u obracanju njihovih sefova bilo kog resora u drzavi. Moramo shvatiti da oni i dalje grade svoj identitet koji su davno izgubili, a mi treba da se bavimo sobom i da jednostavno ignorisemo komentare o stvarima koje ni oni sami nemaju pojma. Uvek cemo im biti kost u grlu jer smo uvek bitniji od njih pa makar to bilo i pitanje Kosova.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 14:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Krokodilove Suze

Kaje se? Znao je on sta radi svojevremeno, nije bio dete. Branio je svoj interes. Svari su se peomenile od tada, a samim itm i njegov interes. Izgleda ima sposobnost da ubedi sebe kako i sta mu odgovara u koje vreme. Nije mi jasno kako moze da ima objektivan pogled na sve to kad i dalje zenofobise?

1
(nedelja, 14. feb 2010, 15:22)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zašto Mesić nije završio u Hag?.!...

U vreme rata u BiH Mesić je bio predsednik Hrvatskog Sabora, koji je, prema Ustavu Hrvatske, jedini ovlascen da upucuje hrvatske vojnike u rat...Kako se Mesić u opšte izvuk'o
da ne bude optužen od MZ.za ratne zločine koji su počinjeni od strane Hrvatskih vojnika u građanskom ratu bivše SFRJ, a koji su direktno bili pod njegovom komandom...

1
(nedelja, 14. feb 2010, 17:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

!!!!

Idi covece cuvaj unucad i budi nekom od koristi

1
(nedelja, 14. feb 2010, 17:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

pitanje

Za KOGA je Hrvatska i Srbija u ovom svijetu vazna?
Jeli vi stvarno mislite da jedna Srbija (ili Hrvatska) moze biti bitan faktor jednoj SAD, Rusiji, Njemackoj, Italiji, Kini, Brazilu i Japanu?
Svi smo mi mali misevi....
Budimo malo samokriticni prema sebi...
@RTS
molim vas odobrite moj komentar...
hvala.


1
(nedelja, 14. feb 2010, 17:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dosta

dosta, dosta, dosta je tog Mesica.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 18:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

milorad

ako je i od mesica dosta je

1
(nedelja, 14. feb 2010, 18:08)
Igor Gavran [neregistrovani]
opošalji odgovor

Mesic

Slazem se sa konstatacijom komentatora da je izmedju Mesica i Seselja znak jednakosti. Ono sto nije u redu je da je Seselj jos malo pa deceniju u pritvorskoj jedinici zbog verbalnog delikta, a Mesica niko ne pominje. Fakat je da su obojica ratni huskaci, s'tim da je Mesic sofisticiran a Seselj sirov

1
(nedelja, 14. feb 2010, 18:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U Haag

Tacno,Mesicu je mesto bilo i sada je u Hagu!

1
(nedelja, 14. feb 2010, 18:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Страшно!!!

Сјећам се његових говора, проусташких, у Широком Бријегу непосредно пред рат! То је страшно! Хитлер није побиједио '45., али све земље које су га подржавале данас су у ЕУ и уживају сва могућа права! Толико о фашистима и антифашистима!

1
(nedelja, 14. feb 2010, 20:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slazem se!

Nije los covek ali je vec pomalo senilan i star tako da je dobro da ide u penziju. Iako pouzdano znam da nas Srbe uopste ne mrzi, te da je uvereni antifasita, cesto to tako ne izgleda. Npr. dobio je za predsednickcu kampanju neke pare od Kosovara pa je to morao vratit svojim posetom Kosovu sto je sve nas naravno strasno razbesnelo.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 20:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mesic i srbi

I šta sad? Da se radujemo jer smo bili u pravu? Gluposti... Ne treba nama Mesić, sami smo sebi dovoljni da zagorčamo život...

1
(nedelja, 14. feb 2010, 22:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

odgovor

potpuno se slazem, iako sam dete rodjeno 55.-god, zivim u dijaspori, od 70-te godine, ja se uvek ponasah kao neki jugosloven- bih tako vaspitana, mada... 70-setih Hrvati su se izjasnjavala, kao Hrvati, a mi srbi kao jugosloveni! Mnogo mi je drago da jedan Hrvat ovako kometarise! Postovanje

1
(nedelja, 14. feb 2010, 23:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nemaš Mesiću nimalo morala

Stipe, bježiš i ograđuješ se od ustaštva i ustaša, ali neće ustašluk iz tebe. I kad zna šta je pričao, ima srama da ode u Jasenovac na godišnjicu obeležavanja proboja logora i soli moral i pamet, a ovamo se otvoreno deklarisao kao ljubimac onih koji su odgovorni za Jasenovac.

1
(nedelja, 14. feb 2010, 23:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

srb

Sta li je sa ovim covekom u poslednje vreme?Stvarno mi nije jasan,nesto se sa njim dogadja.Bice da su godine u pitanju,ali ako je tako sto ga vise na sklone.Nasledniku ne ostavlja bas mnogo manevarskog prostora...

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 09:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hag

Zasto se sada ne oglasi Hag, i tuzilastvo, pa pokrenu proces zbog govora mrznje i velicanje fasizma. Hag, nasi politicari trebaju sada mudro da smisle proces protiv "ovog", sta je vec. I ako se predje preko ovoga mislim da smo u velikom problemu.

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 10:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Месић

Није он изгубио живце, ово се намјерно ради, тиме он припрема терен за свог насљедника. Послије овога, ко год се кандидује,народ ће га сматрати бољим од Месића и добиће више гласова. Што се тиче НДХ, једном усташа, увијек усташа.

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 10:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nemojmo se zavaravati

Zanimljivo mi je koliko se cesto upotrebljava teza da su Hrvati ustaski zapravo fasisticki nastrojen narod.Hrvat sam i za zlocine pocinjene u NDH sam kriv koliko i mladi japanac za zlocine pocinjene u Kini.
Sto se tice fasistickih simbola koji se mogu kupiti ,pa ljudi moji ja sam pomorac i nema te drzave na svijetu u kojoj ne postoji ponuda te vrste koliko god mi to osudjivali.Bliska proslost je zasigurno nesto o cemu se necemo sloziti jer imamo sasvim razlicite poglede na nju.Za mene je Knin sastavni dio Hrvatske i narod koji je bio prisiljen napustiti Krajnu to moze zahvaliti samo politici Beograda u to vrijeme a Vama je to neprihvatljivo i tu nemozemo nista barem jos 50 godina dok se ne pojave mladi kojima ce ova tema biti zanimljiva bez prisutnosti nacionalnih emocija.

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 10:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Млад?

Хоћеш да кажеш да ниси био при здравој памети ни када су се догађале операције протеривања Срба из Хрватске 1995. године?

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 10:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ratno huskanje

Cini mi se da je Seselj u Hagu optuzen i zbog "ratnog huskanja".
Evo kandidata za ICTY !
Velicanje NDH je sta, nego ratno huskanje u to vreme.
Gde je optuznica !

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 11:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Aplauz

Mesić upravo u jednoj od tih zemalja priznaje
svoje ustašovanje. Da se nije nadao aplauzu?

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 11:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odgovor na mlad

Dakako da sam bio pri zdravoj pameti jer je zadnja granata na Dubrovnik pala 1995 godine a ne vidim ni cime smo ugrozili Srbe u Dubrovniku ni 1991?Ali ako budem i dalje zivio u proslosti onda nemam buducnosti.
Pozdrav, Dubrovcanin.

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 14:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Mladost

Od 1995. godine i zadnje granate na Dubrovnik
prošlo je 15. godina. Možda s ove vremenske
distance, a u zrelijim godinama, shvatate da
Srbi nisu ni smjeli ni htjeli mirno sačekati
još jednu "Okupaciju u 26 slika" (Lordan
Zafranović). Ako ste stvarno Dubrovčanin,
složićete se da su pripreme tako izgledale.
Inače, u pravu ste da se treba okrenuti
budućnosti.

1
(ponedeljak, 15. feb 2010, 16:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Istina i samo istina

Mesić je istinski demokrat,kozmopolit,čovjek koji je u stanju reći istinu čak i kad mu ne ide u prilog.Navedite jednog srbijanskog političara iz vladajućih stranaka koji bi danas tako otvoreno progovorio o svojim zabludama tijekom devedesetih. Ili barem nađite jednog od njih koji bi javno osudio velikosrpske ideje iz Memoranduma SANU,Miloševićevih govora itd. Osim časnih osoba iz nevladinih organizacija (Biserko,Liht..) i ljudi uz LDP i Čedu Jovanovića,takav se još nije pojavio na srbijanskoj sceni. Veličina čovjeka je u samokritičnosti i istinoljubivosti.

1
(utorak, 16. feb 2010, 00:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne kaje se, u stvari

On je sada shvatio da ce to sto su velicali Ustashe i NDH da ih kosta debelo jer polako sve izlazi na vidjelo- kako su nas klali i protjerivali- pa je sve rezultiralo da konacno imaju etnicki cistu Hrvatsku i da svijet to vidi i ne odobrava pa samo vadi fleke i racuna da su Srbi glupi pa ce opet sve pomesti pod tepih i puj - pik ne vredi

1
(utorak, 16. feb 2010, 00:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

NDH

U pravu si da NDH vise nikad nece procvetati. A zasto da i procvetava? NDH je posluzila svrsi i vise nema potrebe za njom.Milion i cetrsto Srba je potamanila i rezultirala masovnim progonom Srba u 90tim, dakle posao je obavljen.

1
(sreda, 17. feb 2010, 13:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

odgovor

pa to ti govori o tebi da neznaš što si ti budi i dalje jugosloven niko ti ne brani al nemoš zato drugima govorit što će biti i kako sa osjećati

1
1