subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Region > "Svetlost" pomračuje vehabije

utorak, 02. feb 2010, 10:57 -> 20:03

"Svetlost" pomračuje vehabije

Više od 600 policajaca ceo dan pod opsadom držalo centar radikalnih islamista u Bosni, selo Gornja Maoča kod Brčkog. U akciji, nazvanoj "Svetlost", uhapšeno sedam osoba, zaplenjeno oružje i eksploziv. Napadnuti novinari.

Povratak na vest

komentari broj komentara 67 | cwpošalji komentar
(utorak, 02. feb 2010, 12:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosna zalost

Veoma zanmljivo, drzava u drzavi. Sta sve nema u nasem komsiluku!

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:10)
Boris Mićić
opošalji odgovor

Ofanziva

600 policajaca!.... pa to nije akcija, to je ofanziva. Na fotografiji mi se cini da je ono BOV naprijed... eto dokle je dovelo zapustanje i pustanje samoizolacije tako radikalne sredine.

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Iz ugla ruze

Ako nista vehabije ujedinise policijske i sigurnosne sluzbe u toj zemlji..samo napred uvedite red u BiH i zajedno u EU :)

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

BiH

Eto zbog cega mi ne mozemo da dobijemo viznu liberalizaciju.Gornja Maoca nije jedino takvo mjesto u BiH.Takvi teroristi nanose zlo i muslimanskom narodu,ali neki od lidera,poput Silajdzica i Reisa Cerica uporno podrzavaju takve teroristicko-sektaske organizacije.

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

wtf?

Drazava u drzavi? Sa svojim jezikom, obicajima, skolom, zakonima....

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Poruka

Da li ovakvi stanovnici bih pomazu bosni da sto pre dobije sengen pa da mogu lakse posjetiti evropu ovakvi zasluzni gradjani bosne

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:31)
anonymousMi [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vehabije


To je sve maslo SAD.Njima odgovaraju samo sukobi.Drugi ginu i siromase,a oni povecavaju uticaj i profite svoje vojne industrije.Evropa je oduvek igrala dvostruku igru i to nastavlja i dalje.Pa sad vidite gde "hrlimo".Uciti,uciti i uciti.To je jedini spas za male,da ne bi bili progutani od velikih.

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Konačno...

Slažem se sa tobom! Bilo je vrijeme da se nešto konačno uradi, ali Gornja Maoča nije jedino mjesto! Ima ih još u BiH koliko hoćeš!

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

BIH

Sada postoje vehabije u BIH, to je novost!!??

1
(utorak, 02. feb 2010, 12:58)
Sale [neregistrovani]
opošalji odgovor

Komentar

Eto kako se zivi u federaciji.I onda se cude zasto mi iz RS necemo da prihvatimo zivot sa njima.Da se kojim slucajem u nekoj skoli u RS uci po planu i programu Srbije digla bi se prasina do neba.

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Leleeeeee

narode daj se okrenuti civilizaciji
dosta ubijanja i mrznje
pocnite novi zivot da vam deca ne gladuju.

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Komentator

Sam razlog akcije je jako interasantan udar na ustavni poredak i integritet. pa vehabije nemaju veze s tim, bojim se da ovo nije priprema za obracun sa Dodikom. i sam zapad kaze da jos nema nacin za Dodika medjutim ameri uvijek nadju rupu zakonu. ovo mi ne mirise na dobro.

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

>>>>>>><

Strasno, pa mi imamo teroriste ispred vrata!

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:20)
Rainbow F*c*ing Randolph [neregistrovani]
opošalji odgovor

RS

Ovo je jedan od glavnih razloga zasto Republika Srpska mora dobiti nezavisnost.

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zlo

Da osta SDS u RS na vlasti sada bi mi imali fehabije i u RS. SDS se samo prsijo pred svoim narodom,a sve nadleznosti dao Sarajevu Hvala bogu da imamo Milu inace otislo bi sve u "helac."
Te vehabije su pre svega zlo za same muslimane, a onda dalje da nepricamo. To mi izgleda kao americko cedo. Al eto Izrael dize frku oko toga pa se sada treba nesto konkretno. Dok policija RS, a i Galijasevic upozoravaju godinama na ovo zlo nikome nista nije padalo na pamet da preduzme.Ipak,bolje ikad nego nikad.

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:24)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Još strašnije

Od ovoga je još strašnije to što u Bosni muslimani ovu akciju doživljavaju kao napad na njih,i porede vehabije sa ravnogorskim pokretom!

1
(utorak, 02. feb 2010, 13:26)
Deks [neregistrovani]
opošalji odgovor

Maoča

Nije jedino mesto gde se obučavaju vehabije.Nažalost većina bosanskih muslimana podržava ove fanatike.Čast izuzecima, ali oni su manjina.

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nije za Sekspira

Ima nesto trulo u drzavi.....

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ком

Горња Маоча се налази у општини Брчко и не припада Федерацији

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

tako je

I ne ispred vrata, nego i unutra. Pa oko Novog Pazara toga ima za izvoz.

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:27)
Nikola [neregistrovani]
opošalji odgovor

podrzvam

Podrzavam i pozdravljam ovakve akcije.Freedom for Srpska.

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jeste gledali bitku na Kozari

E odprilike tako mi se čini ova akcija totalna ofanziva. Samo mislim da neće naći ništa jer je to vjerovatno sinoć dojavljeno i sve su posakrivali. Bilo bi malo čudno da ih hapse Bošnjaci koji su ih i doveli ovdje da čine zvjerstva tokom rata - pa nisu s neba pali

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:39)
БорисЗв [neregistrovani]
opošalji odgovor

У праву си

Ништа ми нема мрже кад почну да говоре како је вехабијски покрет исти као и равногорски покрет и да је њима тешко да гледају кокарду као и нама вехабију, а не знају да је та кокарда била на челу славним борцима који су спасили Србију и Балкан од Аустро-угара или да је тај исти равногорски покрет одликовао амерички предсједник лично, мада они никад и нису били на страни "позитиваца" па им зато и смета или повезују са својим вехабијама...

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

sale

Upravo si pogodio moje misli,pa nemam
potrebe da pisem novi komentar,hfala.

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Verske teroristicke grupacije

Nacionalnim Manjinama srpskoga naroda na podrucju Zapadnog Balkana kakva je Bosnjacka, potrebna je svaka pomoc u ocuvanju demokratskih i evropskih vrednosti. Verske i teroristicke sekte u ovom drustvu nisu kod vecine dobrodosle i zato onima koji su zalutali treba ispruziti ruku i prevesti ih na drugu stranu provalije. Sami smo svedoci tog uspesnog vremena i suzivota. Ovo sada je zabluda.
Edukacija, informacija, postovanje, saradnja!!! Jaka je Srbija, izborit ce se!

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:44)
sasa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vrijeme je za nesto novo!

nedavno kad sam dolazio iz dijaspore u rs, carinik je primjetio da su korice mog BiH-Pasosa izbrisane(made in Bosnia)i rekao da mi treba novi pasos! Ja sam mu onako iz ciste sale rekao da mi treba nova drzava!I sad sve vise vidim da sam u pravu!

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

poenta

Ali ako oni ovo rade samo zbog ukidanja viza onda nema nikakve svrhe, poenta je da treba spreciti svaki vid radikalizma i iskljucivosti, a narocito u jednoj takvoj multietnickoj sredini kao sto je Bosna, pa jos kod Brckog. Mogli bi da se ugledaju na Ataturka i njegov sekularizam u Turskoj

1
(utorak, 02. feb 2010, 14:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dojavljeno

Naravno, oni koji su ih doveli u Maoču i
dozvoljavaju im da budu "država u državi",
a svakodnevno napadaju Srpsku i Dodika, na
vrijeme su im javili da sklone sve što bi ih
moglo kompromitovati, kamo li osuditi.
A akciju su, čvrsto vjerujem, zahtijavali
strani bezbjednosni faktori, inače se zvanično Sarajevo nikad ne bi odlučilo da
krene na "braću po vjeri".

1
(utorak, 02. feb 2010, 15:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bolest

Americki junaci.

1
(utorak, 02. feb 2010, 15:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Psi rata

Vehabiski,mudžahedinski i svi drgi psi rata, stigli su u BiH, početkom građanskog rata, po želji tada aktuelnog muslimanskog rukovodstva.
Stigli i ostali,primljeni u državljanstvo, odlikovani za ratne "zasluge", i sad imamo problem.
Šire svoje tumačenje islama na lokalne muslimane, i čini mi se imaju blagoslov sada aktuelnih verskih i političkih lidera iz Sarajeva.
Oni su očito dobro došla rezerva i potencijal, za gradnju unitarne države.
Zvanično Sarajevo umanjuje njihovu opasnost po državu, regijon i celu EU.
Mislim da će to ekstremno društvo biti jedan od presudnih razloga da se RS odvoji od tog tamnog vilajeta.
Šta radi gospodin visoki predstavnik ?
Šta taj gospodin nije pristojan za zvanično Sarajevo, vehabije i mudžahedine ?
Tu bi na sve njegove odluke bila vrlo ekstremna reakcija pa se ne usudi.
On se bavi srbima i RS, jer ne želi rizik po svoju funkciju i platu.
Jedan od presudnih razloga za samostalnost RS, u neko dogledno vreme, će biti sve te vehabije, mudžahedini i zvanično Sarajevo.To je jedino optimalno rešenje za spas naroda.

1
(utorak, 02. feb 2010, 15:50)
Zika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vehabizam...

...je pocetak kraja islama a mozda i muslimana u BiH.
Oligarhija, vladajuci federaciji, 15 godina posle dejtona nije uspela da se resi ovih fanatika. Bosnacki, odnosno "jugoslovenski" islam je bio tolerantan a bez tolerancije ni islamu, ni muslimanima nema mesta izmedju ostalim narodima BiH, Hrvatske i Srbije...

1
(utorak, 02. feb 2010, 16:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

:)))

Ko zna koliko takvih sela ima tamo, a i kod nas u Sandzaku verovatno nije bolja situacija samo sto se o tome ne govori.....!

1
(utorak, 02. feb 2010, 17:09)
nikola [neregistrovani]
opošalji odgovor

nista novo

u teroristickom napadu u madridu 2004. ucestvovao je terorista poreklom iz bosne, tako da ovo nije nikakva novost, a i sumnjam u resenost nadleznih da bilo sta promene.

1
(utorak, 02. feb 2010, 17:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Stvarno je dosta!

Ja sam Musliman, klanjam, postim, to jest praktikujem Islam sto bi se reklo u potpunosti ili jos tacnije receno trudim se da Allah - Bog bude zadovoljan samnom ali sam misljenja da je KRAJNJE VRIJEME DA SE STANE NA PUT SVIM HUSKACIMA RATA, SVIM NACIONALISTIMA, SVIM EXTREMISTIMA MA IZ KOG NARODA ONI DOLAZILI, a na zalost ima ih u svakom narodu! Dokle god se bude navijalo za krvnike, ratne zlocince, extremne elemente (ovdje mislim na sve extreme bez obzira kom narodu pripadali) SVIMA NAMA NECE BITI BOLJE! Molim DRAGOG BOGA da nam svima podari razum, zdravlje i MIR. Sellam Alekum - MIR I BOZIJI SPAS NA SVE NAS!

1
(utorak, 02. feb 2010, 17:44)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zalosno

Ne moze covek ocima da poveruje al nazalost istina, isti ti ljudi su do juce bili najveci alhoholicari i svaleri,ma to nema veze sa verom vec ih neko debelo finasira... Primer ovde u becu sam pre rata znao muslimana koji je pio,jeo svinjsko meso a onda otvorio radnju te muslimanske nosnje i naterao zenu koja je pre rata nosila minice i tange gacice da nosi tu nosnju ko nindja... dakle samo interes zbog para a nikakve veze nema sa verom.
Nijedna vera na ovom svetu ne podrzava ubistva i samoubistva.

1
(utorak, 02. feb 2010, 18:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Redikalizacija Bosne

U Sarajevu 90% ljudi podržava i simpatiše se sa vehabijama...Zato molimo sve zemlje regiona da posmatraju ovaj problem ozbiljnije,problem je u vašem komšiluku ljudi!


Vapaj iz Bosne

1
(utorak, 02. feb 2010, 18:05)
Bosna [neregistrovani]
opošalji odgovor

radikalne skupine

U sarajevu se sve više ali prećutno podržavaju vehabije,zato Europo pazi šta radiš????

1
(utorak, 02. feb 2010, 18:05)
ruska [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne mogu da verujem

Prosto ne mogu da verujem da je drzava njima dozvolila tj. da je znala da vehabije u BiH stvaraju svoju takozvanu drzavu i gdje primjenjuju svoje takozvane zakone.ne mogu da verujem da drzava nije smjela da do sada udje u G.Maocu. to je veliko zlo i to treba podhitno zaustaviti. podrzavam ovu akciju.samo napred.

1
(utorak, 02. feb 2010, 18:23)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Зло зла

Нађено само ловачко наоружање.Није ли ту било каквих дојава? Веома интересантно.

1
(utorak, 02. feb 2010, 19:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slucajnost

Nije li slucajno sto se bas glavna koncentracija Vehabija nalazi na liniji Tuzla - Brcko? Vec nekoliko godina prica se o kampovima za obuku , raznim "lovackim" drustvima i njihovim "lovistima"i nista se ne čini .

1
(utorak, 02. feb 2010, 19:24)
croata [neregistrovani]
opošalji odgovor

Teroristi

Ma nadjen je citav arsenal naouruzanja,dovoljan kako kazu za citavu jedinicu..Pa nije li to cudno,ta selendra je drzava u drzavi,tu ne vrijede zakoni ni drzave BiH,ni Federacije BiH,vec serijatski zakoni,a u skoli je Jordanski sistem???A koliko je takvih kampova u Bosni???Samo oko Zenice,a kazu da su se u vecem broju pojavili i u Sarajevu..Zasto se tek sad ovome daje znacaj?

1
(utorak, 02. feb 2010, 19:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Poslato 600 policajaca a samo 7 ljudi uhapseno?

1
(utorak, 02. feb 2010, 19:46)
anonym [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jammahirija

Pa ako riba smrdi od glave,onda treba krenuti od Sarajeva,i to iz te tamo dzamije u kojoj takodje vaze neka druga pravila i zakoni,a potom procesljati sva sela i zaseoke i to prvenstveno po FBiH i Sandzaku.Vec odavno se znalo za Zenicu i njenu okolinu,kao i za G.Maocu u okolini Tuzle.

1
(utorak, 02. feb 2010, 19:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pas laje

Za ovu vest prvo sam saznao na hrvatskom sajtu,gde ima i video zapisa sa propagandnim govorima vehabija,a i količinom zaplenjenog oružja i eksploziva.Kada sm otvorio bosanski sajt -ista vest sa blažim naglaskom na hapšenju nekoliko vehabija,da bi komentari bošnjaka bili u stilu kako Dodik eto otvoreno proganja ljude samo zato što nose brade i kratke pantalone,i što su pobornici druge vere,dok se četnici i koljači jadnog muslimanskog naroda štite.Da nije ozbiljno i tragično slatko bih se nasmejao komentarima usijanih bošnjačkih jurišnika.

1
(utorak, 02. feb 2010, 20:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nista ovo nije

Nista ovo nije. Ovo je samo mali deo problema i ova akcija je pokrenuta da bi se sakrili svi ostali koji su mnogo opasniji islamisti. Pitam se zasto se za deset godina nemoze proterati 1000 osoba koji su dobili drzavljanstvo BiH a poreklom su iz islamskih zemalja.

1
(utorak, 02. feb 2010, 20:19)
KGB [neregistrovani]
opošalji odgovor

KGB

Vjerujem da ih ima i kod nas u Bijeljini. Ali da su dobro prikriveni. Prije ili kasnije izaći če na vidjelo. Bilo preko rječi ili preko djela. Toga se treba čuvati. I sve policije iz regiona na "noge" dići.

1
(utorak, 02. feb 2010, 21:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dragi gradjani

Neka mi sada neko kako cemo ucescem u mirovnim akcijama navuci sebi terorizam.Terorizam je na Balkanu prisutan poduze a nakon ratova u Yugoslaviju ovde su sebi nasli istomisljenike ,nesretne duse koje je rat ,mozda gubitak clana porodice i siromastvo oteralo u tu nerealisticnu stranu.

1
(utorak, 02. feb 2010, 21:58)
radanovic [neregistrovani]
opošalji odgovor

jasno je da..

same slike govore više od riječi...

1
(utorak, 02. feb 2010, 22:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pojeo vuk magarca

Eto to je federacija,koja se bori za suverenu Bosnu.Hoce li moje dijete da odrasta u takvom okruzenju?.Pitam se, ima li,i koliko ima takvih "ostrva" u regionu?Putokazi na arapskom,vidi molim te! Ima li igdje u arapskom svijetu naki putokaz na srpskom (cirilici),ili je to neko novo bosansko pismo?Mozda je to ta tolerancija o kojoj se toliko govori.Kako da to nikome do sada nije smetalo?Dobro,bila policija,neke odvela,i sta sad?Kako dalje?Posle dan-dva kad se prasina slegne,nikom nista.Pojeo vuk magarca.Cica mica i gotova prica.

1
(utorak, 02. feb 2010, 22:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto prisiljavaju...

Zasto prisiljavaju Republiku Srpsku da zivi protiv volje naroda u zajednici sa Bosnjacima? Koja je to glupa politika zbog koje ispasta jadan narod.

1
(utorak, 02. feb 2010, 22:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Грађанин Брчког

За све оне који то не знају. Храбри војници ВРС и уједно грађни Брчког, су се читав рат бранили град од тих вехабија. У тој борби су многи и изгинули. Том заслугом им је народ подигао споменик у центру града. Данас Исламски заједница настоји под сваку цену да га уклони, под изговором да ако нема споменик и војницима армије-бих (тј.вехабијама), да онда не треба да постоји ни Српским Браниоцима Брчко. Само не знам како ће да се зове споменик? Да се неће звати Бошњачким Браниоцима Брчко.

1
(utorak, 02. feb 2010, 23:31)
Jelena [neregistrovani]
opošalji odgovor

Uzas !

Ne mogu da verujem da tako nesto postoji u Evropi u 21.veku. Sokirana sam ! Zao mi je pravih muslimana,sigurno se ljudi stide ovakvih pojava u svom drustvu. Politicari u Federaciji mora da znaju da im se ovakve stvari nece tolerisati ako zele da udju u EU.Treba se boriti protiv svih vrsta radikalizma u svim sferama drustva.Ne dopustivo je da se ovakve stvari desavaju.

1
(utorak, 02. feb 2010, 23:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nurko

jesi naivan ako mislis da nas neke Gornje maoce koce za ulazak u sengen zonu, ako ti cekas da budes po volji krscana da udjes u evropsku uniju sacekaces da zaboravis na sehadet oko vec znas sta je sehadet. Tursku blokiraju zbog toga sto je previse muslimanska a Turska stara sekularna drzava, kazu nije vecina teritorije na evropskom kontinentu a sutra ce primit Izrael a Turska ce jos cekat! otrijezni se BIH otvori malo oci ili nastavi tako i budi musliman po mjeri zapadnih krscana ili jos bolje za njih.. nevjernik! a mi cemo biti muslimani po mjeri Kur'ana..

1
(utorak, 02. feb 2010, 23:56)
Sanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tek početak

Neće ga ukloniti!

Ovo je tek početak, Gornjih Maoča u BiH ima koliko hoćete! I što bi rekao predsjednik Kuzmanović, dok se stranci bave Srpskom, vehabizam i radikalizam se širi Balkanom! E moji stranci...

1
(sreda, 03. feb 2010, 00:23)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne mogu da verujem

Da bi verovao procitaj knjigu: Dzon R.Sindler "NESVETI TEROR,Bosna,Al Kaida i uspon globalnog dzihada". Ko je Dzon R.Sindler pisac ove knjige ? On je profesor Strategije na Vojnopomorskom koledzu,ekspert-analiticar Agencije za nacionalnu bezbednost SAD,kontraobavestajac, profesor istorije, govori srpskohrvatski,i za vreme nedavnog rata u BiH bio na duznosti !Moze se smatrati da je on najkvalifikovaniji da da sud o zbivanji o ratu u BiH.Prema njemu najvavazniji svetski mediji pogresno su prikazivali bosanski sukob,prikrivajuci veliku ulogu radikalnog islama i Al Kaide ,te kako je Klintonova administracija u saradnji sa Iranom tajno snabdevala bosanske mudzahedine,ukljucujuci i Al Kaidu naoruzanjem i sredstvima vrednim milione dolara itd.itd. Knjiga je prevedena na srpski prosle godine u Beogradu !

1
(sreda, 03. feb 2010, 00:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

za sta

U ime koga, zašta - nizašta.
Mir u BiH-znači mir na celom Balkanu.

Dosta više sa ekstremizmom!

1
(sreda, 03. feb 2010, 00:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Americka igra

Opet je ovo Americko maslo. Ovo oni opet mesto muljaju.

1
(sreda, 03. feb 2010, 01:17)
Pakib [neregistrovani]
opošalji odgovor

Budizam

Allah je zabranio ubistvo i samoubistvo.Dozvoljena je samoodbrana u slucaju rata. Samoubistvo nije samoodbrana, nego je ubistvo.Sveti Poslanik s.a.v.s. je jasno rekao:,, Ko cini samoubistvo bilo kojim ili kakvim gvozdjem, to gvozdje bice njemu svedok u Sudnji dan za djehenem(pakao)``.Vahabije praktikuju vijetnamski rat, a zna se da su vijetnamci budisti a ne muslimani. Zalosno je sto neki muslimani navodno u ime Allaha ubijaju ili planiraju ubiti i sebe i druge. Oni ne poznaju Allaha.

1
(sreda, 03. feb 2010, 01:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

odgovor

Islam je opstao i na na svijetu ostao,
iz svakog se belaja kao jaci vracao...
Sva ta prica o 7 ljudi koje je uhapsilo 600 tzv
"specijalaca" je obican rat protiv islama, koji
se odavno vodi na vise frontova i na vise meridijana i paralela...A kome su oni mogli da naude, sa pokojom lovackom puskom, ne problem je snaga njihove vjere. Al znajte to je jedina
vjecna snaga koja ce pobjediti sve tirane i
zlocince...

1
(sreda, 03. feb 2010, 04:36)
kanadjanka [neregistrovani]
opošalji odgovor

Uzas...

Sve najbolje ljudima u BIH ali..ovaj haos..je stvarno kap koja je prelila casu!!Ne mogu da verujem..zive po nekom "zakonu" van zakona zemlje?
Srecno ljudima na prostoru ex-yu,ako je ovakvih "sela" jos mnogo..sreca ce biti zaista neophodna...
Pozz iz Kanade

1
(sreda, 03. feb 2010, 06:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nisu svi isti

Na zalost!U celoj Evropi se Islam i svi muslimani poistovecuju sa terorom bombama , verskim fundamentalizmom!Ukoliko se globalno pogledaju krizna zarista onda su skoro svuda upleteni muslimani!Zasto!

1
(sreda, 03. feb 2010, 08:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Lov ?

Sta se lovi sa eksplozivima ?

1
(sreda, 03. feb 2010, 08:53)
Pazarac [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pazarac

Daj Boze da je ovo samo u Bosni. U Novom Pazaru ima "ovakvih" ljudi koliko hocete. Normalno setaju gradom. Zene su im skroz pokrivene crninom, ni oci se ne vide, da se uplasis ako je srednes i u sred podne.

1
(sreda, 03. feb 2010, 13:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne pravite se ludi

Ove vehabije su proizvod projekta zvanog "VELIKA SRBIJA". bez onakve politike Milosevica i Karadzica, vehabija ne bi ni bilo u Bosni, a sa njima ni ovih pojedinih vehabizmom "zarazenih" Bosnjaka. Ne mogu vise da slusam kako je kod vas samo Sarajevo za sve krivo, a ostali su "Bogovi na zemlji", tj. perfektni. Trazili ste, gledajte!!!!!

1
(sreda, 03. feb 2010, 13:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

preispitaj se

Te vehabije su isključivo proizvod Izetbegovićeve proislamske politike, vizije BiH kao muslimanske zemlje i potpisivanja islamske deklaracije. Što otvoreno ne priznate vi muslimani da ne podnosite hrišćanstvo, kakvo god ono bilo, ali ne samo hrišćanstvo, vi ne podnosite ništa što nije islamsko. Ne podnosite Izael i Jevreje, ne podnosite Kineze (Ujguri u pokrajini Sinđang), ne podnosite Ruse pravoslavce (Čečenija), ne podnosite katolike u islamskim zemljama i ovde na Balkanu ne podnosite Srbe. Šta se dešava hrišćanima u Maleziji, pale im se crkve zato što su koristili reč Alah za Boga? Šta se dešava hrišćanskim Koptima u Egiptu, bivaju ubijani i nasilno islamizovani? Kad je islam tako sveta i "najbolja" religija, zašto vršite nasilje nad nemuslimanima? Obračunavate se s narodima koji su u brojnim zemljama živeli mnogo pre dolaska islama.

1
(sreda, 03. feb 2010, 13:47)
anonymousNovosadjanka [neregistrovani]
opošalji odgovor

Neka nam Bog pomogne

Topli pozdrav i neka nas sve normalne ljude, ma koje vere bili, dragi Bog cuva i pomogne da postane i ostane mir.

1
(četvrtak, 04. feb 2010, 23:07)
Leposava [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jedan je Bog

Ovo je jezivo na koji nacin "ljudi" su spremni da opravdaju svoja verovanja, pogresna tumacenja, pozivanje na ubistvo! Omalovazavanjem covecanstva, covekoljublja!
Karta u jednom pravcu za njih, a ne vize za sve nas.

1
1