subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Region > Mesić: Ništa nisam rekao

petak, 22. jan 2010, 12:40 -> 09:49

Mesić: Ništa nisam rekao

Odlazeći predsednik Hrvatske Stjepan Mesić rekao da ne zna zbog čega se Tadić ljuti, jer u izjavi o mogućoj vojnoj reakciji na referendum u RS, kako kaže, "nigde nije spomenuo Srbiju". Srbija i Hrvatska ne treba da nastave s polemikama, ocenjuje Jadranka Kosor.

Povratak na vest

komentari broj komentara 35 | cwpošalji komentar
(petak, 22. jan 2010, 13:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dinstanciranje

Nije to nista neuobicajeno da se politickim odgovorima zaobidje svoj stav o nekoj izjavi. U pravilo o relaciji sa javnoscu se prihvata samo jedan otvoreni stav, a to je javno distanciranje od cina ili izjave nekog drugog lica. U protivnom svako precutavanje i trazenje diplomatskog odgovora smatra se potvrda i podrska istog.
Znaci da gospodin Josipovic, novoizabrani hrvatski predsednik, povodom ove JAVNE izjave svog predhodnika gospodina Mesica, mora javno nastupiti i zvanicno se distancirati, u protivnom cinjenica ostaje vazan faktor sumlje i mirovne nestabilnosti.

1
(petak, 22. jan 2010, 14:10)
Милица [neregistrovani]
opošalji odgovor

Иста политика

Али је зато он уредно позвао тзв.председника тзв. републике "Косово", на инаугурацију.

1
(petak, 22. jan 2010, 15:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Precednik

Umesto da uzme odgovornost i da osudi to sto se desilo kao novi precednik, on ko neka baba tracara...

1
(petak, 22. jan 2010, 15:51)
Vito Raski [neregistrovani]
opošalji odgovor

SVE JE ISTO

Povodom izjave gospodina Josipovica, koji, niti opovrgava, niti potvrdjuje Mesicevu izjavu, moglo bi se okarakterisati: vuci dlaku menjaju ali cud nikako. Da je, kojim slucajem tako nesto, kao Mesic, izjavio i neki trecerazredni srpski politicar, bilo bi, vec, ko zna koliko huke i halabuke, ne samo po novinama Balkana i Evrope, vec celog Sveta, posebno zapaddnjackog "korektnog i nepristrasnog,demokratsgog" izvestavanja. Neka se Srbi ne cude, bilo kakvoj uvijenosti, "dobronamernih" Hrvatskih politicara. Dvolicnost nije od juce, bar sto se tice Hrvata prema Srbima, tako da je to malo iznenadjujuce, za onoga ko ih, bar malo, poznaje. Oni su uvek bili "veliki" samo uz pomoc jaceg, inace su manji od makovog zrna kada im niko ne stoji iza ledja. Ali, sta se tu moze, kad nam sudbina odredi da ih imamo kao "dobre" komsije.

1
(petak, 22. jan 2010, 18:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Obaveza

Gospodine Josipoviću, bilo bi primerno i obavezno osuditi Mesićeve ratne želje.
Očekujem od Vas da to učinite.
Od Mesića treba napraviti distancu.
Mesić mora odgovarati za sve što je loše činijo ili je znao da se čini a sprečijo ili pokušao sprečiti nije.


1
(petak, 22. jan 2010, 20:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Neformalni Mesic

Mesic ovih dana voda po Hrvatskoj novinare da mu postavljaju "neformalna" pitanja na koja ce on "neformalno" da odgovora. A Josipovic nece da se mesa...

1
(petak, 22. jan 2010, 20:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nije mislio na Srbiju

Nije mislio na Srbiju ali jeste misli ona Srbe.
Uviđajan nam je Stipe nema šta.

1
(petak, 22. jan 2010, 20:41)
anonymous-Bec [neregistrovani]
opošalji odgovor

Iz Hrvatske nista Novo!

Takve su se reakcije i ocekivale, od zastarelih naftalin politicara. Ali i od onih u ekspanziji, koji podrzavaju slepu politiku devedesetih. G-dja Kosor i Hrvatski gradjani, moraju jednom da shvati da se Evropa zasniva na Toleranciji i Razumevanju! I da takva Arogancija od strane Hrvatske, nevodi nicemu.

1
(petak, 22. jan 2010, 20:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slažem se

Ali nije u pitanu Hrvatska jer Hrvarti su davno svarili da bi nam bilo bolje bilo u Jugi i da nam je bilo samo malo strpljenja i mnogo manje praranoje moglo donijeti mnogo toga boljeg. Nije i moja lipa Hrvatska i Dalmacija i Slavonija nego pojedinci kao Stipe koji duboko vjerujem i nemisli tako ali folira jer paranoja je zaslijepljujuća i ako ju nepratiš si državani neprijatelj jarane. Isto važi i za druge strane medalje.



1
(petak, 22. jan 2010, 21:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zaboga dosta mrznje

Ljudi dragi,sta je vama.Niti hrvati imaju nesto protiv srba niti hrvati podrzavaju to sto je Mesic rekao.Sta ste se nakacili na tu izjavu.Susjedi smo govorimo isti jezik,prijatelji smo,trebamo biti u dobrim odnosima.Nemojmo trovati mladu generaciju.Gledajmo napred.Ovakve izjave treba ignorirati.Osim toga predsjednik nema ovlasti da salje nikakve vojske.Tu ovlast ima samo Sabor.
Ma uopce je glupo o tome toliko raspravljati.Imam utisak da se jedva cekalo da netko u Hrvatskoj izjavi nesto pogresno,pa da bujica mrznje skrivena pod plastom uvrijedjenih,krene prema ovamo.
Mesic je bivsi covjek.Mnogo puta ga je njegov jezik puno kostao,ali je taj covjek izuzetno puno napravio na razumijevanju i pomirenju srba i hrvata u Hrvatskoj,samo sto vi to ne znate.O tome nisu pisale vase novine niti se o tome govorilo na vasoj televiziji.
Ja sam hrvatica,ali svakodnevno pratim rts jer me zanima sve sto se dogadja na prostorima ex-Yu.
Za dobro svih nas i generacija sto dolaze,za ime Boga prestanimo stalno podgrijavati tu umjetnu mrznju,jer ona izmedju nas normalnih ljudi ne postoji,a vjerujte mi,u vecini smo.
Zlonamjerni ljudi umjetno nas dijele,zlonamjerni ljudi podgrijavaju mrznju i prenose je iz generacije na generaciju.
Prestanimo s time.
Hrvatica koja je na svojoj kozi osjetila sta znaci kada lude glave zakuhaju kasu.
Najljepsi pozdrav

1
(petak, 22. jan 2010, 21:05)
Dejan [neregistrovani]
opošalji odgovor

....

Ama da li je ovaj normalan? Ne zna zasto se Tadic ljuti? I kakve veze ima izbijanje Srbije do Karlovca, pa zar nije Hrvatska izbila skoro do Novog Sada, pa kome to smeta?

Mislim da se ove pretnje nikako ne smeju shvatiti olako, i pozdravljam Tadicevu nameru da o ovome obavesti Savet Bezbednosti.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Aman bre ljudi

PA Mesic nije spomenuo Srbiju
zasto uvek gledamo stvari naopacke

1
(petak, 22. jan 2010, 21:07)
SASA [neregistrovani]
opošalji odgovor

Daj Boze da ste u pravu

Pozdrav i podrska doborodoslim rijecima ohrabrenja za Srbe od pripadnika hrvatskog naroda, no naslov mog komentara, mislim, sve govori.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Тај, Месић

Не,не, мислио је он управо на Србију. Знао је он врло добро да ће тиме нас испровоцирати.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ajde Mesicu vise odlazi i prestani da talasas

Nije spomenuo Srbiju ali jeste spomenuo napad na Republiku Srpsku i ocekuje da mi stojimo po strani. Sada, kada su svi podigli obrvu, pre svega Evropska unija, kao vadi kestenje iz vatre.

Rekao je i ceo Savet bezbednosti UN ce biti upoznat sa tom njegovom provokacijom koja je veoma opasna po mir u regionu, ali koja zapravo pokazuje njegovo pravo lice.

Daj Boze da taj sada vec sasvim nebitan covek vec jednom ode sa politicke scene, svima ce biti bolje.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:25)
posmatrač [neregistrovani]
opošalji odgovor

neveseli

Izjava g. Mesića, ignorisanje gđa. Kosor i prenemaganje g. Josipovića jasno govori o političnom duhu nove demokratske vlasti u Zg-u. Nijednom od troje nije jasno da se ovakve izjave direktno tiču Srbije, pošto su bosanski Srbi i Srbi Srbije jedan te isti narod.
Takve i slične paranoične i srbofobne izjave g. Mesića, kojih je u proteklih 20 i kusur godina doduše bilo na pretek...ali nikako čovek da se navikne, direktno ukazuju na smer u kojoj će se niz budućih godina kretati hrvatska spoljna politika. Negiranje prava Srba na samostalnu Republiku Srpsku, a u isto vreme pomaganje tako zvane "neodvisne države Kosovo" prikazuje hrvatsku spoljnu politiku kao krajnje neozbiljnu, punu kontradiktornosti i sa puno pravnoga neznanja.
Sve u svemu, takve iskompleksirane izjave treba predstaviti svetu, da se u budučnosti upotpuni slika o prošlom "domovinskom" ratu, i koje če da pripomognu da Srbi izgube epititet naroda, koji je svega kriv. A to će verujte mi, da se desi kad tad.
Oprosti im oče...jer oni ne znaju šta rade.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Na vetrometini krstiputeva

Umjetnicki kor Republike se nasao u nedoumici i sa zalutalim orijentirom.
Gospoda imaju velikih problema sa tajmingom.
Decenijska ceznja hrvatskog naroda da pripada clanicama i saradjuje sa zemljama "Centralne Evrope" je uz pomoc zestokih i krvavih borbi, brutalnim uzrokovanjem raspada Jugoslavije, najzad postala cinjenica. Hrvatska je najzad postala "bad platz" (kupaliste) evrope. Ekonomska kriza i inace nestabilnost ove privredne brance,ukazali su na cinjenicu da je teznja ka evropi bila samo jednostrana i hrvatska gubi svaku drugu podrsku, i znacaj osim debelih dugova. Stepen razvijenosti i standar gradjana ide daleko ispod JUS-a.
Kako bi se dodvorila i "Jugo-zapadnoj" evropi, pokusala je Hrvatska to sarmirati svojim historijskim imenom "Croacia". Ali cudom preko svih cuda: Rim, Atina, Paris, i Madrid prepoznaju za svog strateskog ekonomskog i kulturnog Partnera, ovog dela Evrope, grad na Uscu, na Dunavu. Izgubljena u prostoru i vremenu pocinju reakcije frustracije koje lice vise na jednu "Flipersku lopticu" koja udara lijevo i desno na sve strane, divlje i bez koordinacije i praveci tako samo "tilt"-ove.
Ako je izjava premijerke Kosor definitivno za izbor Regiona: "Jugo-istocna evropa", onda bi trebala lako prepoznati adresu za dalje razgovore. A i jezik se lako razumije.

1
(petak, 22. jan 2010, 21:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dela cine coveka

Draga gospodjo, sve sto se radi a ne vidi se i ne oseca, slabo vredi. Mi vidimo Mesiceva dela i ratno huskacke izjave o "srpskom opanku na teritoriji Hrvatske", intervencijama u Bosni i sl.,,....A i da je tako kao sto kazete, sto nas narod veli: "Krava da mleko pa ga posle ritne i prevrne".

1
(petak, 22. jan 2010, 21:44)
Ivo [neregistrovani]
opošalji odgovor

Egipćani

A, ko živi u RS? Egipćani?

1
(petak, 22. jan 2010, 21:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbija

Pitam se šta je sebi umislio ovaj Mesić.
Srbija i Hrvatska su PODJEDNAKO garanti
Dejtonskog sporazuma.Mesić sebi i svojoj
zemlji daje pravo da i vojno intervenišu u
susjednoj državi, gdje su garant MIRA, a
predsjedniku Srbije osporava pravo čak i na
ljutnju, jer, eto, on nije govorio o Srbiji!
Da li on to misli da je hrvatska granica na
Drini?

1
(petak, 22. jan 2010, 22:27)
Sandinista [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ma nije on to tako mislio...

To je kao ono kad fudbaler na utakmici uleti drugom klizenjak i polomi mu noge, a kad se sudija maši za džep po karton, ovaj diže obe ruke, slegne ramenima i vrti glavom u fazonu: "Nisam ga ni pipnuo, majke mi!"

1
(petak, 22. jan 2010, 22:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hmmm

Kakve veze ima sto je u pitanju "neformalni razgovor". On u tom trentuku nije bio prosto gradjanin Hrvatske nego predsednik. Ni jedna javna licnost, a pogotovo neko kao predsednik ne moze da daje pretece izjave, a da se zatim cudi kada to ima odjeka u svetu. Svasta, kao da ima 5 godina...

1
(petak, 22. jan 2010, 22:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

jedno je misliti a drugo je to i u ciniti!

mesic je samo rekao ali mista nije uradio niti ce uraditi! Mesic nista konkretno nije slomio da bi dobio karton!

1
(petak, 22. jan 2010, 23:24)
Pozdrav iz Beograda [neregistrovani]
opošalji odgovor

100% ste u pravu

Slazem se sa vama 100%, nema potrebe za trovanjem mladih generacija.
Evo skoro 20 godina kako se rat zavrsio a mi i dalje isto.

1
(petak, 22. jan 2010, 23:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

bolje sprečiti nego lečiti

Znači neko preti da će nekog ubiti i nema veze ništa nije uradio, samo je eto rekao i šta, čekaćete da on pretnju ostvari da biste nešto učinili. Bolje je primeniti onu narodnu - bolje sprečiti nego lečiti

1
(petak, 22. jan 2010, 23:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

збогом памети

"нигде није споменуо Србију" - пази молим те. Па ваља ако је он дао ту изјаву као некакав гарант по Дејтону онда и Србија има то исто право. А и невезано за Дејтон, и да је претио Папуи Новој Гвинеји ратом у случају мирних избора или референдума био би ред да се осуди хушкање а камоли када би ударио на РС!

1
(subota, 23. jan 2010, 01:21)
Dragan Cvetkovic [neregistrovani]
opošalji odgovor

politika...

Kao novoizabrani predsednik morao je da komentarise izjave njegovog prethodnog kolege i da se javno ogradi od takvog stava (ili da ga jednostavno podrzi..)

1
(subota, 23. jan 2010, 04:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

istina je

istina je sve sto rekoste. i lepo je cuti takvo misljenje ali vidite i sami kako smo svi osetljivi i kako nam malo treba. sve najbolje vam zelim.

1
(subota, 23. jan 2010, 07:22)
darko [neregistrovani]
opošalji odgovor

RS

Hvala Bogu pa odlazi Mesec ne daj Boze da ima jos jedan mandat...gde bi mu bilo kraja..dosta je blatio RS..i kako je nastala etnickim ciscenjem..tako je Amerika htjela.
ali nadamo se da ce novi presjdnik Hrvaske imat vise razumenja o RS.
pozz za sve iz glavnog grada Republike Srpske.

1
(subota, 23. jan 2010, 09:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

obaveza

Nemojte odcekivati od gos.Josipovica da osudi Mesica ! Nije lud da to ucini ! Ni Mesic nece odgovarati, nikome, samo zato sto izneo svoje mislenje.
Zato gos. anonymous tako nesto nemojte ocekivati !
X Y

1
(subota, 23. jan 2010, 11:57)
Misa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Promeniti politiku

Srbija treba pod hitno da promeni politiku prema Hrvatskoj. Na svaki udarac po nasim interesima, treba da im uzvratimo udarcem po njihovim ekonomskim interesima u Srbiji, kojih ima mnogo. Jako brzo ce nasi "zapadni susjedi" spustiti loptu. Dok god im tolerisemo, sve gore ce nas ponizavati.

1
(subota, 23. jan 2010, 12:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

promeniti politiku

napad je najbolja odbrana,posebno kad je
igrac nizak.

1
(subota, 23. jan 2010, 19:33)
Rus [neregistrovani]
opošalji odgovor

moze da prica sta hoce

Mesic je zamesio a sad mi se mucimo i natezemo oko toga ma briga me.Bice onako kako mora biti...........
A kako videce se .....

1
(subota, 23. jan 2010, 22:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

samo san

Mesić ništa nije rekao mi smo sve samo sanjali!

1
(utorak, 26. jan 2010, 15:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

skoro isto

pa napao bi srbe u republici srbskoj a to ti dode isto brale.

1
1