subota, 26. maj 2012. | Изаберите писмо: Ћирилица



 

Насловна > Vesti > Svet > Bler besan, Srbija pod bombama

četvrtak, 02. sep 2010, 07:30 -> 10:36

Bler besan, Srbija pod bombama

Toni Bler objavio u memoarima da je odigrao ključnu ulogu u bombardovanju Srbije i priznaje da je bio u manjini kada se zalagao za "vojno rešenje kosovske krize". Bler kaže da je u prvom trenutku njegov glavni motiv za vojno rešenje bio "bes zbog onoga što se tada dešavalo na Kosovu".

Повратак на вест

коментари број коментара 57 | cwпошаљи коментар
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Trepča

Konačno je izašla prava istina o bombardova-nju Srbije, koja se od završetka bombardova-nja "vrtila" po nekim medijima u Zap.Evropi, da je glavni motiv bombardovanja Srbije Tre-pča koju su Englezi tražili od Srbije, ali je nisu dobili. Sa Kosovom je to već sve bi-lo dogovoreno. Dakle, to je glavni i motiv i uzrok bombardovanja, kao i toliko zalaganje Blera da se to uradi.Istina je došla na vi-delo, a Bler bi i za Irak i za bombardiranje Srbije morao odgovarati. Uostalom,videćemo !

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

?

..iskreno se nadam da ovaj covek nema decu....

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:23)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Monstrum

Bler je pravo olicenje zapadnog coveka . Ubica sa istreniranim osmehu na licu.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ovaj...

...ne(covek) je genetski kriminalac

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bes

samo je zaboravio da je bes greh i da je razum taj koji mora voditi coveka u odluke a i nezna da je bio pogresno informisan kao i u slucaju Iraka

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Маркетинг

Питам се да ли је проверио истинитост тог "етничког чишћења на Косову" и зашто није био принципијелан код етничког чишћења из Хрватске? Ипак солидно ће му се продати мемоари - по Косову.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

чега се паметан стиди...

а зар није све то било због диктаторског режима?

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 08:51)
Rade74 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

besan?

Onda vjerovatno nema ništa protiv ako neki bijesni Afganistanac digne u zrak nekoliko metroa u Engleskoj.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:01)
Александар [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Како само долазе на власт

Његови мемоари импресивно показују политичку недораслост целог британског, а ништа мање и америчког, естаблишмента тог времена. Без икакве намере да анализирају проблем раде оно што им краткоухима прво падне на памет, а после се скоро цинично правдају најхуманијим намерама. Тако, стоји у мемоарима, и да је Дик Чејни после 11. септембра изјавио да свет мора под хитно и силом да се направи наново. Наново - овај им се не свиђа! Блерово оправдање да, ето, иако су бомбардовали, бољитак је то што Словенија улази у Европску унија, а Хрватска се спрема, не казује зашто је био проблем да цела Југославија уђе у Европску унију, осим ако не закључите сами, а то је да је Србија у Југославији била нечији велики проблем у самом зачетку. Бојим се да на власт у земљама света долазе све мањи и мањи људи. Наравно, Блер пише мемоаре, тешко је то повезати са атрибутом искрености, но и то показује његов профил. После њихове намере да направе бољи свет, не треба много да вас чуди ова криза чији је кључни корен заправо корупција на свим нивоима, која се развила баш у време Блера, Буша и Клинтона. Када су Буша питали шта мисли како ће историја да оцени његову власт, одговорио је да га није брига за историју јер ћемо тада сви бити мртви. Не сумњам да Блер заправо мисли то исто. Тада га нисам волео, а сада знам тачно и зашто. Да немају војну силу, просто бих таквим ликовима доделио епитете који им следују и питао се како сам уопште сазнао за њих. Са војном силом, пак, то постају неурачунљиви искомплексирани мегаломани, што бомбардовање кинеске амбасаде и показује, јер се за то улази у рат. (А изговор да су је случајно погодили и да му је жао је одиста инфантилан и може само да послужи као сценарио за још један роман Хари Потер.) Брига њих! Надам се да ће историја са срамотом да се сећа ових ликова, да друга покољења науче да их распознају унапред.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:01)
Laki Petrović [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Politički degenerici

I neka mi sada neko kaže da za političare koji dolaze na čelo država ne bi obavezno trebalo uvesti obavezu ljekarskog uvjerenja. Ovdje prvnestveno mislim na takve kao što su De Bil Klinton i Bler.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:03)
br [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sta reci

zlikovac najgore moguce vrste

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:04)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Veliki mrzilac Srba

Mnogo zla si naneo Srpskom narodu i usudjujes se jos uvek da govoris o nama.Tesko mi je da se ne sluzim jezikom mrznje, ipak znaj da je BOG mozda spor ali dostizan.Stice i tebe sto si zasluzio, a dali ces spavati u miru to ce ti gospod BOG odrediti!

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zlotvor

Taj genocidni zlotvor i ubica koji na svojoj savesti po ovom svom priznanju,nosi sve mrtve prilikom bombardovanja Srbije,treba da bude uhapsen,procesuiran i osudjen za primer buducim bolesnim umovima na globalnoj politickoj sceni.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:18)
dusan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ccc

treba da ga nasi sudovi optuze za ubijanje asih drzavljana i unistavanje nase imovine... sta se ceka sa time

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Блер или Моника?

Г-дин Блер очигледно жели да глорификује своју улогу у срамном империјалистичком акту агресије на једну суверену земљу. Разбеснело га етничко чишћење албанаца на Косову па је етнички очистио Косово од Срба - није него! Сваки иоле обавештен грађанин ове планете зна да је овај Клинтонов јастреб (што видимо и не крије)играо епизодну ролу - да тобож персонификује јавно мњење Запада! У историји ће остати запамћен као Билова пудлица која је махала репом на сваки његов миг. Питам се само да ли је Клинтон био задовољнији Блером или Моником?

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Блер

Стићи ће и њега рука правде и мораће одговарати за убиства невиних (намерно циљаних) цивила. Руке су му крваве све до рамена и огрезле у српској крви. Најбоље би било да га осуде на доживотну робију, закључају ћелију и баце кључ. Тај, не могу га назвати човеком, ни дан данас не признаје да је погрешио него се поноси својим убиствима. Енглез

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Engleski licemer

Vidi da su umovi engleskih političara toliko skučeni da nema mesta ni za samokritiku. Šta reći i ja kao i više od pola sveta je besano na engleske političare, što bi po receptu Blera značilo da je Engleska spremna za bombe?

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

BESAN LAV

NELJUDI SU UVEK BESNI.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Besan?

Dali je bio besan zbog ubijanja srpskog stanovništva s kasetnim bombama i zbog rušenja svega što im padne napamet. Ta njegova besnoća je nemoralna. Neka pogleda šta rade pripadnici tog zaštićenog naroda u Londonu i Engleskoj. Zašto nije besan zbog lažnog osuđivanja Iraka itd. Nije vredan čak ni motku da prljamo zbog njega.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:41)
Nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Laze

Ma laze,mora nesto pisati.Njega su pitali koliko i mene

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Jos jedan razlog

da se Kosovo nikada ne prizna.
Ko nam kroji sudbinu,nije ni cudo sto je ovaj svet na kolenima.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

vablo

чиста положара !

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:50)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Shemefull

Pitam se gde je granica, koliko je jednom politicaru dozvoljeno da laze?
Blear ce u knjigama istorije biti zapisan kao
histerican,krvi zedan,neuracunljiv politicar,koji je i svojim najblizim saradnicima[Gordon Brown]zabadao noz u ledja.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:53)
ibn Malik [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Narodna poslovica

Čega se pametan stidi, time se budala ponosi.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 09:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kad je neko besan

znaci da nema kontrolu nad sobom kao ni kontrolu nad situacijom. Po meni to nije razlog,za bombardovanje,terorisanje civilnog stanovnista,unistavanje nase infrastrukture. Uvek sam se pitala,cime je Srbija to bogata,jer je odavno poznato,da nijedan rat nije poceo,ako zapad nema interesa da u rat ide. Sada znam,da iz cistog hira,rat moze da se izazove,samo zato sto je neko besan.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pored toga

sto je zavio mnoge u crno,kako u Srbiji,Avganistanu,Iraq-u,tako i u Engleskoj.
Kolikopogibije nepotrebno,sve zbog toga sto je neko histericno raspolozen.Boze sacuvaj nas ovog zla.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:03)
Nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tažim komentar

Tražim komentar britanskog ambasadora.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Besan Bler...

Ne opravdavam bombardovanje nevinih ljudi,ali Bler je s' pravom bio besan,jer to sto se dole desavalo nije bilo humano.Mogu "patriote" da zmure pred istinom do veka,ali i narod zna istinu.Vojska i policija su krive.Mnogo su olako shvatili rec "naredjenje",i malo se zaneli...

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:23)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

odličan komentar

smatram da je ovaj komentar, gospodina Dušana, na mjestu. Blerovi memoari mogu biti polazna tačka za krivično gonjenje ovog zlotvora

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:25)
Nebojsa_ZH [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ubica vodjen licnim osecanjima????

G.din Bler kaze sledece: "...његов главни мотив за војно решење био "бес због онога што се тада дешавало на Косову"..."
Nezamilsivo je da "diplomata" njegovog kalibra donese odluku i bombarduje 7000000 ponesen licnim osecanjima!!!
Ko njemu daje pravo na to?

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:32)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

narodna

kad je neko lud, ne budi mu drug...
e sad imam konkretno koga da mrzim

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:36)
Mico [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Konkurencija

Molim nemojte ovo elimosati kao vecinu mojih komentara. Hocu reci Bleru i Klintonu pa i Johnu Howardu ce se ovaj komentar veoma svideti
s obzirom da ne osecaju griznju savest za ono sto su napravili u Srbiji, Iraku i sada u Avganistanu. Oni su na to ponosni. Ja bi im pricinio zadovoljstvo da gledaju snimke deformisane novorodjencadi od upotrebe uranijumsje municije. Pobedili su
LUCIFERA i sada uzivaju u pobedi. Lucifer je umro zbog nelojalne konkurencije. Cestitam im.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:44)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Србија и РС

Нисмо заборавили ни агресију на РС која је почела прије 15 година,тачније 31.августа.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:50)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

oluja

kako onda za vreme hrvatske oluje niko nije bio besan nago su se svi pravili ludi

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bes

Ako je Toni bio besan i bacao bombe na Srbiju onda Al kaida ima opravdanje i oni su besni na Engleze i Amerikance.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tuga i cemer

ko njemu,dade vlast..
Englezi i moralna odgovornost.
Neki politicari su ubedjeni,da je narod tolika stoka,pa proguta sve servirano.

Kad ce ovaj istok,vec jednom da se ekonomski podigne.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 10:57)
Nikola Kalabić [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Šta Srbija kaže?

Eto, čovek priznao, ne treba ništa dokazivati. Eto šanse Srbiji da izvuče bar jednu pobedu. Ali ipak, ja sam siguran da Srbija neće izvući ništa iz svega toga.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 11:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nemoze to vise tako

Velike sile su ratovima i pljackanjem posle ziveli u blagostanju. Sad se vreme menja u korist tih drzava koje su opljackane, pa ce tako i Velika Britanija to osetiti u buducnosti. Bler je samo razstimani instrument jedne u propast osudjene politike!
Djavo dodje uvek po svoje!

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 11:20)
Tomsilav Jovanović [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Korisni memoari

Blerovi memoari su veoma korisni. Prvo, kao podstrek za izradu i publikovanje temeljne analize ciljeva prema Srbiji ne apstraktne Britanije, a posebno ne građana Britanije, već onih koji vladaju Britanijom, kako ubuduće ne bi smo pomagali ostvarenju onih ciljeva koji protivreče interesima Srbije. Drugo, dobijen je još jedan dokaz da je Kosmet najpre okupiran, a zatim deo vlasti ustupljen Albancima. Treće, vladaoci Britanije imaju potrebu da svoju odgovornost za bombardovanje Srbije i probleme stvorene okupacijom Kosmeta prebace na nekog ko im nije bitan, konkretno na Blera, što dalje znači da je Kosmet i za njih zamrznuti, a ne konačno rešen problem.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 11:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dusan

U pravu si Dusane, ovo treba uciniti sa svim koji sada u miru pisu svoje memoare i indirektno priznaju svoja nedela svuda po svetu a i kod nas.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 11:49)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

I ja sam besan

I ja sam besan na njih, imam C kategoriju i idem na London... U čemu je razlika?

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 11:50)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Terorizam

Koja je ono beše definicija terorizma...

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:03)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Priznanje!

Ja samo ne znam ko je na Kosovu etnicki ociscen, Srbi ili Albanci? Tesko pitanje, pa ovaj zlocinac bi trebalo da odgovara za sve zrtve tog rata!

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:22)
CipiRipi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bio je Mujo u pravu

kada je tukao ekspres lonac dok je još mali. Kad poraste onda zgazi ceo Svet.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

petica

Odličan komentar...

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Besan

Dabogda se neko toliko dovoljno razbesneo pa da bombarduje London. To bi Englezima mozda bila manja kazna od one koja ih ceka pred licem Boga.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbija pod bombama

gnev treba okrenuti prema Milosevicu, i na kraju sebi samima. Jer on je dosao na vlast uz veliku podrsku naroda. Tada nije bilo kraja euforiji, od Gazimestana pa do Jogurt revolucije. A bombardovanje je samo posledica svsga toga.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 12:59)
Biljana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Placenik

Nije ovde rec o informisanosti i neinformisanosti - covek je uzeo DEBELE pare od albanskog lobija i dobro se potrudio. A to, nazalost, nije prvi lobi koji je davao pare na stetu Srbije.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 14:03)
Milorad Kos [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Apsolutno tačno

Potpisujem!

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 14:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bler

U pravu ste.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 15:43)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

priznanje

Evidentno je da autoru ovog komentara ništa nije jasno jer je ga ne interesuje šta se dešavalo na Kosovu pre bombardovanja. Pošto autor komentara pita, odgovor je SRBI SU DO 1999, tj. do početka bombardovanja, proterali svo albansko stanovništvo sa Kosova što je i bio razlogom početka bombardovanja. I sad Srbima nije jasno ko je "očistio" Kosovo.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 16:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Istina

Sve bi ovo covek jos mogao da proguta kada ne bi znao da su Englezi i MI5 de fakto imali veliki udeo u destabilizaciji prilika na Balkanu.

Znaci oni su resdavali problem koji su sami stvorili. To rade u celom svetu i neka ne glume neke postenjacine jer to nisu.

1
(četvrtak, 02. sep 2010, 16:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Besnilo Tonija Bleara

od koga se ogradjuju mnogi posteni englezi koji su stali zajedno sa mnom u protest protiv bombardovanja,nase zemlje.
Njega ne interesuje ni njegov narod,u suprotnom ne bi doveo ovu zemlju na kolena,ratovi kostaju puno,a za njega su ratovi koje je on proizveo,bili samo igra.


1
(četvrtak, 02. sep 2010, 18:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Blearova igra sa tragicnim posledicama

Apsolutno neverovatno i neodgovorno da se jedan politicar hvali svojom nesposobnoscu da sacuva mir u Evropi.Umesto da bude diplomata i neutralan on se hvalise,kako je bio besan,pa je iz cistog besa i rat nastao
Sve ove cinjenice bi trebalo uzeti u obzir,kada oni koji guraju nezavisnost Kosmeta,koji su njihovi motivi?
Kosmet je Srbija uvek bio i bice.

1
(petak, 03. sep 2010, 07:37)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Laze

Nikola, u pravu si. Pridaje sebi puno vise vaznosti nego sto je ima. Zna se ko je hteo (i jos uvek zeli) da sravni Srbe - "gospodja" Clinton!!!

1
(petak, 03. sep 2010, 11:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

besan....

On ocigledno nije bio sprican protiv besnila za tu godinu......

1
(petak, 03. sep 2010, 11:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pusti bes...

Zaboravio si da pomenes 25 miliona funti koji si dobio od lobija...Razbojnice i licemeru! Ali nadam se da ce ti se vratiti ako ne tebi onda tvojoj deci.Obican si zlocinac!

1
1