Ниш: Отворен кол-центар Дирекције за изградњу града

За отклањање недостатака и решавање проблема на путној инфраструктури у Нишу, од ове недеље, биће задужена Дирекција за изградњу града. Грађани проблеме могу да пријаве преко кол-центра који је почео да ради пре два дана.

За два дана, од кад је отворен кол-центар, Дирекцији се већ јавило неколико десетина грађана.

Углавном пријављују недостатак сливничких решетака или раскопавање због водоводих радова, каже Марија Станковић, или радова на ревитализацији путева.

Немају, међутим, сви грађани навику да проблем пријаве.

"Водовод је ту нешто радио, била је пукла цев", каже наш саговорник, "то смета, чује се бука, могу да се оштрете и аутомибили." Међутим, није пријавио, јер сматра да они то знају. Ни остали наши саговорници нису пријављивали сличне проблеме.

У Дирекцији за изградњу која од понедељка званично преузима пуну одговорност за саобраћајнице у граду. Они позивају грађане да сваки проблем пријаве, јер је то једини начин да се стекне увид у целокупну ситуацију. Такође наглашавају да ће се убудуће сви проблеми решавати много брже. 

"То је наша дужност, да у року од два до седам дана решимо проблем за који је задужена Дирекција", истиче Небојша Ловић, директор Дирекције за изградњу Града Ниша.

За наредни период у плану је и формирање предузећа које би се бавило искључиво пословима везаним за путеве а планира се и покретање телефонске апликације која ће омогућити грађанима да проблем лоцирају, фотографишу и о томе обавесте Дирекцију за само неколико минута.

број коментара 0 Пошаљи коментар