Решавање комуналних проблема уз помоћ "Система 48 сати"

После вишемесечног рада на дигитализацији и електронској комуникацији јавног сектора, у Ужицу је почео са радом „Систем 48 сати", информациони ситем за најбрже решавање комуналних проблема са којима се суочавају грађани.

Кроз нови е-Систем, грађани путем порука и позива, могу указати на проблеме у надлежности локалне самоуправе и јавних предузећа и у року од 48 сати добити одговор када ће проблем бити решен.

"Ово је јединствена прилика која доноси бенефите за све учеснике, за грађане најпре што ће имати само једну адресу на коју могу да се јаве уместо много, 29 адреса на које су до сада морали да се јављају. Е-систем 48 је управо нешто што уводимо са том жељом и намером да ће грађане имати ко да чује и морати да им одговори у року од 48 сати на конкретан начин", каже Тихомир Петковић, градоначелник Ужица.

 

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
14° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво