Грађани оцењују квалитет комуналних услуга

Уколико одборници Скупштине града усвоје измене и допуне одлука о снабдевању водом за пиће, пречишћавању и одвођењу атмосферских и отпадних вода, дистрибуцији и снабдевању топлотном енергијом - грађанима Крагујевца ће бити омогућено да учествују у контроли квалитета услуга које пружају ЈКП "Водовод и канализација" и „Енергетика".

На тај начин ће добити прилику да се изјашњавају о пруженим услугама.

Предлог те одлуке утврдило је Градско веће Крагујевца и упутило одборницима Скупштине града на разматрање и одлучивање.

То значи да ће комунална предузећа, једном годишње, бити дужна да спроведу поступак изјашњавања корисника о квалитету пружених услуга.

Јавни позив биће објављен у средствима јавног информисања, на званичној интерент страници града Крагујевца и предузећа.

ЈКП "Водовод и канализација" и „Енергетика" се обавезују да извештај о резултатима изјашњавања, надлежној Градској управи, доставе у року од 15 дана.

Уколико резултати изјашњавања покажу да нису задовољни, град Крагујевац има обавезу да преиспита рад комуналних предузећа, сачини предлог мера и наложи да недостатке отклоне у року од три месеца.

број коментара 1 пошаљи коментар
(субота, 29. сеп 2018, 14:31)
Mирко Vukojicic [нерегистровани]

Плаћање извршених usluga

Независно од квалитете услуга који пружа комунално предузеће оно испоставља рачун кориснику у пуном износу као да је све у реду и достављају потраживање Јавном Комуналном Предузећу да наплати услугу. Ако корисник не плати услугу ЈКП доставља судсикм органима налог за наплату. У целом процесу Комунална предузећа су у повлашћеном полужају у односу на корисника услага који треба да плати само квалитетно извршену услугу.