Ко ће превозити Нишлије

На три линије градског саобраћаја у Нишу путнике је од данас требало да превози нови превозник. Међутим, то се није догодило јер тендерска комисија, због жалби учесника, још није донела коначну одлуку.

Тендерска комисија поништила је своју првобитну одлуку да три градске линије, укључујући и кружну додели превознику "Ћурдић". Разлог је жалба "Нишекспреса" који тврди да осам "Ћурдићевих" аутобуса има надограђене рампе, без атеста.

"Да ли су те рампе фабричке или су накнадно уграђене? Уколико су рампре фабричке требало би да постоји документ, а уколико су накнадано уграђене превозник је требало за то да нам достави атест", објашњава Милан Милић, председник Комисије Дирекције за јавни градски превоз.

Иако по новој одлуци "Нишекпрес" добија посао, у овој фирми кажу да су услови тендера Дирекције за јавни превоз застарели. У тендери је кажу цена, четири пута важнија од квалитета услуга.

"Дошли смо у ситуацију да ће се грађани Ниша возити са најнеквалитетнијим возилима, уколико Дирекција не промени свој однос и захтев када расписује јавну набавку", каже Миланка Недељковић, директорка „Нишекспреса".

Спорне рампе и нископодни аутобуси су свакодневни проблем са којим се сусреће Иван Новковић. Каже да за њега градски саобраћај није добро организован.

"Онда се дешава да на минус 10 степени током зиме или на плус 40 током лета чекам по један сат и јер прође и по 5 аутобуса који нису нископодни", каже Новковић.

Превозник Ћурдић сада има десет дана да уложи жалбу на најновију одлуку тендерске комисије.

Превоз на ове три линије градског саобраћаја у наредних годину дана Нишлије ће коштати између 900 хиљада и милион евра.

Овог лета је због малверзација на тендеру за набавку еколошког аутобуса, полиција ухапсила директора и тројицу радника Дирекције за јавни градски превоз.

број коментара 0 пошаљи коментар