Мештани Каљаје жале се на слаб напон струје

Мештани Каљаје, засеока Дрешнице у општини Блаце, деценијама имају проблеме због ниског напона струје која је у село "стигла" 1967. године. Од тада су уведене још две електро-линије, али мештани и даље чекају да им ЕПС омогући нормално снабдевање струјом.

Низак напон струје, због чега им страдају електрични уређаји, годинама је проблем за мештане Каљаје.

Стари, добри шпорет на дрва не гаси се у породици Веселиновић током целе године. Тако је и ових дана иако, кажу, лети није баш пријатно боравити у његовој близини.

"Принуђени смо цело лето да ложимо, струја слаба, у 21. веку ми немамо електрични шпорет, није због новца толико, колико због струје", каже Драгијана Веселиновић из Каљаје.

Иако су до села, за које кажу да има највише бандера по домаћинству, од 1967. године стигле још две електро-линије, мештани кажу да и даље чекају нормално снабдевање електричном енергијом.

Најтеже је, тврде мештани, током јесењих и зимских месеци, када већина апарата не ради због ниског напона.

"Напон креће од 180", каже Милибор Веселиновић, "кад нико ништа не укључи, па се смањи на 106"

Три пута за претходних педесетак година, надали су се да ће се ситуација поправити, последњи пут октобра прошле године, када је стигла и трећа електро-линија, али на њу још није прикључено ниједно од 27 домаћинстава.

"Скоро годину дана да од тога нема ништа. Пре једно десетак дана су дошли,чистили су поново стару линију", каже Горан Веселиновиће.

Покушавали су, кажу, у претходном периоду на разне начине да уреде своје односе са снабдевачем, али за сада без успеха.

"Ми нисмо да не плаћамо,ми волимо да плаћамо и желимо да плаћамо оно што потрошимо, али слаба струја," каже Миодраг Веселиновић из Каљаје.

У прокупачкој Електродистрибуцији нису желели пред камером да говоре о проблемима мештана Каљаје са електричном енергијом.

У телефонском разговору су дописнику РТС-а рекли да још од изградње треће линије, са трофазном струјом, постоје технички услови за прикључак домаћинстава, али да до сада није било заинтересованих.

Тврде и да су о томе писменим путем обавестили сваког потрошача.

Камо среће да је тако, одговарају мештани и позивају Електродистрибуцију да им још једном пошаље обавештења о томе, како би коначно решили вишедеценијске проблеме. 

број коментара 0 пошаљи коментар