Нови рок за завршетак обнове надвожњака у Краљву

Рок за завршетак реконструкције надвожњака у Краљеву истекао је почетком јула. Радови ће, кажу из ЈП "Путеви Србије", трајати о јесени због изузетно лошег стања главне конструкције коју нису предвидели.

Крај радова на реконструкцији надвожњака у Краљеву још се не назире, иако је првобитни рок истекао почетком јула.

Из Путева Србије, који је инвеститор пројекта, кажу да се радови продужавају због лошег времена, али пре свега због изузетно лошег стања главне конструкције коју нису предвидели. Нови рок је, кажу, 15. новембар.

Од половине априла, возаче муче свакодневне гужвае, становнике зграда около надвожњака прашина и бука.

"Ради се и недељом, веома је ретко пауза. Прозоре морамо да држимо затворене," каже Драгана Давидовић, из Краљева, а њен суграђанин Драгољуб Селечанин, додаје:

"Најгоре нам је било кад су дошли компресором су прашину дигли. То су били облаци. Видите овде колико је нането блата."

Били су стрпљиви када су реадови почели. Надали су се да ће саобраћајна бука коју су деценмијама трпели бити мања.

Путеви Србије издвојили су 67 милиона динара за реконструкцију надвожњака. А првобитни рок за завршетак радова био је 75 дана.

"Нема десет радника. Мало се чује она машина дрнда и ту око оне машине три, четири њих седе," жали се Радосав Милошевић, из Краљева.

На градилишту је онолико радника колико има посла, одговарају из Путева Србије. Већина их је у погону и прави седам нових главних носача, што није било предвиђено. Остала четири поправљају.

"Процес њихове изградње траје, за свих 11, око три месеца. Значи ми не можемо без израде и монтаже тих главних носача да радимо ништа на горњој страни моста, пре свега не можемо да радимо бетонску плочу, затим не моижемо да радимо хидроизолацију, не можемо да радимо асфалт, ивичњаке," објашњава Соња Драговић из ЈП Путеви Србије.

Није било ни предвиђено да сви стубови обложе новим бетоном, а мораће. За само три деценије надвожњак је девастиран и због лошег одржавања.

"Затекли смо да је пола олука имало, пола није. Тако да је вода немилице ишла на главне носаче помешана са сољу и свим оним што се ставља," наводи Соња Драговић из ЈП Путеви Србије.

Надвожњак је 1988. године изградио некадашњи гигант Каблар, а финасирали су га општина и република.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.
24° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи