Зрењанинском "Шинвозу" потребни бравари и заваривачи

Због нових уговора са иностраним партнером, зрењанинско предузеће за ремонт шинских возила проширује и адаптира пословне капацитете. Потребно им је још 60 бравара и заваривача, али их је тешко наћи на тржишту рада јер су дефицитарни у Зрењанину и околини.

У тајне заваривања Светозар Рошуљ из Стајићева код Зрењанина је ушао пре пет година. Радио је и у иностранству, али је потом дошао у зрењанински "Шинвоз" где је конкурс за завариваче стално отворен, а кандидати да прођу и додатну обуку.

"Требало би овде да прође неку убрзану обуку заваривања, сад колико траје, то ће рећи надлежни, отприлике неких месец дана", истиче Рошуљ. "Засад је овде најпотребније мит-мат заваривање, тик заваривање и реал заваривање."

"Шинвозу" су потребни заваривачи и други профили металске струке, јер је у току опремање хале од 1.500 квадратних метара са технолошком линијом на којој ће се од марта правити компоненте за вагоне које је наручила мултинационална компанија "Бобардје", а уговор је потписан на десет година.

"Адаптацијом дела погона ми смо ушли у израду компоненти за железничка возила, клима-уређаје, кровове, кабине као што је овде случај и укључујемо се све више у ауто-индустрију и то искључиво са иностраним партнерима", наглашава Радомир Миљуш, директор Шинвоза. "Пословање са њима нам обезбеђује континуитет, дугогодишње уговоре, могућност планирања."

Док је развијао друге производне програме, "Шинвоз" се није одрекао своје основне делатности - ремонта шинских возила. У руководству кажу да се сада јавља нови проблем јер није лако наћи раднике. На тржишту рада у Зрењанину наводе да су заваривачи дефицитарни, јер се ови профили не школују у овдашњим техничким школама.

На тржишту рада у Зрењанину тренутно има један електрозаваривач и четворица заваривача-резача гасом.

 

 

број коментара 0 пошаљи коментар