Уговори о производњи и ремонту вагона

Железнице Србије потписале са осам домаћих ремонтних предузећа уговоре о производњи и ремонту вагона и локомотива у вредности од 2,1 милијардe динара. Средства за реализацију пројекта обезбеђује Влада Србије.

Осам домаћих ремонтних предузећа и Железнице Србије потписале су уговоре о производњи и ремонту вагона и локомотива у вредности oд 2,1 милијардe динара.

"Ремонтоваћемо укупно 109 путничких вагона, 500 теретних вагона и 12 локомотива, а набавићемо и 100 нових теретних кола из Фабрике вагона у Краљеву", изјавио је генерални директор Железница Милован Марковић.

"Реч је о добром пројекту Владе Србије, који ће нашем предузећу омогућити да добије велики број нових возних средстава, а српској вагоноградњи да упосли капацитете и ангажује укупно 2.250 радника", рекао је Марковић.

Читав посао требало би да буде завршен до краја године, додао је Марковић.

Средства за реализацију тог пројекта обезбеђује влада преко Министарства економије и регионалног развоја из буџетских средстава за ову годину, а гаранција за успешну реализацију посла биће у форми посебних кредита преко Фонда за развој, наведено је у саопштењу Железница Србије.

Према Марковићевим речима, у овај пројекат укључена су сва ремонтна предузећа у Србији.

Потребно око 5.500 вагона

"Гоша" у Смедеревској Паланци ремонтоваће и реконструисати 54 путничка вагона, у вредности од 351 милиона динара, смедеревски "Желвоз" поправиће 145 теретних и 55 путничких вагона, а вредност посла је 420 милиона динара.

Теретна кола ремонтоваће и суботичко "Братство"-100 вагона, у вредности од 101 милиона динара, "Вагонка" из Ниша 125 вагона (170 милиона динара), "МИП Радионица шинских возила Ћуприја" - 80 вагона (79 милиона динара) и "Интермеханика" Смедерево - 50 вагона, у вредности од 45 милиона динара.

Нишка "Локомотива" добила је посао у вредности од 358 милиона динара за ремонт 12 локомотива, а од краљевачке Фабрике вагона биће купљено 100 нових теретних вагона, у вредности од 578 милиона динара.

У теретном саобраћају српским железницама за задовољавање потреба привреде неопходно је око 5.500 вагона, а сада је у саобраћају само 3.500, рекао је директор Железница.

Преко 40 одсто наших теретних вагона је старије од 30 година, а због недостатка кола у робном саобраћају, само у претходне три године изгубили смо око 90 милиона евра.

Реализација овог посла већ до краја године омогућиће Железницама Србије да задовоље потребе тржишта у путничком и робном саобраћају, рекао је Марковић.

Број коментара 3

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 18. септембар 2024.
17° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи