недеља, 04.07.2010, 11:09 -> 13:15
Београдски аеродром "шири крила"
Најперспективнија ваздушна лука у региону, аеродром "Никола Тесла", уз проширење терминала, нову управну зграду и изградњу још једне полетно-слетне писте, добиће потребан капацитет да годишње опслужи преко 5 милиона путника, у следећих десет година. Аеродром оборио историjски рекорд, са преко 14.000 путника у дану.
Према развојном мастер плану Министарства за инфраструктру, аеродром "Никола Тесла" најперспективнија је ваздушна лука у региону која ће, уз инвестиције од 118 милона евра у проширење терминала, нову управну зграду и изградњу још једне полетно-слетне писте, добити потребан капацитет да годишње опслужи преко 5 милиона путника, у следећих десет година.
Аеродром је ових дана и оборио историjски рекорд-преко 14.000 путника у једном дану.
Број нових линија према Египту је удвостручен, према Турској има их више за трећину, а права атракција ове године је Шпанија, пут које лете и шпанске авиокомпаније и ЈАТ скоро свакодневно. Пад се, међутим, бележи када је реч о саобраћају према Црној Гори и Грчкој.
У Аеродрому "Никола Тесла" кажу да ће највише користи од Споразума о отвореном небу имати путници и тако ће постојати и здрава конкуренција.
Велимир Радосављевић, генерални директор београдског аеродрома "Никола Тесла" рекао је да очекује да у наредних неколико дана београдски аеродром забележи историјски максимум у броју путника.
"Свакодневно имамо летове ка новим градовима, као што су Мадрид, Лондон и Дортмунд. Лете 32 компаније ка 51 дестинацији. На тај начин смо путницима обезбедили далеко већи избор, тако да могу да се определе према својим жељама и могућностима", нагласио је Радосављевић.
Министарство за инфраструктуру сматра аеродром "Никола Тесла" највећим развојним пројектом у авиосфери, у наредних десет година.
Миодраг Миљковић, државни секретар Министарства за инфраструктуру каже да се технички услови углавном односе на терминале, и на полетно-слетну стазу.
Аеродроми који, такође, улазе у Мастер план, а намењени су међународном саобраћају, јесу: Батајница, Лађевци, Поникве, Вршац и Бор, док ће остали аеродроми, у договору са локалном самоуправом, морати да, уз приватизацију, буду укључени у мрежу аеродрома до 2017. године у Србији.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 18
Пошаљи коментар