Од Београда до Новог Сада возови ће ићи 200 километара на сат

Изградња деонице брзе пруге од Старе Пазове до Новог Сада дужине преко 40 километара тече по плану, а у овом трентку урађено је више од 53 одсто укупних радова. Најизазовнији делови, вијадукт и тунел, већ су 80 одсто готови, а изграђено је и 35 километара колосека. Директор огранка "РЖД интернешенел" у Србији Мансурбек Султанов каже да ће радови бити завршени у року, до септембра 2021. године.

Директор огранка "РЖД интернешенел" у Србији Мансурбек Султанов истиче да радови теку по плану.

"Добио сам извештај да је вијадукт 87 одсто готов, а тунел 83 одсто, што је потпуно у складу са динамиком радова", наводи Султанов.

Каже да је највише потешкоћа у изградњи задавала уникатна геологија терена.

"Са десне стране нам је Дунав са блатом, а са леве стране Фрушка гора са клизиштима. Да бисмо издржали то све, на дужини од три километра имамо 40 километара шипова у земљи", објашњава Султанов.

Каже да се тренутно ради на распонској конструкцији.

"Ово нам је десета деоница коју градимо у Србији и сви наши пројекти су завршени или на време или пре рока. Септембар 2021. године је рок за статичка и динамичка испитивање спремног објекта", истиче Султанов

Најављује да ће тунел код Чортановаца бити спојен већ у априлу, а да после тога остаје завршетак свих других радова и полагање колосека.

Брзина возова до 200 километара на час

Мансурбек Султанов је потврдио је да ће брзина којом ће се возови кретати овом деоницом износити до 200 километара на сат.

"Ово јесте крак Коридора 10. Србија хоће да буде и биће на истом или вишем нивоу у односу на своје комшије. Први пут ће у Србији бити имплементирани системи за безбедност и управљање саобраћајем зато што када воз иде таквом брзином, машиновођа већ не може да прати све визуелно", објашњава Султанов.

Ускоро би требало да почне и изградња новог модерног диспечерског центра Железница Србије.

"Радови су већ кренули прошле године и прва фаза радова је завршена. Сада планирамо још неке догађаје који би обележили почетак тог пројекта", каже Мансурбек Султанов

Истиче да је завршено и 77 километара у оквиру пројекта модернизације пруге Београд–Бар.

Број коментара 17

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво