Расте продаја аутомобила, које моделе грађани Србије највише купују

У Србији је лане продато десет одсто нових аутомобила више него 2018. године.

Прошле године, највише возила продато је у априлу, 4.258, што је резултат добро организованог Сајма аутомобила у Београду када су купци искористили велика снижења. Најпродаванији су били модели "шкоде", потом "фијата" и "реноа".

Неприкосновени лидер по продаји лаких комерцијалних возила која су, како се верује, најбољи показатељ раста привреде једне земље, јесте "Фијат" са 2.604 "професионалца". "Фијат" ће први понудити и електрични комби "дукато".

Игор Шево из "Фијат Крајслер аутомобила" каже да ће електрични "дукато" бити доступан за тестирање новинарима већ средином ове године,  а продаја се очекује пред крај 2020.

Бројни нови аутомобили који су на наше тржиште стигли скоро истовремено када и на највећа тржишта Европе, повољни услови куповине, бројни попусти и друге погодности дали су резултате, кажу у Асоцијацији аутомобилских увозника.

"Оно што је добро је то је да су услови финансирања све бољи и да се финансиске институције удружују са продавцима возила како би купци лакше дошли до аутомобила", напомиње Милош Петровић из Удружења увозника.

На српском тржишту значајно је порасла и продаја камиона, тако да их је у је у првих 11 месеци прошле године продато 1.450, двадесетак одсто више него лане. Међутим, камиони се мало теже продају јер нема довољно возача, па се превозници боје да купе нове камионе које нема ко да вози.

број коментара 5 Пошаљи коментар
(среда, 15. јан 2020, 19:06) - anonymous [нерегистровани]

Sporo pamtim,brzo zaboravljam

Ali,otprilike svaka 2 meseca izadje ovakav tekst. Da li uvoznicki lobi deluje ili zeli da se prikaze kako imamo para,ja ne znam.

(среда, 15. јан 2020, 18:54) - anonymous [нерегистровани]

Ре на Re

Јесте лицемерно. То је опет парола увозничког лобија нових аутомобила. И једни и други ће на отпад кад одслуже своје а оба загађују животну средину. Сваки ауто у саобраћају треба да је исправан, нема везе да ли је нов или не.
Није еколошки проблем само у производњи батерија( и вађењу литијума за њих). Треба ли да их само бацамо без рециклаже (а то јесте тренутно проблем) као Немци? То је веома неодговорно. Возила на водоник(горивне ћелије) већ постоје и користе се, само се треба информисати.
За водоник не мора струја из угља, прочитај боље претходни коментар. Никаквог загађења нема.

(среда, 15. јан 2020, 16:41) - Bogdan [нерегистровани]

Re.

Bas nije licemerno treba zabraniti da se uvoze stari auti i masine mi smo otpad za automobile. Danas umesto da bude jeftin vozacki a skupi auti mi imamo obrnuto. Zemlja ce ostati bez vozaca sa ovolikim cenama polaganja... Te baterije se ne proizvode kod nas da bi mi brinuli za zivotnu sredinu. Kad vec ne brinu dajem primer Nemci zasto bi mi. A vodonik je zeznut i ne bi se trebalo sa njim igrati bas. I za vodonik i za baterije treba struja koju proizvodi ugalj tako da i takvi auti zagadjuju.

(среда, 15. јан 2020, 14:26) - anonymous [нерегистровани]

Животна средина

Зар није мало лицемерно подржавати увознички лоби нових аутомобила, а жалити се на онај половних? А недељама се прича о екстремној загађености ваздуха. Само је тај Дукато на батерије, остали такође загађују ваздух.
Једина права алтернатива су аутомобили са горивним ћелијама- на водоник. А он се може произвести електролизом воде ( струја за њу зеленим технологијама -соларне ћелије, енергија ветра). Једини нуспродукт горивним ћелија је чиста вода

(среда, 15. јан 2020, 14:16) - anonymous [нерегистровани]

Lolcina

Pa modeli Fiata se najbolje prodaju jer su najjeftiniji, pored Dacia-e kao novi automobili. Samo sto se automobili sada mahom kupuju polovni jer je prosto isplativije. E to je pokazatelj ekonomskog stanja drzave :)