Више од 80 одсто грађана има позитивно искуство са интернет куповином

Пословање на интернету већ годинама незадрживо расте, а профит се мери у стотинама милијарди долара. И-комерс је пре само десетак година представљао тржиште у повоју које сада доминира. Све се променило развојем технологије, пре свега смартфонова, који су променили начин на који приступамо онлајн садржају. Класичне продавнице се све више суочавају са избором да или уведу онлајн опцију продаје или да – нестану.

Велики број људи у Србији преко интернета пре свега гледа доступност и цену производа, али продавци који своју робу продају онлајн кажу да бележе изразит раст пословања, изјавио је члан управног одбора Асоцијације и-комерс Србија и директор "Нетокрације" Марко Мудринић.

Више од 80 одсто грађана који су куповали преко интернета има позитивно искуство. Мудринић каже да је то логичан след догађаја, због могућности претраге, куповине по нижим ценама и других погодности.

Према оцени Мудринића, и-комерс у Србији је и даље у повоју, али да ствари иду на боље.

Нове измене Закона о трговини предвиђају и промене у онлајн тржишту. Мудринић је навео да ће постојати веће могућности за дропшипинг, трговци ће моћи да истичу цене и у страним валутама, електронске платформе биће препознате.

Највећа регионална дигитал комерс конференција одржаће се сутра у Научно-технолошком парку Београд. Мудринић је истакао да ће једна од тема конференције бити и увођење ценкања и у онлајн трговину.

Још једна тема биће и токенизација картица у Србији. То представља могућност да купац који има картицу може да је "смести" на паметан сат или телефон и на тај начин плаћа.

број коментара 0 Пошаљи коментар