И туризам прати моду, сајмови ослушкују жеље путника

У Лондону је завршен један од највећих светских сајмова туризма. Тамо је била и Србија. Успешно смо се представили, а кући смо се вратили и са новцем за наставак дигиталне кампање на глобалном тржишту. Европска туристичка комисија доделила Србији 340.000 евра за дигиталну кампању у Кини, Америци и Канади.

Туризам није имун на модне трендове, баш као и дужина сукње и облик фризуре. На туристичким земљама је да одлуче хоће ли пратити моду или бити демоде.

"Савремени туриста жели да се искључи из свакодневног живота, открије и доживи нешто потпуно ново", каже Шина Тивилис из Туристичке организације Тобаго.

Роми Гиву из ТО Перуа каже да туристи данас желе да упознају локално становништво, сазнају како изгледа њихов свакодневни живот. Истиче да желе да упореде оно што су прочитали на интернету са реалним животом.

Одрживи туризам је нешто о чему се на сајму туризма у Лондону највише говорило. Стиче се утисак да о томе највише брину баш еколошки најчистије земље.

"Због глобалног загревања одрживи туризам је нешто о чему морамо озбиљно да размишљамо, да развијамо туризам, али никако не на уштрб квалитета животне средине", рекла је Пајви Хобс из ТО Финске.

Уз часне изузетке, млади туристи о заштити животне средине мало размишљају. Шта њима понудити, а да им не буде досадно.

"Млади желе да се забаве и направе много фотографија за своје друштвене мреже", каже Џеј Хаир из ТО Гватемале.

Наша земља се у Лондону представила кампањом "Види Србију - које моменте ћеш памтити овог лета", а у конкуренцији великог броја пројеката, Европска туристичка комисија је одлучила да баш наш финансијски помогне. У питању је дигитална кампања у Кини, Америци и Канади.

"Оно што што је посебан ексклузивитет је да кампања вредна 340.000 евра. Планирамо велики микс различитих портала на којима ћемо бити присутни на тржишту Кине, али и на друга два тржишта", каже Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије.

Једна од особина савременог туристе јесте хировитост, оно што је тражио прошле године, ове га, на пример, уопште не занима. Сајмови су прилика да ослушнете жеље путника и увек будете у корак са њима.

број коментара 0 Пошаљи коментар