Приоритети Министарства за инфраструктуру

Министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић каже да ће учинити све да ниједан радник из његовог ресора у наредној години не остане без посла. Приоритети Министарства за инфраструктуру биће изградња 100 километара аутопута на Коридору 10, завршетак Београдског железничког чвора и изградња 50 километара железничке пруге.

Министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић изјавио је да ће се максимално залагати и учинити све да ниједан радник у предузећима која су у надлежности његовог ресора неће у наредној години остати без посла.

Менаџмент је дужан да сваком раднику обезбеди посао или да створи услове да људи добровољно оду, али под најповољнијијим условима, истакао је Мркоњић у интервјуу Танјугу прецизирајући да то важи и за раднике "Јат ервејза".

Мркоњић је подсетио да је основана радна група која разговара о социјалном програму за "Јат". У буџету за наредну годину годину предвиђено је око милијарду динара за опоравак тог предузећа, док је рок за завршетак пројекта косолидације "Јата" 1. фебруар.

"Основна идеја је да "Јат" треба сагледати као целину, значи и "Јат ервејз" и "Јат техника" и кетеринг и хотели. Ту ради 4.000 људи и сви они требало би да буду наша брига", нагласио је Мркоњић.

Звршетак Коридора 10 за три године 

Мркоњић је указао да ће приоритети Министарства за инфраструктуру у наредној години бити изградња 100 километара аутопута на Коридору 10, завршетак Београдског железничког чвора и изградња око 50 километара железничке пруге модернизоване за брзину од 160 километара на сат. Средства за то делом ће бити обезбеђена из буџета, а делом од кредита међународних финансијских институција.

Према министровим речима, Коридор 10 кроз Србију требало би да буде завршен у наредне три године, током којих ће бити изграђено укупно око 300 километара пута.

Преко "Путева Србије" наставићемо модернизацију и одржавање магистралних и регионалних путева, а средства за то биће увећана пре свега из повећања цена бензина и повећања путарине, најавио је министар и додао да ће за локалне путеве, преко Министарства за инфраструктуру, бити обезбеђено 1,2 милијарде динара.

Што се тиче осталих видова саобраћаја, Мркоњић је истакао да је водени саобраћај у Србији неоправдано запостављен, тако да ће један од приоритета министарства бити и развој саобраћаја на Коридору 7.

У ваздушном саобраћају приоритет ће бити санација свих оних предузећа која су некеда била у саставу "Јата", а очекујем да ћемо сачувати и ПИМ, јер је то фирма са изузетним референцама, као и да "Мостоградња" настави да ради пројекте везане пре свега за мостове у Београду, навео је Мркоњић.

Настављена реализација зацртаних пројеката

Када се ради о резултатима министарства у 2008. години, Мркоњић је нагласио да је настављена реализација пројеката који су раније зацртани.

"Претходна влада је већ усвојила став да Коридор 10 буде наш приоритет, ова влада је то само потврдила", напоменуо је министар.

"Министарство је убрзало завршетак деонице између Орловаче и Остружнице, а на обилазници око Београда, почело је реализацију изградње аутопута од Прешева до Левесоја, дужине око 20 километара", прецизирао је Мркоњић.

Министар је подсетио да је настављена изградња аутопута од Ниша до Димитровграда, на деоници између Димитровграда и Пирота, као и реализација пројекта на обилазници од Орловаче до Бубањ потока.

"Највећа пажња била је посвећена управо радовима на аутопуту због тога да припремимо услове за ангажовање међународних кредита од Светске банке, Европске инвестиционе банке и Европске банке за обнову и развој", рекао је Мркоњић.

Министар је навео да су настављени радови на железничкој станици "Прокоп", где град Београд улаже око 22 милиона евра за инфраструктуру око станице, а држава Србија улаже у изградњу станице око 35 милиона евра.

Тиме се стварају услови да се измести саобраћај са места старе железничке станице и тај простор отвори за даљу реализацију пројекта "Еурополис" који је највећа развојна шанса Београда, истакао је Мркоњић.

Министар за инфраструктуру напоменуо је и да би радови на "Прокопу" требало да буду завршени за 14 месеци.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво