Бирамо најуспешније брендове и предузећа из Србије

Привредна комора Србије и ове године бира најуспешније брендове на домаћем тржишту, али и најбоље извознике, манифестације, органске производе, стартап предузећа и туристичке смештаје. Представљамо вам традиционалну акцију "Најбоље из Србије", која има 14. издање. Признања, која је од 2004. године понело 336 добитника у главним категоријама, користе се као мерило успеха и тржишне препознатљивости.

Професор Економског факултета Саша Вељковић каже да је акција ове године иновирана и да ће бити уведене нове награде.

"Основна идеја јесте да направимо неки нови баланс између тога да изаберемо најбоље брендове, најбоља предузећа у неким категоријама које су традиционалне, али и да проналазимо и категорије и предузећа и брендове мањих која имају перспективу развоја", рекао је Вељковић.

Према његовим речима, ове године има укупно 23 категорије, а нова категорија је онлајн бренд. 

"Ми смо у шали звали десет ка десет. То су брендови у успону и желимо да изаберемо најбоље брендове, брендове који имају најбољу перспективу, то су мали брендови, брендови у развоју које ћемо препознати и наградити", каже Вељковић који је и аутор методологије акције.

Наводи да ће Привредне комора Србије са надлежним министарством дати подршку овим брендовима јер, како каже, желимо да истакнемо развој неких мањих предузећа како би развијали економију у целини.

Критеријуми за избор најбољих дефинисани су посебном методологијом.

"Основна идеја јесте да се најбоља предузећа и брендови добију као скуп свега онога што јесу – пре свега то су резултати који постижу кроз продају, приходе, добит, али  и постојање неких стандарда – регистрација жига тог бренда, разни патенти, лиценце, нека дрштвена одговорност...", објаснио је професор Вељковић.

Пријављивање је продужено до 8. маја, а потрошачи ће од 10. маја моћи да дају свој глас најбољем из сваке категорије и то носи највећи број поена, више од жирија.

 Ове године очекује се јубиларна 2000. номинација, а први пут се бирају и "бренд у успону" и "најбољи бренд у онлајн окружењу", као подршка развоју нових, перспективних брендова и онлајн пословања.

"Наградићемо неког ко буде био двехиљадити и по мојој процени то ће бити у среду или четвртак наредне недеље", каже Вељковић. 

 Циљ је да ова акција буде и остане синоним за успех и тржишну препознатљивост. Од почетка акције номиновано је 1.850 брендова.

број коментара 0 Пошаљи коментар