Будућност маркетинга је у креативности

У Београду су се на дводневном скупу окупила водећа имена из света маркетинга, која послују у оквиру европских и америчких "McCann" агенција.

Разговарало се о изазовима које пред маркетинг ставља убрзани технолошки напредак, као и о утицају локалних култура на кампање брендова.

"Локални приступ и локално знање постају све значајнији и глобални брендови константно размишљају о томе како да своју поруку учине довољно видљивом на локалним тржиштима", наводи Марк Лунд, директор компаније "McCann Worldgroup".

Срђан Шапер, домаћин скупа, рекао је да је ово била прилика за размену искуства и мишљења о будућности маркетинга.

Додао је да у Србији креативна индустрија већ учествује са седам одсто БДП-а и запошљава на десетине хиљада људи.

"Будућност маркетинга је у креативности" додао је Шапер.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво