Будућност маркетинга је у креативности

У Београду су се на дводневном скупу окупила водећа имена из света маркетинга, која послују у оквиру европских и америчких "McCann" агенција.

Разговарало се о изазовима које пред маркетинг ставља убрзани технолошки напредак, као и о утицају локалних култура на кампање брендова.

"Локални приступ и локално знање постају све значајнији и глобални брендови константно размишљају о томе како да своју поруку учине довољно видљивом на локалним тржиштима", наводи Марк Лунд, директор компаније "McCann Worldgroup".

Срђан Шапер, домаћин скупа, рекао је да је ово била прилика за размену искуства и мишљења о будућности маркетинга.

Додао је да у Србији креативна индустрија већ учествује са седам одсто БДП-а и запошљава на десетине хиљада људи.

"Будућност маркетинга је у креативности" додао је Шапер.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 05. мај 2024.
14° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се