Будућност маркетинга је у креативности

У Београду су се на дводневном скупу окупила водећа имена из света маркетинга, која послују у оквиру европских и америчких "McCann" агенција.

Разговарало се о изазовима које пред маркетинг ставља убрзани технолошки напредак, као и о утицају локалних култура на кампање брендова.

"Локални приступ и локално знање постају све значајнији и глобални брендови константно размишљају о томе како да своју поруку учине довољно видљивом на локалним тржиштима", наводи Марк Лунд, директор компаније "McCann Worldgroup".

Срђан Шапер, домаћин скупа, рекао је да је ово била прилика за размену искуства и мишљења о будућности маркетинга.

Додао је да у Србији креативна индустрија већ учествује са седам одсто БДП-а и запошљава на десетине хиљада људи.

"Будућност маркетинга је у креативности" додао је Шапер.

број коментара 1 пошаљи коментар
(недеља, 28. окт 2018, 07:34)
anonymous [нерегистровани]

Ne,ne

Buducnost je u broju naivcina koji ce da poveruju u nebuloze koje im se serviraju kroz razne reklame. Ako zelite u tome uspeh,onda nove mlade narastaje mora da razvijate u tom smeru. Oni su neiskusni.