Дистрибитивни диспечерски центар ЕПС-а на светском нивоу

Национални дистрибитивни диспечерски центар ЕПС-а у Београду реконструисан је а рад центра је модернизован тако да, према речима в. д. директора ЕПС-а Милорада Грчића, оператери сада имају преглед целе дистрибутивне и напојне мреже у Србији.

Милорад Грчић је заједно са замеником градоначелника Београда Гораном Весићем обишао реконструисани диспечерски центар у Улици Проте Матеје.

"Инвестиција, односно модернизација диспечерског центра, укључујући и набавку опреме коштала је око 200 милиона динара", навео је Грчић.

Диспечерски центар у Новом Саду и други у Београду, како је објаснио, функционишу као два синхронизована центра и истовремено покривају целу Србију.

"Ниједног момента не можемо остати без увида шта се дешава у било којој трафо станици у земљи", истакао је Грчић.

Додаје да није довољно улагати у производњу, већ и у дистрибуцију.

"Свима је јасно да постоје два основна сегмента у функционисању електропривреде – производња и дистрибуција, односно транспорт. И у један и други сегмент улажемо паралено и равномерно", рекао је Грчић.

Како каже, у ЕПС-у настоје да компанија ради на највишем светском нивоу.

"Испуњавамо све стандарде и ово је одличан пример како наша компанија достиже светски ниво корак по корак", додао је Грчић.

Горан Весић је нагласио да је ЕПС добар партнер града Београда и да је веома важно да постоје овакве инвестиције у главном граду.

"Ово је инвестиција од скоро 1, 5 милион евра и поносни смо што се један овакав диспечерски центар налази на територији Београда", рекао је Весић.

Како је оценио, значај ЕПС-а не огледа се само у производњи и дистрибуцији електричне енергије, већ и томе што даје замајац привреди, запошљава и осталу привреду будући да много предузећа ради за електропривреду, као и много грађана.

"Што више Електропривреда улаже више ће бити посла за компаније и домаћу привреду. Што боље стоји Електропривреда, боље стоји и домаћа привреда, и боље је и значајније за све нас", истакао је Весић.

Представници Градске управе, како каже, свакодневно су у контакту са ЕПС-ом и заједно раде на решавању проблема.

"ЕПС је и друштвено одговорна компанија, а то показује и чињеница да је договорено уређење трга на углу Масарикове и Улице кнеза Милоса, где је у далекој прошлости засијала прва сијалица у Београду", навео је Весић.

број коментара 0 пошаљи коментар