"Завршетак радова на Обилазници један од највећих приоритета"

Изградња обилазнице је за Београд круцијална јер ће се на тај начин сав саобраћај који долази из правца Мађарске и Хрватске, а иде према Црној Гори и Македонији, преусмерити ван Београда и тако пре свега растеретити део ауто-пута који пролази кроз град, рекао је заменик градоначелника Београда Горан Весић за РТС.

Горан Весић је истакао да је део обилазнице од Батајнице до Добановаца завршен, док су радови на потезу од Добановаца до Остружнице такође готови, а тренутно се ради на изградњи две петље, на Петловом брду и код Орловаче.

"Радови на Авалском путу су готови и сада се ради од Авалског пута до Бубањ потока. У плану је да се Обилазница, након завршетка радова до Бубањ потока, продужи према Панчеву, за шта ће бити потребно да се изгради велики друмско-железнички мост код Винче. Када сви ти радови буду готови, Панчево ће бити укључено у Обилазницу око Београда", рекао је Весић, преноси Беоинфо.

Према његовим речима, Град Београд ради на изградњи још две обилазнице од којих је једна спољна магистрална тангента која би требало да повеже три улазна правца у Град – ауто-пут Е75, Смедеревски пут односно Булевар краља Александра и Панчевачки пут.

"Ту ће бити и нови мост код Аде Хује преко Дунава, чију изградњу почињемо 2020. године. Унутрашњи магистрални прстен би требало да повеже Панчевачки мост са Новим Београдом, преко Чукарице, користећи Мост на Ади. У склопу тих радова планирана је и изградња тунела испод Топчидера који ће излазити на Аутокоманду, а од тог дела града ће као мини ауто-пут ићи ка Панчевачком мосту. Када те три саобраћајнице буду завршене моћи ћемо да кажемо да Београд има уређен саобраћај и тада ће грађани моћи веома брзо и лако да стижу до одређених делова града без уласка у центар", додао је Весић.

Заменик градоначелника је нагласио да ће се на тај начин у потпуности елиминисати транзитни саобраћај, гужве ће бити смањене, а ауто-пут растерећен.

"Део ауто-пута који пролази кроз град ће постати градски булевар и прећи у надлежност града. Осим Топчидерског, градићемо и Градски тунел који ће повезати Карађорђеву улицу са Булеваром деспота Стефана. Тај тунел ће почињати на изласку новог моста који ће бити саграђен уместо садашњег старог трамвајског моста, на месту Аутобуске станице. Градски тунел ће имати шест трака и смањиће број аутомобила у центру града за 14 одсто", навео је Весић.

Влада Републике Србије је обезбедила новац и до 2021. гоине може да се очекује крај радова на Обилазници од Остружничког моста до Бубањ потока, истиче Весић.

"Спремни смо да распишемо тендер за Топчидерски тунел, а већ следеће године у јуну ће почети изградња новог Савског моста, када ће бити расписан и тендер за тунел. Очекујемо да ће 2020. године почети изградња моста преко Дунава код Аде Хује, што је доказ да су пројекти за најважније инфраструктурне објекте већ при крају и преостало је да се започне са радовима", закључио је Весић.

број коментара 3 пошаљи коментар
(среда, 25. јул 2018, 17:53)
anonymous [нерегистровани]

Sve..

Sve je to super samo da se postuju dati rokovi, nazalost znamo kako to ide, ako od ovih projekata koji su navedeni i jedan bude gotov do 2030 bice dobro... 

(среда, 25. јул 2018, 12:55)
anonymous [нерегистровани]

Samo napred

Razvoj infrastrukture je od izuzetnog znacaja za Srbiju.

(среда, 25. јул 2018, 12:13)
Slavisa [нерегистровани]

Svaka cast

Svaka cast. Stvarno je lepo procitati ovakve vesti. U Srbiji se toliko predano radi na izgradnji infrastrukture a pogotovo puteva. Brze se putuje, brze se razvijamo. Najzad je doslo bolje vreme.