ЦИП се ипак не продаје

До јавне продаје Саобраћајног института ЦИП због дуговања "Железница Србије", заказане за 18. децембар, ипак неће доћи. У понедељак би требало да буде повучен оглас о продаји тог предузећа.

Договор о обустављењу принудне продаје Саобраћајног института постигнут је јуче на састанку извршитеља и правних заступника радника с представницима Железнице.

Генерални директор "Железница Србије а. д." Мирослав Стојичић каже да је потписан споразум по коме ће део дуговања који ће бити предмет забележбе која је достављена АПР-у, бити у понедељак реализована, односно скинута.

"Ми очекујемо тај документ да добијемо, самим тим смо ставили тачку, али то је само један део дуговања", истакао је Стојичић.

Неколико хиљада радника тужило је Железницу јер им није исплаћена надокнада за сменски рад у периоду од 2009. до 2012. године. По свим пресудама до сада је исплаћено милијарду и 700 милиона динара, а остало је да се исплати још неколико стотина милиона динара.

Пошто је рачун Железнице у блокади, радници који имају извршне пресуде покушавају да дуг наплате преко извршитеља.

"Ми смо ћерка-фирма Железнице, али никакве везе немамо са Железницом. Ја не дугујем радницима Железнице ниједну пару", каже Милутин Игњатовић, генерални директор ЦИП-а.

Према Игњатовићевим речима, ЦИП је једина, на овим просторима, најбржа и најефикаснија пројектна кућа, за све врсте пројеката.

"И тако олако да се прода. Радници Железнице, синдикат кад су правили колективне уговоре, од 2008. године, 2009. до 2013. године - бивши директори Железнице нису одлазили на рочишта, нису давали значај томе и нормално да су судски процеси завршени, а ЦИП није странка у поступку", каже Игњатовић. 

У решење проблема укључило се и Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. У току је поступак укњижења непокретности - зграда, пословних и магацинских простора, имовине којом би Железница могла да враћа дуговања.

"Покушавамо да сравнимо та дуговања и да на неки споразуми начин решимо ово питање како 18. децембра не би ЦИП ишао на јавну лицитацију и мислим да ћемо на време решити овај проблем и зауставити јавну лицитацију јер нам је ЦИП битан зато што за државу за наше министарство и за друга министарства раде стратешке пројекте и у овом моменту приватизација не би ваљала уопште", каже Миодраг Поледица, државни секретар Министарства грађевинарства, саобраћаја, инфраструктуре.

Тренутно Саобраћајни институт ЦИП, који има 550 запослених, ради на пројектима вредним око три милијарде евра. Пројектује пругу Београд-Будимпешта, ауто-путеве, коридор 10 и 11.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво