среда, 25.10.2017, 19:30 -> 19:59
Извор: РТС
Од Ресника до Ваљева возом ускоро 100 на сат
Реконструкција барске пруге, на 77 километара дугој деоници од Ресника до Ваљева, почела је у јуну прошле године. Радови су у завршној фази, коштаће око 80 милиона долара, а финансирају се руским кредитом. Планирано је да обновљеном трасом возови крену 14. новембра, пројектованом брзином до 100 километара на час.
Од Београда до Ваљева, обновљеном барском пругом, путоваће се три пута брже. Неће више бити лагане вожње од тридесетак километара на час због дотрајале пруге и неисправних прелаза. Од Ресника до Ваљева постављају се нове шине увезене из Аустрије и бетонски прагови домаће производње.
Руски кран је једна од најсавременијих машина у свету за постављање колосека. За три сата може да постави километар пруге.
"РЖД Интернешенел", огранак руске државне железнице, главни је изођач радова на барској прузи. У Србији има два велика крана који убрзавају постављање колосека.
"Најсавременијом руском технологијом изградње колосека, која је и најсавременија у свету, за седам дана поставићемо пругу на деоници од Вреоца до Лазаревца. По већ утврђеној динамици настављамо радове према Ваљеву. Ово је за нас рутински посао. Очекујемо да ћемо у предвиђеном року завршити све радове на постављању колосека од Ресника до Ваљева", каже руководилац градилишта Николај Голобарадов.
На реконструкцији тог дела барске пруге, руске железнице су за подизвођаче радова ангажовале српске фирме.
"Сама реконструкција подразумева санацију свих лоших места на прузи између Ресника и Ваљева – доњи и горњи строј, комплетну замену контактне мреже на 77 километара пруге и модернизацију сигналних, сигурносних и телекомуникационих уређаја на прузи", каже директор пројекта "РЖД Интернешенел" Златибор Куруцић.
Пројектом је обухваћена и реконструкција девет железничких станица, 17 мостова и 12 пропуста. Биће заштићене све косине које су одронима повремено прекидале и угрожавале саобраћај на барској прузи од Ресника до Ваљева.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 8
Пошаљи коментар