Руски "РЖД Интернешенел" се захуктао радећи на српским железницама

Кредитом од 800 милиона долара Русија обнавља инфраструктуру српских железница. Предвиђена је обнова око 120 километара пруге. Компанија "РЖД Интернешенел", која изводи радове на Коридору 10, саопштила је да је пре рока завршила радове на деоници пруге Винарци–Ђорђево, последњој од шест деоница на којима је изводила радове. Руси се спремају и за нови посао, а то је деоница Стара Пазова – Нови Сад, на прузи до Будимпеште.

Руси су прво изградили двоколосечну пругу између Панчева и Београда, завршили су све деонице на Коридору 10, а део кредита иде на реконструкцију Барске пруге и пруге Београд – Нови Сад.

Руске железнице у изградњи користе домаће фирме, преко 50 одсто радова изводе наши радници. Јуче је пре рока завршена и последња, шеста деоница Коридора 10 Винарци–Ђорђево, која ће железничкој инфраструктури донети потпуно нови квалитет.

"Брзине ће се вратити на пројектоване, безбедност ће бити много већа, транспорт робе и путника на Коридору 10 се убрзава, системи за комуникацију су нови и тиме се спречавају све нежељене ситуације", истиче Владимир Лалић, ЦИП-ов пројектант Коридора 10.

Руси овог пролећа граде и двоколосечну, 37 километара дугу пругу за брзине до 200 километара на час, између Старе Пазове и Новог Сада.

"Одмах после добијања грађевинске дозволе, очекујемо да наша компанија почне радове на прузи Стара Пазова – Нови Сад. Почињемо са радовима у мају, изводимо најтежу деоницу, а то су тунели кроз Фрушку гору. Чим добијемо дозволу, почињемо са радом и на колосеку и то очекујемо на јесен", напомиње Мансурбек Султанов, заменик директора "РЖД Интернешенел" у Србији.

У "Инфраструктури железнице Србије" кажу да су задовољни сарадњом са руским државним железницама. Све што је изграђено или се гради, ради се по европским стандардима. Квалитет и брзина изградње одговарају нашим потребама, јер у железничку инфраструктру ипак није улагано последњe три деценије.

Допринос руског кредита су и нови возови, којих има 27. Они су, кажу, препородили путнички транспорт у Србији. Њихова предност је да имају дизел-моторе и могу да саобраћају пругама које немају електровучу.

Број коментара 5

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.
15° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи