Почиње градња нове трасе Коридора 11

Према најави ресорног министарства за две недеље почиње изградња трасе Коридора 11, од Сурчинске петље до Обреновца и даље ка Убу. Пројекат би требало да ради Кинеска фирма Си-Ар-Би-Си, а радови почињу на левој обали Саве, поред Обреновца, градњом моста преко Саве и Колубаре. Главни пројекат за ту деоницу израдио је београдски Инсутут ЦИП, где кажу да градња неће бити проблем за Кинезе, јер су већ направили мост у Борчи који је скоро исти као што ће бити мост код Обеновца.

Нови путни правац који почиње да се гради ићи ће од Сурчинске петље преко десне обале Саве до Обреновца где се преко два моста укључује у путни правац према Убу и тиме започиње Коридор 11 који иде ка Чачку, Пожеги, а у будућности према Црној Гори.

Дужина прве деонице је 17,6 километра. Планирани промет је око 40.000 возила на дан, што овај путни правац кандидује за концесију. Главни ауто-пут је пројектован за брзину до 130 километара на час.

У последње време на иницијативу града Београда све више се прича и о краћој вези која би требало да споји Нови Беорад и нови ауто-пут и тиме створи додатни комфор да се не мора ићи обилазницом него да се из града иде право за Обреновац.

"Сви пројекти су завршени и што се ЦИП-а тиче радови могу да крену 1. марта. Од Београда, од Војвођанске и Јурија Гагарина комплетно ауто-путем би се ишло до Чачка", објашњава Милутин Игњатовић, директор ЦИП-а.

На самој траси истиче се мост преко Саве и Колубаре који је уједно и највећи објекат, а дугачак је приближно колико мост Земун-Борча који су већ изградли Кинези.

"Дужина моста је 1.600 метра, на мосту је као и на отвореној траси класичан ауто-путни профил има три траке, две траке су возне и једна је зауставана. Сличне конструкције као мост Земун–Борча који је завршен пре две године", каже главни пројектант Драгослав Драгићевић.

Поред великог моста од којег званично почињу радови на овој деоници биће још шест мањих мостова, четири већа надвожањка, а да би се направили насипи за ову деоницу потребно је уградити око три милиона кубика песка.

Дужина градског прикључка од Новог Беогарда до новог пута је осам километра, а он би ако се усвоји додатни пројекат водио од Улице Др Ивана Рибара и Војвођанске улице до Сурчинске петље. Планирани саобраћај је око 30.000 возила на дан.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
21° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи