Нордијски дизајн и шара пиротског ћилима

Србија инвестира у Норвешку, Данску и Финску. Не, то није виц. "I&F McCann Grupa" преузела је агенције у овим земљама, а Београд је данас био место скупа креативаца са севера и са југа.

Заједничка енергија за тржиште од преко 50 милиона људи. Бизнис је главни мотив, али није небитан ни повратак поверења у сопствене снаге.

"То је једна интерeсантна комбинација која мислим да може да донесе занимљиве ствари за развој нашег посла, јер смо сада на тржишту од преко 50 милиона људи", рекао је Срђан Шапер, власник агенције "McCann".

Гости са севера доносе много знања, али очекују исто заузврат.

"Заинтересована сам да откријем стратегије које стоје иза успеха, али и да упознам људе, јер су на крају крајева људи најважнији", каже Мари Шнел Карле, директорка "McCann Stokholm".

Једноставност и разноликост су концепт успеха Норвешке, наравно и нафта. Ипак, у маркетингу идеје су те које покрећу моторе.

"Нордијски дизајн је препознатљив у читавом свету по једноставности и функционалности, али кад сам видео шару пиротског ћилима схватио сам да je кроз векове ово тло било плодно за креирање уникатних и трајних дизајнерских симбола", рекао је Ханс Мартин Мегард из "Скандинавиjан дизајн груп".

Упослити у Србији Скандинавце? Што да не. Прилика и да домаћи стручњаци имају праксу без летења у иностранство.

"Мислим да ће наша стратегија развоја ове фирме бити да нађемо најбоље људе и да их ставимо на места која су за нас инересантна било одакле да су - било из Србије, Норвешке или Шведске", каже Шапер.

"I&F McCann Grupa" послује скоро двадесет година, и покрива 12 тржишта југоисточне и северне Европе. Сада запошљава више од 600 људи.

број коментара 0 пошаљи коментар