Михајловићева с ММФ-ом o "Железницама Србије"

Процес реформисања у "Железницама Србије" спроводи се успешно, а он ће подразумевати и систематизацију, односно мањи број људи, изјавила је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић истичући да је реч о више од 2.000 људи.

"Кренули смо у реформисање железница, не да би смањили број људи већ да би добили ефикасну Железницу у циљу унапређења ефикасности рада", рекла је Михајловићева након састанка са мисијом ММФ-а у Влади Србије.

Како је казала, директори су заједно са синдикатима направили систематизацију.

"Биће мањи број људи и то су углавном људи са којима ћемо разговарати, односно Министарства финансија и рада о томе колико ће и на који начин ће изгледати њихове отпремнине", рекла је Михајловићева.

Она је након састанка са представницима ММФ-а са којим је било речи о реструктурирању тог предузећа, али и другим темама навела да ће бити добровољних одлазака, а да су са друге стране представници Железница направили систематизације које морају да одговарају по структури ономе шта заиста треба да раде.

Упитана колико би запослених могло да буде вишак, она је казала да је сигурно реч о преко 2.000 људи, када су у питању сва три предузећа која раде у оквиру "Железница".

"У питању је паралелан процес реформисања у Железницама, нама треба Железница која стварно ради и доноси резултате и приход. Ове године смо смањили субвенције, Србија карго уопште не користи субвенције, док их имају Инфраструктура и Србија воз. Путнички саобраћај мора да повећа своју наплату карата, али с друге стране постоје уговори између предузећа за мрежу која се користи и на потпуно другачијии начин функцинише", рекла је министарка.

На данашњем састанку са представницима ММФ-а присуствовали су директори "Железница Србије", "Коридора Србије" и "Путева Србије", а прва тема била је реструктурирање Железница.

Она је казала да је министарство у претходна четири месеца завршило законску регулативу која се односи на уговоре између сва три подељена предузећа у оквиру Железница, завршен је попис и идентификован је вишак од 13 милијарди динара.

"Што се тиче реформисања Железница може да се каже да смо на добром путу. И не само да радимо по плану већ радимо заједно. Рекла бих да смо сви били задовољни када је у питању реструктурирање Железница", навела је она.

Са ММФ-ом се такође разговарало и о капиталним инвестицијама, пре свега прузи Београд-Будимпешта, аутопуту Ниш-Мердаре-Приштина, о реформи катастра, о статусу и рехабилтацији путева. 

Упитана да ли је са ММФ-ом било речи о предузећима чија би судбина требало да се реши до маја, међу којима "Ресавица" и РТБ "Бор" Михајловић је казала да се данас није разговарало о томе већ о питањима која се тичу саобраћаја, грађевинарства, инфраструктуре, електронских грађевинских дозвола, катастра, пројектима и реструктурирању "Железница".

"Данас смо разговарали највише о железницама и ауто-путевима, путевима, а оно што нам је рекао Џејмс Руф који предводи делегацију ММФ-а је да код путева нема никаквих проблема и да се пројекти раде у року" , рекла је министарка.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 23. септембар 2024.
12° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи