Читај ми!

Јефтиније и лакше са "Ер Србијом"?

"Ер Србија" промениће ниво цена и услуга авио превоза. Са новом флотом, која мање троши и јефтиније се одржава, таксе ће бити мање, што аутоматски значи и јефтиније карте. Нови авиони са више путника и линија смањиће цене карата, али не на ниво "low cost" команија, кажу стручњаци.

Формирање новог авиопревозника "Ер Србије" изазваће померања цена и услуга авио превоза у Србији. Нови авиони са више путника и линија условиће да се цена авиокарата помера на доле, али не и на границе које могу да имају "low cost" команије које остају као допуна програма "Ер Србије", кажу стручњаци.

Са три замишљене ротације на аеродрому Никола Тесла, "Ер Србија" ће у току дана моћи да путнике из Србије али и из окружења одведе по прихваљивим ценама у целу југоисточну Европу.

Рано је причати да ли ће цене пасти или за неке дестинације бити веће, али сви параметри говоре да ће таксе сигурно бити мање са новом флотом која мање троши и где је одржавање јефтиније. То би аутоматски значило и ниже цене карата.

"Ер Франс" више не лети са Сурчина, сви летови према Прагу, Варшави, Букурешту, Будимпешти и Софији или се гасе или у фази гашења, а већина авиопревозника из окружења је на продају или у фази стечаја. То све говори да ће уз добар менаџмент "Ер Србија" имати много путника.

У међувремну "Јат ервејс" достиже рекорде по попуњености авиона у сезони.

"У главном делу сезоне имамо 14 авиона, 15. авион лети по уговору `Авиогенекс`, тако да радимо у пуном капацитету колико је планирано у 2013. години. У просеку имамо 7.000 путника дневно, за 12 дана августа имамо 76.000 путника у редовном и чартер саобраћају", рекао је Велибор Вукасиновић из "Јат Ервејза".

Што се садашње ситуације тиче, ако желите да летите имате велику лепезу могућности али и цена. Нискобуџетне компаније су и даље најповољније за евромедитернске дестинације, а доласком "Етихада" променила се ситуација када су у питању цене карата за прекоморске дестинације.

"Цене карата за Аустралију и Нови Зеланд су за 30 до 40 одсто јефтиније од када је дошао `Етихад`. Оно што се надамо је да ће `Ер Србија` имати такође добре цене за Европу, али у даљој преспективи и за Америку", каже Игор Врањешевић из "Џамбо травела".

Почетком рада "Ер Србије" највише добијају туристичке агенције. Због недостатка авиона за чартер, због вискох цена услуга, због веома нередовних летова Јат-а, до сада нису могли да калкулишу са ценом аранжмана унапред.

"Имамо сада проблематичну ситуацију због старих авиона, на пример, јат који прима 134 путника слеће на Скијатос са 119 путника. Са новом флотом тај капацитет биће другачији и карта јефтнија", каже Љубиша Нешовановић из туристичке агенције "Робинсон".

Стручњаци из авио индустрије кажу да ће почетак рада "Ер Србије" донети стаблине и комерцијалне услове пословања за све. Ти услови биће растерећени многих трошкова који сада постоје и који су непотребни.

За "Ер Србију" биће мање таксе, гориво ће бити јефтније, биће јефтнији и прихват и отпрема авиона, а трошкови одржавња биће минимални.

Број коментара 10

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 19. април 2024.
12° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво