Читај ми!

Нови "Рус” на прузи Нови Сад - Суботица

"Железнице Србије" пустиле нови дизел-моторни воз руске производње у редован саобраћај на прузи Нови Сад - Суботица. Од кредита банке "Еурофиме" од којег су набављени руски возови, модернизоваће се пруга Београд - Нови Сад, којом ће се у будућности пролазити за 45 минута, каже директор Железница Драгољуб Симоновић.

Нови дизел-моторни воз руске производње, "Железнице Србије" пустиле су редован путнички саобраћај на прузи Нови Сад - Суботица.

То је један од 12 возова које су српске железнице купиле средствима из кредита међународне железничке банке "Еурофиме", у вредности од 43 милиона швајцарских франака.

Директор "Железница Србије" Драгољуб Симоновић рекао је том приликом да је на реду следећа фаза у којој ће, из другог кредита, у Србију стићи још 26 возова, од којих се први очекује у септембру идуће године.

"За две, три године имаћемо 60 нових возова, а паралелно с том акцијом вршимо модернизацију пруге Коридора 10. Наш циљ је да релацију Београд - Нови Сад у будућности прођемо за 45 минута, јер се сада путује 100 минута", истакао је Симоновић.

Честитајући "Железницама Србије" на пуштању у саобраћај последње гарнитуре руског воза, ресорни министар Милутин Мркоњић нагласио је "изузетну важност" тога што нови возови иду нашим пругама.

Мркоњић: Пруга је приоритет

"Пруга Београд-Нови Сад-Суботица-Будимпешта била је приоритет и у претходној Влади Србије, а и данас је", рекао је Мркоњић новинарима и додао да "нема реконструкције циљева, барем када се говори о саобраћају".

"Они који буду способни да раде, они ће и остати у Влади", истакао је Мркоњић и подсетио да се у Србији граде два аутопута, за које је новац већ обезбеђен, као и да су у току и велики радови на изградњи железничког Коридора 10.

Помоћник градоначелника Новог Сада Владимир Стојковић навео је да је у току и други важан пројекат у сарадњи са "Железницама Србије", изградња друмско-железничког моста у Новом Саду.

Према његовим речима, Нови Сад је као партнер измирио све своје обавезе, па Новосађани могу да очекују да мост буде завршен у предвиђеним роковима.

У регионима где су у саобраћај уведени нови возови "Железница Србије" број путника је повећан за 25 до 50 одсто. А у протеклих 16 месеци, откако је први нови руски воз укључен у саобраћај, Железнице су превезле око 650.000 путника и зарадиле око 55 милиона динара.

Нови дизел моторни воз руске производње, којим су се у промотивној вожњи од Новог Сада до Футога превезли министар Мркоњић, представници града Новог Сада и руководства "Железница Србије", саобраћаће на релацији Нови Сад-Сомбор- Суботица и имаће седам полазака дневно.

Руски воз је произведен по европским стандардима, има 120 места за седење и 126 за стајање, као и "најсавременију опрему", каже се у саопштењу Владе Србије.

Број коментара 9

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 20. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво