"Моја Србија", кампања за привлачење домаћих туриста

У првој недељи јуна почиње промотивна туристичка кампања "Моја Србија", како би се представиле све могућности које наша земља може да понуди домаћим туристима.

Директорка Туристичке оргнизације Србије Гордана Пламенац најавила је, гостујући у Дневнику РТС-а, да ће кампања почети 3. јуна, изложбом у Карађорђевој улици, испод Бранковог моста у Београду.

"Активни одмор и природне лепоте ми покушавамо да приближимо нашим сународницима и тиме ћемо кренути у ову летњу кампању. Изложба траје од 3. до 7. јуна а онда, од 12. јуна, креће караван кроз Србију", објашњава Пламенац.

Караван ће обићи Ужица, Чачак, Ниш, Лесковац, Суботицу, Нови Сад, Нови Пазар, Краљево, а последње станице, 11. јула, су Крагујевац и Београд.

Директорка ТОС-а каже да је циљ кампање да се домаћи туристи привуку и приволе да бар један дан одмора проведу у туристичким центрима у Србији.

Са друге стране, улажу се напори да се у туристичким центрима продужи сезона и да, на пример, планине постану целогодишње дестинације за одмор. 

Туристички центри одазвали су се позиву ТОС-а и у сарадњи са њима, као и са локалним самоуправама сачињена ја кампања.

Манифестација које могу да привуку туристе има много, каже Пламенац. Јавности су најпознатији музички фестивали, али сада се ради на промоцији оних мање познатих као што су, на пример, Дани винских подрума.

Сви су се покренули да привуку што већи број гостију и ова кампања је добар пример сарадње приватног, јавног, владиног и невладиног сектора, закључује Гордана Пламенац.

број коментара 8 Пошаљи коментар
(понедељак, 01. јун 2015, 14:24) - anonymous [нерегистровани]

Са оваквим платама

молимо Бога да преживимо, а туризам није ни задња рупа на свирали

(понедељак, 01. јун 2015, 13:08) - Milan [нерегистровани]

Zanimljiva mesta u Srbiji

Vojvodina je jako lepa, od prirode, pa do verskog turizma, gde Fruška gora zauzima prvo mesto. Takođe u turističkoj ponudi bi morale biti svečanosti i događaji, kao što su Tamburica fest, Zmajevi dani, Srem folk fest u Sremskoj Mitrovici i još mnogo toga. U sklopu verskog turizma bi u ponudi bilo dobro da se pomenu crkve i manastiri na Kosovu i Metohiji, uz obrazloženje da trenutno nije najbezbednije tamo ići, ali svejedno je i to deo verskog turizma Srbije.

(понедељак, 01. јун 2015, 11:20) - zoran [нерегистровани]

Posetite Soko Banju

Pozdrav svima.Dodjite u Soko Banju, obidjite Soko grad, izletiste lepteriju, kanjon reke Moravice sa plazama zupan,kace i ostale, parkove u gradu, vodopad-ripaljku,parkove na Ozrenu, velnes Terme, akva park Podina, planine Rtanj, Ozren,Devica, Vrska cuka, obidjite Bovansko jezero i dr. Vidimo se u Soko banji

(понедељак, 01. јун 2015, 11:17) - anonymous [нерегистровани]

Napokon

Do sada smo bili kompleksaši i pozivali samo strane turiste glumeći turističku silu vratimo se realnosti. Zašto bi neko došao kod nas ako to sve ima u svojoj zemlji. Najvažnije je za zemlje koje nemaju veliku turističku ponudu kao Srbija ali koja je opet veoma raznovrsna u ponudi ima tu svega da se vidi zanimljivog na tom malom mestu, da prvo kod svojih državljana stvore naviku da posećuju i obilaze predele svoje zemlje, ako zbog nečega onda zbog tradicije , tu se bar može hvatati na emocije . Dok svoje turiste ne privučeš da svaki vikend idu po mestima važnim za nacionalnu kulturu od Oplenca, manastira , mesta gde su se odigrale ključne bitke za slobodnu državu , po planinama Srbije, posećuju jezera , kanjone , pećine, gradove, banje , manifestacije širom zemlje i sl. , onda je poziv stranim turistima smešan. Naravno, i ulaganje, od hotela do recimo nekakvog visećeg mosta iznad Lazarevog kanjona, gondola još koja na Kopaoniku recimo , znači mnogo sadržaja sniziti cene i domaći turisti će svaki vikend provoditi širom Srbije, mora se stvoriti u narodu ponovo kao nekada kultura obilaženja domovine pre ili posle obilaska neke druge željene zemlje mora i sl.. To je kod većine naroda uobičajena stvar. Ta navika mora da se rodi i u srpskom narodu.

(понедељак, 01. јун 2015, 10:53) - anonymous [нерегистровани]

Srbija je lepa

ali je mnogo skupa. Cene turistickih usluga mogle bi biti i nize, pa bi tako domaci turisti bili aktvivniji.

(понедељак, 01. јун 2015, 10:29) - Световид [нерегистровани]

Квалитет је увек у моди!

Као у свему, ми идемо на емоције, што је ОК, али недовољно!
Квалитетна понуда:
- квалитетни хотели,
-квалитетне и савремене бање/спа центри, кампови, мотели,коначишта...
- разноврсна понуда, фестивали,терени,стазе, паркови,аква-центри, спортски терени, теретане на отвореном,...
-етно села, вински и ракијски путеви, верски туризам, музеји

И наш народ воли квалитет, добру организацију, садржајне програме да нам не буде досадно!
Уледајте се на развијене туристичке центре, прилагодите искуство нашим условима, додајмо мало наше добро познате креативности, и биће Океј!

(понедељак, 01. јун 2015, 10:12) - ☺ [нерегистровани]

Mene ste već privukli, šta je ono na tanjiru?

Nego, trebali biste napraviti kartu i šemu sa ovogodišnjim i  budućim kulturnim i sportskim dešavanjima!

(понедељак, 01. јун 2015, 09:34) - Туризмолог [нерегистровани]

Динар уложен у рекламу...

Примери рекламирања туризма у иностранству су свуда око нас.Нашим стручњацима за туризам пуно замерам. Од безброј ситних пројекат за које се нису нашле паре, до лоше организованости, да више манифестација повежу у једну туру... "Активни одмор и природне лепоте ми покушавамо да приближимо нашим сународницима и тиме ћемо кренути у ову летњу кампању. Под паролом *дођи гледај и диви се*!