Јефтиније и лакше са "Ер Србијом"?

"Ер Србија" промениће ниво цена и услуга авио превоза. Са новом флотом, која мање троши и јефтиније се одржава, таксе ће бити мање, што аутоматски значи и јефтиније карте. Нови авиони са више путника и линија смањиће цене карата, али не на ниво "low cost" команија, кажу стручњаци.

Формирање новог авиопревозника "Ер Србије" изазваће померања цена и услуга авио превоза у Србији. Нови авиони са више путника и линија условиће да се цена авиокарата помера на доле, али не и на границе које могу да имају "low cost" команије које остају као допуна програма "Ер Србије", кажу стручњаци.

Са три замишљене ротације на аеродрому Никола Тесла, "Ер Србија" ће у току дана моћи да путнике из Србије али и из окружења одведе по прихваљивим ценама у целу југоисточну Европу.

Рано је причати да ли ће цене пасти или за неке дестинације бити веће, али сви параметри говоре да ће таксе сигурно бити мање са новом флотом која мање троши и где је одржавање јефтиније. То би аутоматски значило и ниже цене карата.

"Ер Франс" више не лети са Сурчина, сви летови према Прагу, Варшави, Букурешту, Будимпешти и Софији или се гасе или у фази гашења, а већина авиопревозника из окружења је на продају или у фази стечаја. То све говори да ће уз добар менаџмент "Ер Србија" имати много путника.

У међувремну "Јат ервејс" достиже рекорде по попуњености авиона у сезони.

"У главном делу сезоне имамо 14 авиона, 15. авион лети по уговору `Авиогенекс`, тако да радимо у пуном капацитету колико је планирано у 2013. години. У просеку имамо 7.000 путника дневно, за 12 дана августа имамо 76.000 путника у редовном и чартер саобраћају", рекао је Велибор Вукасиновић из "Јат Ервејза".

Што се садашње ситуације тиче, ако желите да летите имате велику лепезу могућности али и цена. Нискобуџетне компаније су и даље најповољније за евромедитернске дестинације, а доласком "Етихада" променила се ситуација када су у питању цене карата за прекоморске дестинације.

"Цене карата за Аустралију и Нови Зеланд су за 30 до 40 одсто јефтиније од када је дошао `Етихад`. Оно што се надамо је да ће `Ер Србија` имати такође добре цене за Европу, али у даљој преспективи и за Америку", каже Игор Врањешевић из "Џамбо травела".

Почетком рада "Ер Србије" највише добијају туристичке агенције. Због недостатка авиона за чартер, због вискох цена услуга, због веома нередовних летова Јат-а, до сада нису могли да калкулишу са ценом аранжмана унапред.

"Имамо сада проблематичну ситуацију због старих авиона, на пример, јат који прима 134 путника слеће на Скијатос са 119 путника. Са новом флотом тај капацитет биће другачији и карта јефтнија", каже Љубиша Нешовановић из туристичке агенције "Робинсон".

Стручњаци из авио индустрије кажу да ће почетак рада "Ер Србије" донети стаблине и комерцијалне услове пословања за све. Ти услови биће растерећени многих трошкова који сада постоје и који су непотребни.

За "Ер Србију" биће мање таксе, гориво ће бити јефтније, биће јефтнији и прихват и отпрема авиона, а трошкови одржавња биће минимални.

број коментара 10 Пошаљи коментар
(понедељак, 19. авг 2013, 01:25) - Nebojsa [нерегистровани]

Re:Ryan Air

Air Serbia ima sve predispozicije da bude najveca avio kompania u ovom delu Evrope,sto verujem ce i biti.Mnogo je razloga sto govori ovome u prilog prvi i najveci je to sto smo u partnerstvu sa naj uspesnijom avio kompaniom,nasa pozicja,piloti,mehanicari,iskustvo, tradicia a i najvaznije resen problem goriva.Sretno pa uskoro prosirvali aerodrom i gradili cargo centar.

(петак, 16. авг 2013, 15:09) - anonymous [нерегистровани]

a mi koji smo već kupili karte?

hoćemo li dobiti neki popust?

(петак, 16. авг 2013, 15:05) - Sinisa [нерегистровани]

RyanAir

Ryan Air sa ovom zadnjom investicijom ce da ima flotu od 350 aviona tipa Boing, a u svaki staje po 183 putnika. JAT koliko vidim ima 15 tak aviona, a ni Air Serbia nece imati puno vise.

(петак, 16. авг 2013, 14:22) - anonymous [нерегистровани]

karte

da li zaista mislite da ce karte biti jeftinije...nasi radnici su imali malu platu a ne znam da li ce se novi vlasnici zadovoljiti malim cenama

(петак, 16. авг 2013, 13:47) - Serbia Air [нерегистровани]

nemoze jeftinije

Samo da malo pojasnimo svima koji traze jeftine karte:

Primer: Imate autobus sa 10 mesta. Autobus trosi na primer 1000 erva po destinaciji benzin + plata za vozaca + rezerva za servis autobusa + ... = na primer 2000 evra netto izdaci. Znaci 2000/10= 200 evra po putnku. I tu nema zarada.

Kako vi mislite da Aviokompanija, koja takodje ima netto cenu po putniku koja je sigurno skuplja od autobusa prodaje cene po autobuskim tarifama???

lepo je to da se kupi jeftina karta, ali cak i kod tih niskotarifnih kompanija su samo jedan mali broj mesta stvarno jeftini a pokusajte da kupite kartu nedelju dana pre leta...skuplja je od na primer JAT-a.

Dragan

(петак, 16. авг 2013, 13:26) - anonymous [нерегистровани]

Ер Србија

Наша национална авио компанија и не треба да постане нискобуџетна већ конкурентнија по ценама и квалитету услуга од осталих. Само да достигне некадашњи успех и славу ЈАТ-а.

(петак, 16. авг 2013, 13:11) - Vojislav [нерегистровани]

Cena karte

Od tih 200 evra za kartu, 100 evra su aerodromske takse koje nemaju veze sa avioprevoznikom. To znaci da cena i jeste negde blizu tog nivou od 90 evra koji Vi smatrate odgovarajućim. Najveća razlika u ovom slučaju je u taksama koje naplaćuju autobuske stanice i aerodromi. Aerodromske su znatno više.

(петак, 16. авг 2013, 12:34) - nebitno [нерегистровани]

realnost

BG - Atina je Jat-om 200e, i ima 2-3 leta nedeljno, let traje sat i po...

autobusom je 70e, ima 5 polazaka nedeljno, 17h traje i autobusi su vise nego polu-puni i tokom zime...

-pa zar nije moguce da ta karta bude 80-90e i da uzmete sve putnike autobuskim prevoznicima??? Ionako biste dobili na ekonomiji obima zbog punih aviona, za 20e niko se ne bi klatio 17h

(петак, 16. авг 2013, 12:03) - novosađanka [нерегистровани]

avion

Možda konačno neki"novi klinci" sednu u avion. Na žalost većina nikada nije ni prišla aerodromu i godišnji odmori su noćna mora od vozanja raznim prevoznim sredstvima na točkovima ili šinama...nadamo se boljem

(петак, 16. авг 2013, 11:55) - Novak [нерегистровани]

Necu Air Serbia

Hocu Ryan Air !