Плаћање путарине по пређеном километру од Београда до Суботице

На ауто-путу Београд–Суботица од поднева је успостављен нови, такозвани затворени режим наплате путарине.

Дарко Сaвић из Сектора за наплату путарине ЈП "Путеви Србије" каже за РТС да ће за грађане нови систем значити повољније путарине, јер ће се оне плаћати по пређеном километру, за разлику од досадашњег отвореног система наплате.

На деоници ауто-пута Београд–Суботица функционисаће две чеоне наплатне станице: "Стара Пазова" и "Суботица-југ".

Грађани ће картице узимати или на наплатној станици "Југ", или код Старе Пазове, а путарину ће плаћати при изласку са ауто-пута, објашњава Савић.

Подсећа да је отворено пет нових, бочних наплатних станица, на потезу од Сирига до Суботице.

Реч је о наплатним станицама "Змајево", "Врбас", "Фекетић", "Бачка Топола", "Жедник" – са обе стране ауто-пута.

Са радом престаје наплатна станица "Сириг".

"Чеона наплатна станица 'Југ' има 40 одсто више капацитета од наплатне станице 'Сириг', која престаје са радом", рекао је Савић.

Остали аутори: Тони Бедалов
број коментара 8 Пошаљи коментар
(уторак, 05. дец 2017, 21:25) - anonymous [нерегистровани]

komentar

Sada plaćamo putarinu po predjenom kilometru.Najskuplji smo u Evropi.Nece da uvedu vinjete da možemo da se vozimo po celi dan cele godine a ovako plaćamo svaki izlaz! Potrošači. Inače svaka vinjeta ima bar kod i nema krađe,ne trebaju radnici i održavanje rampi.Pa ko je ovde lud?

(уторак, 05. дец 2017, 20:01) - DDanonymous [нерегистровани]

Jeftinije putarine,puniji autoputevi,veca zarada...

Nemojte praviti gresku kakvu je napravila Hrvatska na svojim "autocestama".Oni su zbog malog prometa enormno povecali putarine pa je onda narod ponovo poceo koristiti stare puteve koji se ne placaju,pa se na tim putevima,zbog nedovoljnog odrzavanja cesto desavaju saobracjne nesrece pa je tako drzava na vecem gubitku nego da su im putarine jeftinije.Autoputevi u Srbiji su sigurno mnogo frekventniji nego hrvatski koji od Zagreba prema Rijeci i prema moru imaju znacajniji promet samo 90 dana u godini,u ljetnoj sezoni.
Zato,smanjite putarine,imacete vece zarade nego sa skupim putarinama.

(уторак, 05. дец 2017, 19:54) - anonymous [нерегистровани]

Путарина?

Треба да се плате пензије, здравство, школство, војска и све остало када затреба. А годишња путарина се плаћа унапред сваке године приликом регистрације возила. Такође путарина је урачуната и у цену литра бензина. Кога drugog 'музти' него возаче.

(уторак, 05. дец 2017, 19:46) - milos [нерегистровани]

matematika?

Ako je Vrbas-Feketić 8 kilometara, kako može biti skuplja putarina za 80 dinara, sta to znači, da je kilometar 10 dinara. Po ovoj računici relacija od Beograda do Subotice bi koštala preko 2000 dinara, a košta 560 dinara, nepunih 3 dinara po kilometru. Iskreno ja ne znam koja je ovo matematika!?

(уторак, 05. дец 2017, 19:22) - Никола [нерегистровани]

Грчка и скопиа

Не смета вам да кроз скопиу плаћате 4€ и на свакој рампи у Грчкој мин. 2€?

(уторак, 05. дец 2017, 18:47) - anonymousff [нерегистровани]

440

Do sada je putarina Beograd -Subotica kostala 440 a sada 560 i on kaze da je sada pravednije i povoljnije! 

(уторак, 05. дец 2017, 18:14) - Danex [нерегистровани]

Ludilo

A tek kada od Leskovca do Niša, za 15 km platiš 210 din, onda vidiš gde si.

(уторак, 05. дец 2017, 18:01) - anonymous [нерегистровани]

5 eura

Za 200 km voznje preko iskrpljenog asfalta u jadnom stanju treba platiti 5 Eura?! Pa sta oni misle?! U Austriji i Ceskoj za sedam dana treba platiti vinjetu 12 Eura, u Slovackoj 10. Znaci mozete se voziti do mile volje. Je li to mozda nas standard duplo bolji od austrijskog?