Агенција "Клипинг": РТС најобјективнији у кампањи

Током предизборне кампање, све предизборне листе су углавном имале равномерну заступљеност у информативним емисијама РТС-а, показује истраживање агенције "Клипинг".

Анализирајући наклоност емитера са националном фреквенцијом појединачним изборним листама, Агенција Клипинг је оценила да је РТС био најобјективнији и да су у информативним емисијама националног сервиса све предизборне листе добијале углавном равномерну заступљеност.

"С друге стране, приватне ТВ станице попут Пинка и Прве дале су предизборној колацији око СНС-а више од једне трећине укупног простора посвећеног политичарима", рекао је за Данас Илија Вучевић из Агенције Клипинг.

Збирно, највише времена у главним информативним емисијама националних емитера убедљиво су од почетка кампање добијали представници коалиције окупљене око СНС-а и државни функционери са ове листе - скоро 36 одсто, показује анализа те агенције за праћење и анализу медија за период од 2. фебруара до 9. марта.

Како преноси Данас, иза СНС-а у програмима следе коалиција СПС-ПУПС-ЈС са троструко мањом заступљеношћу од 13 одсто, па затим остале парламентарне странке са приближно једнаким учешћем у укупној минутажи - ДС, коалиција око Бориса Тадића, ДСС, ЛДП и УРС.

"Ванпарламентарне странке и представници националних мањина добили су знатно мањи публицитет и он се креће од 3,88 одсто, колико је добио СРС, па до свега неколико промила за листе попут 'Доста је било' коју предводи Саша Радуловић", рекао је Вучевић.

Као репрезентативни узорак узете су главне информативне емисије националих ТВ станица, односно Дневник 2 РТС-а, Вести у 18.30 на Б92, Национални дневник Пинка, централне вести Прве и "Телемастер" на Хепију.