Читај ми!

Крај гужви на "Газели"

После годину и по дана гужви вечерас је у саобраћај пуштено свих шест трака на мосту "Газела" у Београду. Тиме је троструко повећано оптерећење моста, што значи да ће преко њега дневно моћи да прође 200.000 возила.

Београдски мост "Газела", после годину и по дана саобраћајних гужви, отворен је вечерас за саобраћај.

Најпрометнији мост у Београду преко реке Саве је отворен у присуству градоначелника Београда Драгана Ђиласа и генералног директора "Путева Србије" Зорана Дробњака.

Радови на "Газели" ће бити настављени испод моста до краја фебруара или почетка марта идуће године, што неће утицати на саобраћај.

Зоран Дробњак је рекао да ће обнова "Газеле" укупно коштати више од 50 милиона евра и прецизирао да је Европска инвестициона банка дала зајам од 33 милиона евра, град Београд око пет милиона евра и да ће остатак обезбедити "Путеви Србије" из сопствених средстава.

Ђилас је изјавио да је мост "Газела" након реконструкције безбедан у наредних 40 година.

Ђилас је приликом пуштању свих шест трка тог моста у саобраћај, након шеснаестомесечне реконструкције, рекао да је завршетак тих радова велики успех пре свега радника који су ту радили.

"Ово није успех ни министара, ни градоначелника ни функционера већ ових људи који су овде радили и на плус 40 и на минус 10 степени да би један посао на који се чекало десет година био завршен", рекао је Ђилас.

Градоначелник Београда је захвалио свим радницима који су радили на реконструцији "Газеле".

Са Ђиласом су пуштању у саобраћај шест трака на "Газели" присуствовали и председник Управног одбора "Путева Србије" Зоран Лилић и председник градске скупштине Александар Антић.

Припремни радови на обнови "Газеле" су почели 15. марта 2010. године, а први грађевински радови на конструкцији моста 1. јула прошле године.

Пре реконструкције дневно је мост прелазило око 160.000 возила, иако је пројектован за 65.000. Реконструкцијом повећано оптерећење моста, па ће капацитет бити 200.000 возила дневно.

Мост "Газела" је саграђен пре 41 годину и ово је његова прва реконструкција.

У мост је уграђено више од 3.000 кубика бетона, 600 тона бетонског гвожђа и око 2.500 тона челика за ојачање моста.

У бетонске конструкције постављено је око 22 километра ужади за преднапрезање, а конструкције су осигуране са више од 9.000 метара квадратних специјалних карбонских влакана.

На саобраћајним површинама је први пут постављена "ММА" хидроизолација која онемогућава продор воде унутар конструкције и изливено је око 55.000 метара квадратних носећег и завршног слоја асфалта.

Број коментара 21

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 21. септембар 2024.
25° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи