"Нефа" прикупља податке о купцима који нису добили намештај

Кол центар фирме "Нефа" почиње са прикупљањем података о купцима који су платили, а нису добили намештај. Наводи се да ће потом купцима бити понуђено решење.

Руска фирма "Спилит", која је две године у Врању производила намештај, престала је да ради пре десетак дана. Радници су тада рекли да су им понуђена решења о отказу.

Компанија "Спилит" је власник "Нефа намештаја" чији су купци остали огорчени јер им намештај није достављен.

Већи број оштећених купаца јавио се Националној организацији потрошача и Удружењу за заштиту, тврдећи да су затворена сва пословна представништва.

Према саопштењу, купци су остали обесправљени и ускраћени за рекламацију и неиспоручену робу.

Кол-центар "Нефе" данас је почео са радом. 

број коментара 0 Пошаљи коментар