"Нефа" прикупља податке о купцима који нису добили намештај

Кол центар фирме "Нефа" почиње са прикупљањем података о купцима који су платили, а нису добили намештај. Наводи се да ће потом купцима бити понуђено решење.

Руска фирма "Спилит", која је две године у Врању производила намештај, престала је да ради пре десетак дана. Радници су тада рекли да су им понуђена решења о отказу.

Компанија "Спилит" је власник "Нефа намештаја" чији су купци остали огорчени јер им намештај није достављен.

Већи број оштећених купаца јавио се Националној организацији потрошача и Удружењу за заштиту, тврдећи да су затворена сва пословна представништва.

Према саопштењу, купци су остали обесправљени и ускраћени за рекламацију и неиспоручену робу.

Кол-центар "Нефе" данас је почео са радом. 

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 20. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво