Радојичић: Гондолу граде три домаће и једна италијанска компанија

Град Београд одабрао је конзорцијум три домаће и једне италијанске фирме за изградњу гондоле у главном граду Србије.

Градоначелник Београда Зоран Радојичић изјавио је да је у поступку јавне набавке за изградњу гондоле у Београду донета Одлука о додели уговора групи понуђача – реч је о италијанског компанији "Лајтнер" С.П.А и три домаће "КОТО", "Елкомс" и "Дел инг".

Према Радојичићевим речима, законски рок за жалбу је десет дана, а након тога потписаће се уговор са извођачем.

"Понуда групе понуђача је у поступку јавне набавке оцењена као најповољнија, па је Комисија за набавку дала предлог да се донесе одлука о додели уговора", рекао је градоначелник, а наводи се на сајту градске управе.

Понуда за изградњу гондоле износи 1.794.000.000 динара без ПДВ-а, рекао је Радојичић.

Додао је да уколико у наредних десет дана не буде било жалбе на поступак јавне набавке, уговор ће се склопити са три домаће фирме и једном компанијом из Италије.

Траса дуга километар

Како је раније рекао Радојичић, траса гондоле биће дуга километар, станица на једној страни ће се налазити у близини пристаништа и "Бетон хале", а на другој недалеко од Пословног центра "Ушће".

Рок за израду идејног решења је 15 дана од уплате аванса, а за израду идејног пројекта са студијом оправданости 20 дана од прибављања локацијских услова од надлежног органа.

Израда пројекта за грађевинску дозволу мора бити завршена 30 дана од добијања позитивног мишљења Ревизионе комисије о извршеној стручној контроли идејног пројекта са студијом оправданости.

Рок за израду пројекта за извођење је 20 дана од дана издавања грађевинске дозволе.

Када ови услови буду испуњени, рок за завршетак радова је 275 дана од добијања грађевинске дозволе, рекао је градоначелник пре неколико дана.

Скејт парк код Ушћа биће померен на нову локацију, јер је на том месту предвиђена изградња стајалишта за гондолу које ће бити на стубовима.

На другој страни, у делу станице "Калемегдан", план предвиђа да простор око гондоле обухвати део шеталишта и зелених површина највећег градског парка, па би стајалиште било недалеко од раскрснице Карађорђеве улице и Булевара војводе Бојовића.

Стартна позиција на Ушћу била би постављена на 75 метара надморске висине, док би излазна калемегданска станица била висока 106 метара.

"Гондола ће моћи да превози 3.000 људи по сату у оба смера, а време путовања би требало да траје око пет минута. Према стручној процени, уложени новац у изградњу гондоле требало би да се врати за око шест година", рекао је градоначелник.

У плану је да жичара буде опремљена са 25 кабина.

Превоз бицикала и приступ особама са инвалидитетом такође ће бити омогућени.

Минимална висина доње ивице кабине биће 4,5 метара изнад приземних објеката и јавних саобраћајних површина, шест метара од нивоа примарних инфраструктурних водова и 12 метара од нивоа Саве при највишем водостају.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 29. март 2024.
23° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво