Фестивали, авантуре, егзотика – шта туристи желе?

Ни туризам није имун на модне трендове. Шта је у моди, а шта излази из моде, где ће се у наредном периоду путовати – одговоре је најбоље потражити на неком великом светском сајму туризма као што је онај, управо завршен у Лондону.

Милијарду и триста милиона људи сваке године крене на пут у жељи да виде и доживе нешто ново. Туристи не жале да потроше за то своје задовољство, али зато постају све захтевнији.

"Пролази време масовног туризма. У моди су сада мање позната туристичка места која тек треба открити", истиче Папас Николаос из Туристичке организације Мађарске.

У Туристичкој организацији Немачке кажу да је авантуристички туризам у моди. "Такви аранжмани су скупи и организују се за мање групе", истиче Ралф Бултер из те организације.

Португалци сматрају да је кључ у природи. "Лепота природе нас подстакне на путовање, посебно данас када смо до те мере угрозили природу, да човек има потребу да у њој ужива док нешто од њене лепоте још остане", навео је Луис Кукунбреро из Туристичке организације Португалије.

Време глобалног загревања, када је људима врућине преко главе, неки туристички радници користе да наведу воду на своју воденицу.

"Савремени туристи желе снег, зиму, поларну светлост. Зато дођите у Финску", поручила је Нора Нијеми из финске организације.

Музички фестивали су посебни сегмент туризма који је све популарнији. Србија их има више десетина.

"Србија се савршено уклапа у те савремене туристичке токове. Природне лепоте су све интересантније. Људи желе активан одмор, људи желе боравак у природи, тако да смо ми права дестинација за ту врсту одмора", указала је директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић.

Србија ће у наредном периоду своју кампању ослонити пре свега на дигиталне медије јер је сада већ сасвим јасно да се путем друштвених мрежа вести најбрже шире. Сваки човек на планети је од свакога од нас удаљен свега на клик или два.

број коментара 0 пошаљи коментар