ГСП-у недостаје најмање 200 возача

Градском саобраћајном предузећу "Београд" недостаје око 200 возача, али тај проблем превазилази се интерном реорганизацијом, наводе у ГСП-у и додају да су спремни за прелазак на зимски ред вожње од 1. септембра. 

Прошле године из ГСП-а је отишло 288 возача, а ту се убрајају и они који су стекли услов за пензију, док је од почетка ове године из предузећа отишло 206 возача, наводе у том предузећу. 

"Реално нам недостаје око 200 возача, али без обзира на то, ми успевамо да тај недостатак надокнадимо интерном реорганизацијом, прерасподелом рада, да се то не осећа у саобраћају", каже за Танјуг пи-ар менаџерка ГСП "Београд" Славица Стевановић. 

Просечна старост возача ГСП-а је 43,7 година што је, каже, добро јер су то релативно млади људи и наводи да сви заинтересовани за посао возача пролазе кроз, како је навела, строге регулативе и процедуре. 

"Они морају да прођу и кроз психо-тестове и остала тестирања. То је одговоран посао, тако да морамо да будемо врло прецизни у одабиру", рекла је Стевановићева.

Навела је да ГСП "Београд" има стално отворен конкурс који је објављен на сајту тог предузећа и позвала све заинтересоване који имају положену Д категорију и који испуњавају услове да се јаве. 

"Имамо са једном фирмом склопљен уговор и она је у обавези да нам обезбеди 200 возача, да их лиценцира, обучи и припреми. Они ће са ГСП-ом склопити двогодишњи уговор и први возачи би требало да дођу већ у септембру. Ситуација је таква да је флуктуација велика, људи одлазе и долазе. То је тако", рекла је Стевановићева. 

Упитана у каквом је стању возни парк, Стевановићева је рекла да се на шест месеци ради технички преглед возила, те да су аутобуси у исправном стању и да су припремљени за зимски ред вожње. 

Напоменула је да се поред техничког прегледа који се обавља два пута годишње, на возилима ради дневни преглед који се обавља ноћу када се возила повуку из саобраћаја ради контроле пнеуматика, кочница и рада мотора, и када се чисте, пуне горивом и припремају за јутарњи излазак у саобраћај. 

"Ниједно возило не може у саобраћај да изађе без путног налога, који мора да буде потписан и оверен", каже Стевановићева и додаје да су контроле возила врло детаљне. 

Подсетила је да је од 22. јуна на снази био летњи ред вожње када је на улицама далеко мањи број возила због годишњих одмора и школског распуста и да је то време искоришћено да се возила континуирано и сукцесивно повуку у гараже и припреме за зимски ред вожње, односно за наредних десет месеци. 

Навела је да ће од септембра, према планираном реду вожње, на улице Београда изаћи 1.355 возила, од чега је 870 возила ГСП-а, највише аутобуса и то 645, затим 135 трамваја, 94 тролејбуса и четири електро-аутобуса. 

"Око 476 аутобуса дају приватни превозници. Ми смо спремни, аутобуси су наравно спремни, и радиће се по плану", каже Стевановићева.

Број коментара 10

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво