Весић: Обнова Панчевачког моста сачекаће мост на Ади Хуји

Комплетна и темељна реконструкција Панчевачког моста мораће да сачека завршетак моста на Ади Хуји, чија ће изградња почети 2020. године, сматра заменик градоначелника Београда Горан Весић и каже да ће се у међувремену вероватно радити неопходна реконструкција онога што је важно за функционисање моста.

Упитан да ли постоји конкретна комуникација Града и Републике по питању обнове Панчевачког моста, Горан Весић је новинарима, након облиска два новоизграђена игралишта на општини Звездара, рекао да она постоји, али да Панчевачки мост не припада Граду, већ је у надлежности "Путева Србије". 

"'Путеви Србије' раде пројекат. Ми ћемо у томе учествовати, али комплетна реконструкција ће бити на 'Путевима'", рекао је Весић.

Објаснио је да ће, у оквиру плана који постоји за преузмање саобраћајница на територији Београда, у једном тренутку наредних година Панчевачки мост прећи у надлежност Града Београда, као и ауто-пут када се буде завршила обилазница, будући да ће онда ауто-пут кроз град постати градски булевар.

"Али, до тог тренутка на томе раде 'Путеви Србије'. Ја сам сигуран да темељита обнова Панчевачког моста мора да сачека завршетак моста на Ади Хуји", рекао је Весић и навео да када тај мост буде изграђен биће омогућено да се комплетан саобраћај преусмери на њега и онда може да се ради темељна обнова Панчевачког моста. 

Обнове под саобраћајем, каже, нису никада потпуне, а да је нажалост ситуација таква да нема алтернативе. 

"Све што се обнављало у овој земљи радило се под саобраћајем, и Газела и Бранков мост, а то не можете никада да урадите као када бисте млогли да затворите потпуно мост. Затворити Панчевачки мост без завршетка моста на Ади Хуји је немогуће", навео је заменик градоначелника. 

Ове године би, каже, требало обавити неопходне реконструкције важне за функционисање Панчевачког моста, јер је мост доста стар. 

На питање како ће Град учествовати у обнови Панчевачког моста, Весић је рекао да ће Град помагати око приступних саобраћајница које су у његовој надлежности. 

"Ми на тај начин учествујемо. Гледамо да ако не морамо да дамо новац, да не дајемо тамо где нисмо надлежни, да га сачувамо за нешто друго. Али, то је мост који је у Београду и важан је за Београд и Град ће наравно потуно сарађивати са Републиком као што Република нама помаже за друге пројекте у Београду, даје део новца и ми смо спремни на свој начин да учествујемо у томе", навео је Весић. 

Панчевачки мост има по две траке у оба правца за друмски саобраћај и два колосека за железнички саобраћај. 

Цела дужина моста са бетонским вијадуктом и инундационим мостом износи 1526,4 метара. Главна конструкција моста дуга је 1134,7 метара.

Мост је пуштен у саобраћај 10. новембра 1935. Током Другог светског рата мост је срушила Југословенска војска у намери да успори напредовање нациста. Обновљен је 1946. године.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
14° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво