Почиње израда идејног пројекта моста код Аде Хује

Донета је Одлука о избору најповољнијег понуђача за израду идејног пројекта са студијом оправданости за изградњу моста на Дунаву код Аде Хује, каже градски менаџер Горан Весић. Тачна цена моста биће позната по завршетку израде пројекта.

Горан Весић је рекао да ће израда идејног пројекта трајати 380 дана, као и да је то први корак ка изградњи моста код Аде Хује.

"То значи да ћемо ми средином наредне године бити спремни да расписујемо тендер за пројектовање, финансирање и изградњу овог моста према правилима међународног савеза инжењера консултаната", рекао је Весић.

Посао за израду идејног пројекта моста код Аде Хује добила је група понуђача коју чине пројектантске фирме из Београда, Марибора и Новог Сада, саопштио је Беоинфо.

"Тачну цену моста код Аде Хује знаћемо по завршетку израде идејног пројекта, а прелиминарне процене су да ће он коштати неколико пута мање од Моста на Ади. Притом не заборавимо да је Мост код Аде Хује на Дунаву који је већа и шира река од Саве, преко које је играђен Мост на Ади", рекао је Весић.

Додао је да је мост преко Дунава код Аде Хује важан за развој Београда јер ће се налазити на саобраћајници Спољна магистрална тангента (СМТ), која треба да повеже три уводна правца у град и то: Панчевачки пут, Булевар краља Александра (Смедеревски пут) и ауто-пут Е-75.

"Мост код Аде Хује свакако је најзахтевнији подухват који ћемо имати на изградњи СМТ-а", поручио је Весић.

Почетак основне трасе саобраћајнице СМТ и моста који је предмет израде идејног пројекта налази се на укрштању Панчевачког пута и недавно изграђене саобраћајнице Северна тангента, у оквиру денивелисане раскрснице типа детелина.

Од укрштаја са Панчевачким путем, траса се пружа ка Дунаву и одмах се издиже на конструкцију, што је последица захтева за високом нивелетом ради прелаза преко Панчевачког пута и Дунава.

Траса моста прелази преко Аде Хује и остварује везу са Вишњичком улицом, а даље и са Сланачким путем.

Према до сада урађеној техничкој документацији (генерални пројекти), прелазак са банатске на београдску страну омогућен је са четири повезане мостовске конструкције укупне дужине 3.327 метара и ширине 30 метара.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.
15° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи