"Слогани показали неразумевање за жене"

На конкурсу кампање подстицања рађања у Србији одабрано је шест слогана а прво место деле: "Љубав и беба – прво што нам треба!" и "Рађај, не одгађај!" Министарство културе је данас саопштило да сматра оправданим критике које је јавност упутила на рачун предложених слогана, те да ниједан од предлога не задовољава потребу да једна порука идентификује сложеност проблема пројектног задатка.

Гордана Племић из Удружења "Родитељ" сматра да се цео проблем рађања сваљује на леђа младе жене.

"Иако жене имају превелику одговорност на себи, желе да рађају, али морају то дуже да одлажу како би стекле сигурнију ситуацију", рекла је Племићева гостујући у Дневнику РТС-а.

Истиче да су слогани показали неразумевање за жене. "Недостаје основне сигурности када причамо о родитељству да бисмо могли на овакав начин да представимо проблем", навела је Племићева.

Указује да је било помака: Ревидирана је стратегија из 2008, новац за породиље сада иде на њихове рачуне, а не на рачуне послодаваца, проширене су групе жена које могу да добију породиљско боловање.

Ипак, те мере, сматра Племићева, нису довољне и то је проблем који не може да се реши преко ноћи.

"Жене имају страх за своје радно место, шта ће бити када се врате, да ли ће добити отказ или бити постављене на ниже радно место са мањом платом. То су проблеми", рекла је Племићева и додала да значајан проблем представљају и вртићи јер када не може дете да се упише у вртић, жена не може ни да иде на посао.

број коментара 1 пошаљи коментар
(четвртак, 15. феб 2018, 08:26)
Vladimir [нерегистровани]

Bravo

Slušajte ljude koji imaju sta da kazu o sustini problema i nacinu resavanja istih , a Gordana Plemic je jedna od njih.Bravo