Расте број британских туриста, шта им Србија нуди

Пре неколико дана завршена је полугодишња глобална кампања српског туризма на каналу Би-Би-Си ворлд и порталима те светске медијске куће. Иако се ефекти кампање тек очекују, Сајам туризма у Лондону, један од највећих на свету, био је прилика да се провере први резултати.

На основу захтева Србије, Би-Би-Сијеви и српски маркетиншки стручњаци осмислили су кампању у зависности од тога где се емитује, од Европе, преко Кине, до Северне Америке.

Понуда је подељена по областима: Београд, гастрономија, активни одмор. Разликује се и у зависности од тога да ли је за телевизијске гледаоце или кориснике друштвених мрежа.

"На основу свега тога, можемо да кажемо да је упоредо текло чак 360 специјализованих кампања. Прва истраживања су веома охрабрујућа и показују велико интересовање за Србију, што ће вам сигурно довести већи број светских туриста. Верујем да ћемо наставити сарадњу и током зимске сезоне", истиче Фредерик Лангања, регионални финансијски директор Би-Би-Сија.

Велики ефекат у промоцији туризма има долазак страних новинара, па је национална туристичка организација често домаћин новинарским екипама.

"Недавно су два наша новинара боравила у Србији, како би искусили и доживели вашу земљу из прве руке. У наредном периоду објављиваћемо текстове о Србији који би требало да заинтересују агенте и охрабре их да доводе госте у Србију", наводи Кејти Мекгонагал из "Травел виклиja".

Ново време, нове навике. Истраживања показују да се чак две трећине људи на путовање одлучује преко друштвених мрежа и портала. Гост штанда Србије у Лондону била је и једна од десет најпознатијих блогерки у Великој Британији.

"Недавно сам боравила у Хрватској, у Осијеку и Славонском Броду, на тромеђи Хрватске, Србије и Мађарске. То је део некадашњег Аустроугарског царства, па сада планирам да дођем у Србију јер ме тај део историје највише занима", каже блогерка Фиона Меклејн.

У годинама када европски туризам бележи више гостију од десет одсто, Србија је од почетка године угостила готово за петину туриста више. Број британских туриста већи је 15 одсто.

"Остварен је и пораст у броју ноћења за 17 одсто, а девизни прилив за 14 одсто. Сви резултати показују да је, када је страно тржиште у питању, Србија препозната као привлачна туристичка дестинација", напомиње директорка Туристичке организације Србије Марија Лаборвић.

Сајам у Лондону је пословни. Обиђе га више од 50.000 туристичких посленика. Током три сајамска дана, потпишу се уговори вредни три и по милијарде евра.

Лондон је један од најскупљих градова света. Људи раде од јутра до сутра, често и два-три посла како би обезбедили егзистенцију. Понеку фунту која им преостане након плаћања рачуна најрадије троше на путовања.

Лепота природе и музички фестивали су главни разлози због којих се Британци одлучују на пут, а то је баш оно што Србија има да им понуди.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
15° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи