Омбудсман прима грађане

За лични пријем код омбудсмана јавило се више од 80 грађана, а како каже заштитник грађана Зоран Пашалић највише је жалби у вези са решавањем имовинско-правних проблема.

Пашалић је новинарима након пријема прве странке рекао да се грађани Србије омбудсману највише жале због имовинско-правних проблема и најавио да ће се са праксом личног пријема наставити и убудуће.

"Жива реч се много боље чује. Када чујете грађане са притужбом видите шта је кљчно, осетите људску емоцију...", рекао је Пашалић додајући да је сваком грађанину његов проблем најзначајнији.

Додаје и да заштитник грађана не може да реши све проблеме овога света, али да може личним пријемом да види који проблеми највише муче грађане Србије.

''Не само да видимо која их врста проблема највише мучи, већ и којим институцијама треба упутити апел, сугестију, критику не би ли се исправили пропусти'', рекао је Пашалић.

Он је навео да међу грађанима које ће лично примити има и оних који долазе изван Београда, те да се дани омбудсмана морају организовати чешће и ван главног града Србије како би се саслушали и ти људи не излажући се трошку да долазе.

Међутим, Пашалић и упозорава да капацитети заштитника грађана нису такви да би могли да одговоре на све захтеве.

Наводећи да 90 запослених ради даноноћно, он је истакао да је Акционим планом предвиђено прилагођавање систематизације потребама заштитника грађана.

''На томе ћемо порадити у наредном периоду'', рекао је Пашалић додајући да систематизација мора бити осмишљења на прави начин те да зато, између осталог, и служе сусрети са грађанима.

Он је додао да систематизација предвиђа повећање броја људи, али и ангажовање неких екстерних институција које се баве конкретно вештачењима јер не могу запослени у омбудсману знати сву проблематику и сва питања.

Шефица пријемне канцеларије Заштитника грађана Драгана Грабовица каже да се пријемној канцеларији од јануара ове године до 21. августа јавило 4.220 људи путем телефона, непосредно или путем скајпа.

Према њеним речима, пријемна канцеларија ради сваког радног дана са грађанима од девет до 16 сати - четворо људи у Београду прима грађане и двоје људи преко скајпа комуницира из Прешева, Бујановца и Медвеђе са грађанима.

''Постоји и дежурни мобилни телефон за ургентне ситуације који је у функцији радним даном од 17 до 22, а викендом од девет до 20 сати'', рекла је она.

Додала је да се за директан пријем код заштитника грађана пријавила 81 особа, а сваки грађанин има на располагању 20 минута и предвиђено је да у току дана буде примљено 30 људи.

Како је речено омбудсман ће сваког последњег петка у месецу примати грађане, а остављена је могућност да се, уколико се за тим укаже потреба, још неки дан одвоји за директан контакт грађана са заштитником.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 09. мај 2024.
20° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара