Мали: Гледаћемо да Бранков мост урадимо што пре

Градоначелник Београда Синиша Мали каже да ће реконструкција Бранковог моста бити завршена за два, два и по месеца, истичући да су најважнији безбедност и сигурност грађана. Додаје да се метро, као интегрисани транспортни систем, уклапа у пројекцију и Стратегију развоја и раста Београда до 2033. године.

Коментаришући најаве да ће реконструкција Бранковог моста трајато до краја године, те да се још не зна у каквом је стању, Синиша Мали је навео да не би да лицитира са роковима, али да ће бити раније.

"Гледаћемо да то да урадимо што пре. Не би да лицитирам са роковима", рекао је Мали додајући да на реконструкцији раде људи из "Мостоградње", наше најбоље фирме која је радила и на Газели.

Градоначелник је истакао да је десна страна моста, од Новог Београда ка центру, у лошем стању те да је потребна потпуна санација.

"Наша идеја је била да кроз козметичке промене те проблеме и недостатке решимо, али када смо загребали испод површине испоставило се да је та страна потпуно шупља. Блокови су већ отпадали и потребна је потпуна санација", рекао је Мали.

Како каже, није желео да се игра са безбедношћу било кога и зато је издвојена не мала инвестиција како би се након 40 година урадила реконструкција моста на прави начин.

"Радови ће трајати мало дуже, рачунам два, два и по месеца највише, али не шест месеци или до краја године", рекао је Мали додајући да нема другог решења.

Према његовим речима, мало стпрљења и имаћемо Бранков мост, безбедан и сигуран, који ћемо моћи да користимо следећих деценија.

"Метро се уклапа у Стратегију развоја и раста Београда"

Градоначелник Београда је подсетио да је Влада Србије потписала споразум о изградњи метроа са Француском још 2011. године, а да је град Београд пре две године преузео одређене обавезе да заврши припремну радњу за реализацију тог пројекта.

Према његовим речима, то су бројање путника на теририторији града, оптимизација јавног превоза, усвајање генералног урбанистичког плана, пројекција раста и развоја Београда до 2033. године кроз такозвани смарт план, саобраћајни мастер план Града Београда.

"Ми смо то урадили. Пре десетак дана имали смо последњи састанак са нашим Министарством финансија око финансирања још две студије које је неопходно урадити, од којих једна траје девет, а друга 16 месеци. Након тога смо спремни да кренемо у реализацију пројекта по трасама које смо дефинисали и на начин на који смо дефинисали. Зато сам оптимиста када је то упитању", рекао је Мали.

Наводећи да је град урадио припремне радње, он је подсетио да је претходна власт напамет дефинисала трасе без бројања путника и без свих анализа.

"Имамо теденцију, имаму пројекцију, Стратегију раста и развоја Београда до 2033. године и у ту пројекцију и стратегију се уклапа и метро као интегрисани транспорни систем који уз БГ воз и све оно што радимо по питању трамваја, аутобуса и тролејбуса у граду треба да донесе боље саобраћајно решење и реши град саобраћајних гужви", закључио је Мали.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 16. април 2024.
19° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво