Почела уплата летњих аранжмана, најтраженија Грчка

Зимска туристичка сезона је у пуном јеку, грађани се већ увелико припремају за одмор на лето. Летњи аранжмани су се у домаћим туристичким агенцијама, појавили већ у новембру прошле године. И одмах су почеле и прве уплате. Најпре се продају јунски аранжмани. И даље је најтраженија Грчка.

Рана уплата летовања има многе предности. Аранжмани су тада најјефтинији а понуда највећа, па су грађани у прилици да резервишу оно што желе, а не оно што је преостало. Ту је и могућност плаћања у 12 рата, односно до краја године.

"Продаја летњих аранжмана иде одлично. Сада нам следи сајам туризма који је увек значио за све почетак оне праве продаје. Ми смо до сада увелико већ продали аранжмане за неке од дестинација, али главна продаја нам тек следи", наводи Мирко Баук из туристичке агенције "Одеон ворлд травел".

Због политичке напетости и терористичких напада, неке медитеранске земље последњих година посустају у борби за туристе. Са друге стране, Грчка је све популарнија гостима из Европе али и света. Већа потражња, више цене. Чисти економски закон.

"Иако смо добили веће цене од наших партнера из Грчке, ми нисмо генерално дизали цене. Негде где смо морали, два, три посто, али смо генерално остали на ценама од прошле године", објашњава Милан Лаиновић из туристичке агенције "Белви травел".

За туристе из Србије Грчка је обећано летње одредиште већ деценијама. Више од 60 одсто оних који летују у иностранству, одлучује се за Грчку, следе Италија, Шпанија, Црна Гора.

Душан Анастасов из агенције "Биг блу" наводи да нема места на свету које може да буде занимљиво, а да већ није откривено за туристе и додаје да само близина и дубина џепе одређују где ће се летовати.

Агенцијска понуда је све разноврснија, али у каталозима има мало или уопште нема домаћих туристичких места.

"Проблем постоји у томе што наши хотелијери нису научили да раде са туристичким агенцијама у условима продаје туристичких агенција. На томе се ради последњих пар година и ја верујем, да ће, како време пролази, бити све боља понуда домаћих аранжмана у туристичким агенцијама", објашњава Александар Сеничић директор ЈУТЕ.

У четвртак 23. фебруара почиње Београдски сајам туризма на којем учествује 1.200 излагача из више од 50 држава. Биће ту и многе домаће туристичке агенције, а у Хали четири представиће се домаћа туристичка места. У тој хали биће и један поштански шалтер, на којем ће посетиоци моћи да се пријавите за ваучер.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
17° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се